Stránka 1 z 1
Napsal: ned 18.01.2015 15:40
od matiz
Chystam se na vlastni popelnici vymenit vymackany kloub na prevodovce dil c 11, ovsem mam dilema zdali objednat i tyc razeni nebo ne... Predpokladam ze to uz nekdo delal a ma zkusenost zdali je vymackana i tyc razeni ci je zbytecne ji objednavat. Je to dil c. 6 na prilozenem obrazku. Pevne doufam ze selektorem, cili dilem c 9 nema sebemensi smysl se zabyvat a bude dokonaly, doufam ze je z kovu a ten ze se teda v silonech neopotrebuje...
Manualni fofrklacek jsem jeste nevidel jak je to vydrene kdyz to ma neco nalitano a nedokazu to odhadnout, zase na druhou stranu vsecko stoji penize a nema smysl menit to, co neni nutne. Budu rad kdyz mi nekdo napise nejake relevantni zkusenosti. Menim z duvodu ze to razeni uz neni z nejpresnejsich ( mimochodem fofrklacek u brambory kapitola sama za sebe, mohli by se od koncernu neco priucit ) a predpokladam ze se vymenou zlepsi natolik, ze mne prestane srat ze to tam " moc nejde "
Kdyby nekdo chtel, budu mit originalni olejovou napln na jednu manualni almaru, jelikoz jedno baleni je malo a dve moc. Takze vezmu tri a bude vymalovano, vyjde to na dve auta.
Napsal: ned 18.01.2015 15:47
od martas11
Když jsem to kdysi měnil,tak tyč řazení ani selektor jsem nekupoval,pouze všechny ty pouzdra a voloviny a po výměně to bylo vše ok

Napsal: ned 18.01.2015 22:56
od Foldas
v dílu čísli 6 bývá vymačkaný to uložení kde je zasunat díl číslo 9 (tomu se nemá co stát je to kus železa)
Napsal: ned 18.01.2015 23:08
od Francis
Jak píše Foldas.
U mě navíc bylo po 450k km vymačkané, a to velmi, uložení koule, díl č. 7. Řadička měla axiální vůli v milimetrech. Možná byla opotřebená i plastová koule na řadičce, dával jsem nové všechno.
Napsal: ned 18.01.2015 23:59
od MattyX
V té 11 se maximálně může vymačkat to silonový futro, který tam je vlisovaný, jinak v osičce z táhla převodovky to nebývá KO.
Potom klasicky cislo 7 a přední a zadní uložení horního táhla a bude to jak beton zase

Napsal: pon 19.01.2015 00:15
od matiz
pri 450k to chapu a ma na to narok, no ve 195 je to smutnejsi. Neni to na sracky, ale ty co maji okolo kilecka jsou na tom citelne lip a mne to uz nebavi "lovit" jednicku s dvojkou.... To ze nemam smotaka na to vsadim vsechny svoje boty...
Napsal: pon 19.01.2015 00:37
od Francis
Vůli v uložení koule poznáš, tahej-tlač na fofrklacek nahoru-dolů. Případně si stáhni obě manžety, abys na to viděl případně osahal prstem vůli.
Napsal: pon 19.01.2015 01:20
od matiz
Tam to bude dobre, je vymackane to silonove pouzdro, jednicka, dvojka je takova jalova, mene presna. Akorat bych mel rad vsechno najednou a nechci objednavat zbytecne veci. To hlavni mam a pokud bude neco dalsiho, bude to nejspis ukol na priste, nebudu do toho cpat horem spodem, i kdyz na druhou stranu, moc toho nechce, zatim jen prkotiny. Ale i tak se tam 5k v materialu ztrati, mozna i vic.
Napsal: pon 19.01.2015 10:13
od surfis
Já měnil úplně všechny kravinky co tam jsou kromě dílů 1, 6 a 9. Nebylo to vůbec drahý a rozdíl neskutečnej...
Napsal: čtv 12.02.2015 15:22
od jawamaniak22
Obnovím téma, taky se chci pustit do výměny dílu č. 11 na obrázku, dostanu se tam když sundám kardan? nebo musím spusit převodovku abych nějak vydoloval kolíček č. 14 a sundal kloub č. 11??? díky
Napsal: čtv 12.02.2015 15:48
od Francis
Díl č.11 bez spuštění převodovky nevyměníš asi. Je tam sakra málo místa a kolík č.14 je nalisovaný fest.
Napsal: čtv 12.02.2015 16:22
od jawamaniak22
Ale kuš, a co obnáší si ji spusit? nemusím doufám celou ale jen její zadní konec?
Napsal: čtv 12.02.2015 16:26
od Francis
Když jsem toto měnil, měl jsem převodovku venku z auta. Čep č. 14 jsem vyrážel kladivem proti hmotné podložce.
I montáž je nic moc, uvnitř dutiny dílu č. 11 je mazací/utěsňovací element, kostka pěnové hmoty. Docela pruží a není jednoduché zasunout kolík nadoraz

Napsal: čtv 12.02.2015 16:43
od jawamaniak22

pěknej dvojsmysl.... no to si mě moc nepotěšil, mám tam vůli jak prase a sundávat převodovka se mi tedy převelice nechce

Napsal: čtv 12.02.2015 22:22
od matiz
Rovnou si vem i to lozisko a modli se aby nebyl vychechlany fofrklacek. Lozisko nekdy v budoucnosti, ja ho nebral a moje skoda. Neni ukrutne drahe, ale fofrpaka uz levna teda neni. Zlepsilo se to, ale diky vuli v kloubu to new car proste neni...
Napsal: pát 13.02.2015 08:48
od jawamaniak22
které ložisko máš namysli?