Stránka 1 z 1
Napsal: sob 21.03.2015 13:37
od pavproch
Chlopi, počebuju poradit:
Nainstaloval sem KW V1, napřed sem to nastavil -15mm vepředu i vzadu, nakonec ale sem šel dolů víc - aktuálně sem -30mm vepředu i vzadu a asi už to tak nechám, podvozkoě je to fčíl supr extra speciál. Akoráth... bixenony (mám adaptive) mi svítí úplně, ale úplně dolů, sotva 10 metrů před auto... čo s tým?
Zajímavé je že to svítí stejně málo/blbě bez ohledu esli to je -15 nebo -30mm dolů. Takže napřed zkontroluju přední i zadní čidlo zatížení, esli sa to nějak nehnulo či co... případně zkusím zadní odpojit, čo to udělá... (předpokládám, že pro náklon světel je rozhodující zadní čidlo zatížení)
Vím, že na světelem je možnost štelování, ale svítí mi to tak dolů, že zřejmě jen tím štelovacím šroubkem to nesrovnám.... kura, kde sa stala chyba?
Napsal: sob 21.03.2015 13:52
od MattyX
Senzor snímá pohyb nápravy... pokud mu řekneš že je auto ve předu níž tak se to ohne - pohnout se Ti ramena, stabilizátor atd. Takže mu musíš nastavit novou výchozí pozici... Nevím, nikdy jsem to neřešil, jen jsem nad tím zapřemýšlel

Napsal: sob 21.03.2015 14:09
od pavproch
dík za námět k přemýšlení a zkoušení
Napsal: sob 21.03.2015 16:14
od vita11
Čidlo je vepředu a vzadu a snad by to mělo porovnávat předek vs. zadek a podle toho sklápět světla. Jinak nevidím důvod, proč by tam byly dvě. Nemáš odpojené táhlo na předním čidle?
Napsal: sob 21.03.2015 16:17
od hansm5
ono hlavne xd ma jine tahla k senzorum

Napsal: sob 21.03.2015 16:36
od kosh
Jednou jsem to taky řešil na E92 a myslím, že se prováděla nějaká změna SW, ale ruku do ohně bych za to nedal.
Napsal: sob 21.03.2015 20:19
od pavproch
aha, to má logiku, vnutit tomu nový referenční bod... matizu, uměl bys?
Napsal: sob 21.03.2015 20:43
od matiz
To je otázka do pranice, nevim, nikdy jsem neresil... Cidla davaji uplne jiné hodnoty nez frm ocekava. Tezky udel individualizace -)))
Napsal: sob 21.03.2015 20:49
od pavproch
neboj, napřed sa zkusím soustředit na hardware a jeho poštelování.... až dyž to nepude, tak sa ozvu s prosíkem

Napsal: sob 21.03.2015 20:56
od matiz
To vůbec není o tom, ale o tom, zdali s tim v bmw pocitaji a bude to umet pobrat frm a pujde přizpůsobit na něco co je pro nej vlastne nesmysl.
Posun ci cidlo vacky o dva centimetry... Stejna analogie, pro jednotku nesmyslne data.
Tycky jsou napevno. Uvidíme, akorát ted nemuzu di diagnostiky, protože tlacim do CCC...
Napsal: sob 21.03.2015 21:02
od pavproch
divný je, že na e90post je hafo e9x na KW V1 a .... zřejmě sem první, co ma tenhle problém.... dost sázím na to, že při montáži se někde na něco zapomělo/s něčím nechtě hýblo... v pondělí dám 3er na zvedák a budu chytřejší...
Napsal: sob 21.03.2015 21:43
od Rades_1
A co takhle seridit si svetla manualne? Mam na e92 b12 a taky mi to svitilo dolu. Nejspis proto, ze vpredu to slo dolu niz než vzadu. Sesteloval jsem si to manualne a automatika uz si to koriguje sama podle zatizeni.

Napsal: ned 22.03.2015 15:50
od pavproch
Tak světla sem fpoho srovnal tím štelovacím šroubem v každém z nich (má dostatečný rozsah)... čili díky za podnět směrem k "nejjednoduššímu" řešení...
Napsal: ned 22.03.2015 15:55
od matiz
To je dobre, protoze kdyz jsem vcera skoncil, tak jsem se rychle podival a zadne nastaveni v servisnich funkcich neni, nozna je jinde, nehledal jsem moc, mel jsem toho plne riditka o pulnoci... Jenze u ahl je to uplne jinak nez u xenonu.
Napsal: ned 22.03.2015 19:26
od inspi1981
Je tam na to servisni funkce
Napsal: ned 22.03.2015 20:20
od Huska
čidla jen seřizují manuálně nastavená světla ... takže nechat seřídit světla na regloskopu a bude vše OK. snížením se celková dráha pohybu ramena nemění (od dorazu po úplné svěšení (např na zvedáku v servise), takže není potřeba táhla čidel upravovat )