Napsal: pát 13.02.2015 18:46
Zdravím a předem děkuji za radu. Popis situace:
V momentě překročení rychlosti 80km/h začne v E90 325i hluboké dunění / vibrace, těžko určit odkud.
Při výměně kol za jiné je to stále stejné. Není to závislé na otáčkách, pouze na rychlosti. Není to závislé na zařazené / vyřazené rychlosti. Není to závislé na povrchu vozovky. Do 80km/h je ticho, od 80km/h to začíná, v 90km/h vibruje nejznatelněji, dále se vibrace zrychluje a postupně vytrácí. Ve 150-160km/h je zcela pryč.
Servisoval jsem to u Böhma, na kterého jsou tu na fóru dost kontroverzní reakce, jak jsem zjistil...
Měnily se přední tlumiče, katalizátory, palivová nádrž... Myslím, že to začalo dělat až po těchto zákrocích. Dogooglil jsem se k tomu, že by to mohl být kardan. Kardan navíc "cinká" když jedu pomalu např. v podzemní garáži a přenáší se energie mezi brzděním motorem a záběrem motoru.
Donutil jsem je sundat kardan,... Prý to zanesli do nějakého kardan servisu, kde poladili ložisko kardanu a konstatovali, že kardan je jinak OK... Nicméně problém nebyl stále vyřešen.
Vzhledem k tomu, že u Böhma jsem se to snažil vyřešit asi 3x a vždy se mi snažili vysvětlit, že je zbytečné to řešit, popř. tvrdili že to vyřešili (ale nebylo tomu tak), popř. tvrdili, že je to kolama, což je blbost vzhledem k tomu, že to dělá na letních i na zimních, popř. tvrdili, že to není skoro slyšet...
OTÁZKA: Poradíte mi servis, kde budou schopni problém tohoto typu efektivně vyřešit?
Děkuji!
V momentě překročení rychlosti 80km/h začne v E90 325i hluboké dunění / vibrace, těžko určit odkud.
Při výměně kol za jiné je to stále stejné. Není to závislé na otáčkách, pouze na rychlosti. Není to závislé na zařazené / vyřazené rychlosti. Není to závislé na povrchu vozovky. Do 80km/h je ticho, od 80km/h to začíná, v 90km/h vibruje nejznatelněji, dále se vibrace zrychluje a postupně vytrácí. Ve 150-160km/h je zcela pryč.
Servisoval jsem to u Böhma, na kterého jsou tu na fóru dost kontroverzní reakce, jak jsem zjistil...
Měnily se přední tlumiče, katalizátory, palivová nádrž... Myslím, že to začalo dělat až po těchto zákrocích. Dogooglil jsem se k tomu, že by to mohl být kardan. Kardan navíc "cinká" když jedu pomalu např. v podzemní garáži a přenáší se energie mezi brzděním motorem a záběrem motoru.
Donutil jsem je sundat kardan,... Prý to zanesli do nějakého kardan servisu, kde poladili ložisko kardanu a konstatovali, že kardan je jinak OK... Nicméně problém nebyl stále vyřešen.
Vzhledem k tomu, že u Böhma jsem se to snažil vyřešit asi 3x a vždy se mi snažili vysvětlit, že je zbytečné to řešit, popř. tvrdili že to vyřešili (ale nebylo tomu tak), popř. tvrdili, že je to kolama, což je blbost vzhledem k tomu, že to dělá na letních i na zimních, popř. tvrdili, že to není skoro slyšet...
OTÁZKA: Poradíte mi servis, kde budou schopni problém tohoto typu efektivně vyřešit?
Děkuji!