Zdravím a předem děkuji za radu. Popis situace:
V momentě překročení rychlosti 80km/h začne v E90 325i hluboké dunění / vibrace, těžko určit odkud.
Při výměně kol za jiné je to stále stejné. Není to závislé na otáčkách, pouze na rychlosti. Není to závislé na zařazené / vyřazené rychlosti. Není to závislé na povrchu vozovky. Do 80km/h je ticho, od 80km/h to začíná, v 90km/h vibruje nejznatelněji, dále se vibrace zrychluje a postupně vytrácí. Ve 150-160km/h je zcela pryč.
Servisoval jsem to u Böhma, na kterého jsou tu na fóru dost kontroverzní reakce, jak jsem zjistil...
Měnily se přední tlumiče, katalizátory, palivová nádrž... Myslím, že to začalo dělat až po těchto zákrocích. Dogooglil jsem se k tomu, že by to mohl být kardan. Kardan navíc "cinká" když jedu pomalu např. v podzemní garáži a přenáší se energie mezi brzděním motorem a záběrem motoru.
Donutil jsem je sundat kardan,... Prý to zanesli do nějakého kardan servisu, kde poladili ložisko kardanu a konstatovali, že kardan je jinak OK... Nicméně problém nebyl stále vyřešen.
Vzhledem k tomu, že u Böhma jsem se to snažil vyřešit asi 3x a vždy se mi snažili vysvětlit, že je zbytečné to řešit, popř. tvrdili že to vyřešili (ale nebylo tomu tak), popř. tvrdili, že je to kolama, což je blbost vzhledem k tomu, že to dělá na letních i na zimních, popř. tvrdili, že to není skoro slyšet...
OTÁZKA: Poradíte mi servis, kde budou schopni problém tohoto typu efektivně vyřešit?
Děkuji!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E90, hluboká vibrace 80-120km/h
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2232
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Ale jako první bych nechal vyvážit kola, pokud se to už nedělalo. Je sice málo pravděpodobné, že by si měl stejně rozváženou letní i zimní sadu, ale náhoda je blbec a hlavně to stojí pár stovek, narozdíl od těch ostatních možností.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine

