Stránka 1 z 3
Napsal: ned 11.01.2015 10:02
od JaraX
má tu někdo N52 nebo N52KP s LPG???
plynuju hlavně N62 které s LPG nemají žádné problémy, ale trochu se bojím toho co říká na magnéziový motor na teplotu LPG.
zkuste sem napsat svoje zkušnosti, mám pár zákazníku co do tohodle auta LPG poptávaj, už vím jak vyřešit celkem velkou toroidní nádrž, ale ještě nevím co na to ten motor.
dík
Napsal: ned 11.01.2015 10:48
od Hanz
co jsem koukal po DE forech, tak jde vetsina do Prins nebo nekdo malo Viale, psal tam nekdo, ze ma 50tis km a no problem...
Napsal: ned 11.01.2015 10:51
od JaraX
na systemu celkem nezáleží, spíš mi jde o ten motor.
ja montuju magic, je to asi to nejlepší za ty prachy, prins ma mnohem lepší vstřiky ale taky dvojnasobnou cenu.
Napsal: ned 11.01.2015 15:24
od matiz
No co by rikal, podle mne pujde srat mnohem drive, jelikož toto se nejak moc nepovedlo. Proto bych mu ještě dal nepomahal zvysovanim teploty, i když každý strůjcem svého stesti. Videl jsem dve zplynovane n52, oboji tragedie, bomba v kufru, smrad. Najeto něco okolo 200 a motor po rozsahle oprave v cene ctvrtiny auta a nasledne udelalo papa a zmenilo majitele. Co tomu bylo nevim, je to dlouho a nemel jsem s tim nic spolecneho, jenom mi majitel povypravel.
To radsi kadla kadla kadla.
Napsal: ned 11.01.2015 15:27
od pavproch
Amen.
To už bych rači podal ruku komunistovi nebo islamistovi, než si do N52K vpustit plyn.
Napsal: ned 11.01.2015 18:51
od JaraX
matiz píše:No co by rikal, podle mne pujde srat mnohem drive, jelikož toto se nejak moc nepovedlo. Proto bych mu ještě dal nepomahal zvysovanim teploty, i když každý strůjcem svého stesti. Videl jsem dve zplynovane n52, oboji tragedie, bomba v kufru, smrad. Najeto něco okolo 200 a motor po rozsahle oprave v cene ctvrtiny auta a nasledne udelalo papa a zmenilo majitele. Co tomu bylo nevim, je to dlouho a nemel jsem s tim nic spolecneho, jenom mi majitel povypravel.
To radsi kadla kadla kadla.
tak jasně když je plynař kokot tak je to pak jasny, ja viděl dobře udělanej plyn asi 3x vživotě (neberu auta co jsme dělali mi), většina plynařů sou dobytci, přitom se i u E90 dá v pohodě vyřešit toroid apod. ale je to práce, namrdat bombu do kufru umí každej.
ale mě fakt zajimaj spíš zkušenosti.
Napsal: ned 11.01.2015 18:52
od JaraX
pavproch píše:Amen.
To už bych rači podal ruku komunistovi nebo islamistovi, než si do N52K vpustit plyn.
no jo, ale když máš auto za 200tkč s kterým najezdíš měsíčně 10tkm, tzn s tím LPG ušetřš měsíčně 15000kč tak se to dost vyplatí, i kdybys měl 2x ročně měnit motor.
Napsal: ned 11.01.2015 19:08
od matiz
Vzdyt jsem ti to napasal, v cca 200k cca 60k za opravu vrchu motoru. Ja jsem jeden z tech který breci furt ze ty n52 zerou i travu okolo cesty, nicmene není to tak uplne strasne pokud nejezdi v meste. Moje vcerejsi jizda cca 40km, prumerna rychlost 90km, prulety vesnicema tak nejak krapet rychleji, ale ne jako pica bez mozku, prulet nocni opavpu v ramci moznosti okolo 70, par stani na posranych krizovatkach a na zimnich 16" to bylo za 7,5l. Vic nez 120 jsem nejel vůbec, chcalo, tma, zver, strach.
V tomto kontextu mi uplne unika prestavba na plyn. Bohuzel jakmile to auto vjede do města, jezdi to za 12 po meste, holt osud. A jakmile ma studene starty zere ještě vic. A to bude i na plyn.
A ja neznam ani jedno jedinne auto u kterého bych nepoznal ze je zplynovane, smrdi vsecky vevnitř do jednoho, nektere min, nektere vic, ale smrdi.
Ne ze bych byl zaprisahlym odpůrcem plynu, to zase ne, ale nemá vylozene smysl to davat do slabych benzinovych herek. Navíc ještě když ty motory a celkove auta stoji cim dal za vetsi vylizprdel krom teda elektronických hračiček, ty jsou lepsi a lepsi. Ale to je tak asi vsecko.
Napsal: ned 11.01.2015 19:11
od JaraX
kurna pokud LPG smrdí tak někde uníká a to je špatně!!!
ukaž mi jak smrdí LPG z nějaké mnou zaplynované sedmičky!
dlouho jsi tu nebyl, měl by ses zase stavit at ti trochu upravím hodnoty

Napsal: ned 11.01.2015 19:15
od pavproch
OT: ty woe, 120tis km ročně ? To je denně 350-500km (podle toho esli počítáš všechny dny nebo jen prcdny).... to už je je masakr...já nejvíc v jednom roce najel k 80tis km a to už sem měl pocit, že v tom autě i bydlím....
Napsal: ned 11.01.2015 19:17
od JaraX
on dělá pro firmu co má pobočku v De a i několikrát týdně točí Olomouc-Německo
Napsal: ned 11.01.2015 20:00
od matiz
No, nejspis unika, nekde, nejak, nevim. Kterakoliv mi prijede dovnitř, smrdi taky. Nevidel jsem auto které by nesmrdelo. Je mozne ze to jde udelat, otázkou je na jak dlouho.
100k za rok, to prevazi do toho reichu drogy?

Jinak si neumim představit z ceho se financuji pohonne hmoty do te n52... Jakykoliv chrochtak by vysel lacineji k te n52 a dokonce by si chcrochtal blahem.
Mne to vychazi denne 400km po všechny pracovni dny. Pokud dobře pocitam tak je to 90k litru paliva při nejake realne spotrebe 9l, to jest rocne cca 350 000,-kč za pohonne hmoty, spis vic, skopcaci mají palivo drahsi.
Napsal: ned 11.01.2015 20:10
od JaraX
dělá pro firmu co staví linky na BMW, škodovku apod, ted dělá novou G11, G38 apod.
Dostal firemního superba L&K ale ted si sobě koupil tu E90 a začal s ní jezdit služebně, prý to je jiná liga jak superb, palivo mu nějak hradí firma nebo příspívá nebo nevím. a ropu nechtěl a já se mu nedivím, nedávno jsem byl se zakazníkem 745i E65 kupovat 740xD F01, a zklamání jak prase když člověk vysedne z V8, sedne do ropné F01, chytne volant a trrrrrrrrr. nehledě na to jak to proti té 745i nejede. člověk když pak sedne zpět do E65 tak má hned hubu od ucha k uchu.
nedávno u mě byl doktor co si koupil za 1,3 míče GT5 530d, hned sem ho zjebal z naftu a on se divil že mu to rozmlouvám, tak jsem ho svezl v E65 a doporučil mu V8 s LPG, ted mi přál k vánocům a docela mě potěšil
Dobrý den,
Dovolte,abych Vám touto cestou moc poděkoval za pomoc s mým problémovým BMW .
Vůz od nás naštěstí odkoupili za původní cenu ,mám na Vaší radu osmiválec na LPG a
jsem velmi spokojen.Není to BMW ,nakonec jsem se přiklonil k MB S-klasse 500 v longu,
sedm let starý,velmi zachovalý kousek.
Ještě jednou moc děkuji a přeji Vám i Vaší rodině do nadcházejícího roku vše nejlepší,
hodně štěstí a pevné zdraví.
Jan B.
,
Napsal: ned 11.01.2015 20:19
od matiz
Pan doktor ale asi nenatoci 100k km rocne, ze ano -)
Napsal: ned 11.01.2015 20:23
od JaraX
to ne no. ale furt to v LPG Sku vyjde na levněji jak na pořízení tak na provoz.
Napsal: ned 11.01.2015 20:41
od matiz
Ja si před chvili delal kalkulaci a na 30k km rocne to nevyslo nejlíp. O mych 10k se nemá ani cenu bavit. Nehlede za fakt, ze je to zmrzacene a skarede poznamenane auto s prostrihanou kabelazi... Je to jen jiny uhel pohledu...
Kdybych mel velky najezd, volim budto ropu nebo starsi motory a starsi auto kde to zmrzaceni uz tolik neboli a nebude tak tratit na cene.
Napsal: ned 11.01.2015 21:03
od JaraX
jak říkám, E65 si o LPG přímo říká, 103l nádrž mistro rezervy, velká silná V8 kterou LPG nějak neomezuje, na zadní nápravě nivo, které i s LPG udržuje výšku auta jak má být, u motoru jde vše schovat pod kryty, proště E65 je super na LPG. u E90 už člověk muže přemýšlet. ja bych si ji taky zplynoval, jelikož i u 316i mě sralo když jsem musel jet na benzín
a furt lepší LPG jak ropa.
auto na LPG moc na ceně netratí, většina zakazníku už hledá benzíny s LPG a ještě mi nikdo neřekl "tamto auto nechcu, v tom je LPG"
Napsal: ned 11.01.2015 21:59
od Francis
Každá liška chválí svůj ocas, říkavala moje babička
Neznám diesel, co by nesmrděl jak friťák od doby, co je povinně přidávaná bio složka do nafty.
S prostříhanou a znehodnocenou kabeláží s LPG přestavbou to nemusí být vždy, dají se vypíchnout konektory a vložit odbočkové mezikusy.
Napsal: pon 12.01.2015 08:18
od JaraX
většina plynařů pohodí řj do motorového prostoru, pak přestíhá kabely ke vstřikovačům, motorový prostor se pak stává víc elektrárnou než motorovým prosotorem.
já třeba dávám řj LPG přímo do krabice k ECU motoru, má se tam dobře (sucho, chlad), navíc většinu kabelu napojím přimo tam, tím se ušetří spousta kabeláže.
Napsal: úte 13.01.2015 16:25
od scooter_x
Tak a teď k tomu LPG - má s tím někdo v N52 dlouhodobou zkušenost?
