Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.02.2015 23:15
od kaciks
Ahoj, hledal jsem zde na fóru něco o korozích, ale nenašel jsem. Měl jste tady taky někdo problém s korozí u E46? Mám to chycený na víku kufru, oba blatníky. Jsou to flíčky do 2cm, dělají se takové bublinky, někde kouká trochu rzi, zatím nic hrozného. Chtěl bych to řešit na jaře, až bude tepleji. Dá se to vyřešit vlastní činností nebo bych to měl svěřit lakýrníkovi? Jak jste to řešili vy? Díky za rady. ;)

Napsal: úte 10.02.2015 00:04
od tanner540i
Klasika u e46, zadni lemy, 5te dvere nebo viko kufru a spodni hrany dveri (ale to neni videt, schovane pod tim sikovnym tmelem). Jinak puchyr na laku znamena, ze pod nim je uz dirka skrz.. Tohle chce sverit jedine dobrymu karosari, pak samozrejme do lakovny. Kvalitni oprava muze vydrzet treba i 4 zimy, nez se zas objevi puchyre. Me osobne tenhle nikdy nekoncici boj s korozi strasne stval, takze sem to vyresil vymenou auta :D

Napsal: úte 10.02.2015 00:14
od kaciks
A tos měl taky E46, že jsi ji prodal? Po domácky to teda nepůjde? :D Aspoň, aby to vydrželo ty 2 roky.

Napsal: úte 10.02.2015 10:49
od paca
tak to víš že to podomácky pude = vemeš flexu, vybrousíš to, pak vrtačku s drátěným nástavcem, natřít nějakou anikorozní základovkou, zatmelit, obrousit, stříknout plničem, nalakovat :wink: pokud nemáš stříkací pistoli, tak to stříknout sprejem.

Napsal: úte 10.02.2015 10:50
od kaciks
Jsem rád :), ale co mě mrzí, že ty E46 tak hnijou kolem hran.

Napsal: úte 10.02.2015 18:53
od Andrea
to nejsou jen 46tky, řeším to stejně jako Paca- sama ručně doma, člověk z toho má větší radost..

Napsal: stř 11.02.2015 10:01
od fizzer
... spousta lidí tady na tom (a nejen tady) fóru dává ruku do ohně za brunox (epoxidovej antikoro základ)... já tu chybu udělal, přesto že mi to bába v "bodyshopu" rozmlouvala, že je to dobrý tak na sloupek u plotu...
Měla pravdu, nic na tom nedrží, po půl roce se zvedá lak a místy jsou zase bubliny. A to jsem to dělal svědomitě, mrdal jsem se s tím v létě tejden 8h denně.

Budiž to varováním pro ostatní. :?

Napsal: stř 11.02.2015 10:37
od Andrea
brunox je s voskem ne? To se nedivím že na tom nic nedrželo.. to jsem ještě neslyšela že by to někdo používal

Napsal: stř 11.02.2015 10:49
od stellaM3
Rezku je potřeba podchytit včas jak je už rozlezlá nezastaví to v podstatě nic -jak rakovina. A hlavně prevence voskovat dutiny každý dva roky... [/b]

Napsal: stř 11.02.2015 21:37
od FilipKriz
zrovna se mi auto vratilo snad po 2 mesicich .. zadni lemy KO, prahy KO. koupil sem zdravy lemy a nechal to tam navarit, vyvarit prahy tak nejak jak se dalo ( nechtel sem zase menit pul auta )

klempir si rekl 9500 kč a sral se s tim nekonecne dlouho ( ma toho prej moc )

plus lakovna

+ vystrikani dutin ....

zvenku prakticky nic nebylo videt a najednou hever projel skrz prah kamsi do utrob :-)

vyvarit, vystrikat, nalakovat a doufat, ze uz to podruhy nestihnes delat....

Napsal: stř 11.02.2015 21:53
od kaciks
8O , jak vidím, nejsem v tom sám.

Napsal: čtv 12.02.2015 07:59
od 3er_Cabrio_E36
Mě se na rez osvědčil Fertan. Je to v podstatě odrezovač. Rez se nemusí ani úplně vybrušovat. Stačí obrousit tu volnou co jde z povrchu a pak nanést ten Fertan. To změní tu rez na nějakou jinou sloučeninu železa a vytvoří tak povlak, kde se už rez nešíří. Pak se dá normálně nanést barva atd. Je to ale poněkud dražší, 1L lahev stojí cca 1000,-. Svého času to měli v Autotechniku Unger. Opravy vydržely víc jak 4 roky i s ježděním v zimě.

Ještě doplním, že podrobnější diskuze byla na zraloci.net, kde jsem o tom slyšel prvně.

Napsal: pát 20.02.2015 21:35
od Andrea
díky za info ohledně odrezovačů, rez je pro mě dlouhodobej boj.. třeba od toho budu mít na aspon na dva roky klid..:-/
ted ještě počkat až bude tepleji a vyzkoušet..:-) 8) :twisted:

Napsal: pát 20.02.2015 22:34
od roman320
jestli ty blatniky myslis predni tak raci zhanej novy, je to zevnitr prosoupany od podbehu a to co vyleze ven je nic oproti tomu co tam bude az to zacnes brousit:/