Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N52, N52KP LPG zkušenosti

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od JaraX »

má tu někdo N52 nebo N52KP s LPG???
plynuju hlavně N62 které s LPG nemají žádné problémy, ale trochu se bojím toho co říká na magnéziový motor na teplotu LPG.
zkuste sem napsat svoje zkušnosti, mám pár zákazníku co do tohodle auta LPG poptávaj, už vím jak vyřešit celkem velkou toroidní nádrž, ale ještě nevím co na to ten motor.
dík
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

co jsem koukal po DE forech, tak jde vetsina do Prins nebo nekdo malo Viale, psal tam nekdo, ze ma 50tis km a no problem...
Přílohy
n52 lpg1.jpg
n52 lpg1.jpg (181.54 KiB) Zobrazeno 2521 x
N52 lpg.jpg
N52 lpg.jpg (131.74 KiB) Zobrazeno 2521 x
“Ability is what you're capable of doing.”
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

na systemu celkem nezáleží, spíš mi jde o ten motor.
ja montuju magic, je to asi to nejlepší za ty prachy, prins ma mnohem lepší vstřiky ale taky dvojnasobnou cenu.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od matiz »

No co by rikal, podle mne pujde srat mnohem drive, jelikož toto se nejak moc nepovedlo. Proto bych mu ještě dal nepomahal zvysovanim teploty, i když každý strůjcem svého stesti. Videl jsem dve zplynovane n52, oboji tragedie, bomba v kufru, smrad. Najeto něco okolo 200 a motor po rozsahle oprave v cene ctvrtiny auta a nasledne udelalo papa a zmenilo majitele. Co tomu bylo nevim, je to dlouho a nemel jsem s tim nic spolecneho, jenom mi majitel povypravel.

To radsi kadla kadla kadla.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#5 Příspěvek od pavproch »

Amen.

To už bych rači podal ruku komunistovi nebo islamistovi, než si do N52K vpustit plyn.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

matiz píše:No co by rikal, podle mne pujde srat mnohem drive, jelikož toto se nejak moc nepovedlo. Proto bych mu ještě dal nepomahal zvysovanim teploty, i když každý strůjcem svého stesti. Videl jsem dve zplynovane n52, oboji tragedie, bomba v kufru, smrad. Najeto něco okolo 200 a motor po rozsahle oprave v cene ctvrtiny auta a nasledne udelalo papa a zmenilo majitele. Co tomu bylo nevim, je to dlouho a nemel jsem s tim nic spolecneho, jenom mi majitel povypravel.

To radsi kadla kadla kadla.
tak jasně když je plynař kokot tak je to pak jasny, ja viděl dobře udělanej plyn asi 3x vživotě (neberu auta co jsme dělali mi), většina plynařů sou dobytci, přitom se i u E90 dá v pohodě vyřešit toroid apod. ale je to práce, namrdat bombu do kufru umí každej.
ale mě fakt zajimaj spíš zkušenosti.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

pavproch píše:Amen.

To už bych rači podal ruku komunistovi nebo islamistovi, než si do N52K vpustit plyn.
no jo, ale když máš auto za 200tkč s kterým najezdíš měsíčně 10tkm, tzn s tím LPG ušetřš měsíčně 15000kč tak se to dost vyplatí, i kdybys měl 2x ročně měnit motor.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od matiz »

Vzdyt jsem ti to napasal, v cca 200k cca 60k za opravu vrchu motoru. Ja jsem jeden z tech který breci furt ze ty n52 zerou i travu okolo cesty, nicmene není to tak uplne strasne pokud nejezdi v meste. Moje vcerejsi jizda cca 40km, prumerna rychlost 90km, prulety vesnicema tak nejak krapet rychleji, ale ne jako pica bez mozku, prulet nocni opavpu v ramci moznosti okolo 70, par stani na posranych krizovatkach a na zimnich 16" to bylo za 7,5l. Vic nez 120 jsem nejel vůbec, chcalo, tma, zver, strach.

V tomto kontextu mi uplne unika prestavba na plyn. Bohuzel jakmile to auto vjede do města, jezdi to za 12 po meste, holt osud. A jakmile ma studene starty zere ještě vic. A to bude i na plyn.

A ja neznam ani jedno jedinne auto u kterého bych nepoznal ze je zplynovane, smrdi vsecky vevnitř do jednoho, nektere min, nektere vic, ale smrdi.

Ne ze bych byl zaprisahlym odpůrcem plynu, to zase ne, ale nemá vylozene smysl to davat do slabych benzinovych herek. Navíc ještě když ty motory a celkove auta stoji cim dal za vetsi vylizprdel krom teda elektronických hračiček, ty jsou lepsi a lepsi. Ale to je tak asi vsecko.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

kurna pokud LPG smrdí tak někde uníká a to je špatně!!!
ukaž mi jak smrdí LPG z nějaké mnou zaplynované sedmičky!
dlouho jsi tu nebyl, měl by ses zase stavit at ti trochu upravím hodnoty :)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#10 Příspěvek od pavproch »

OT: ty woe, 120tis km ročně ? To je denně 350-500km (podle toho esli počítáš všechny dny nebo jen prcdny).... to už je je masakr...já nejvíc v jednom roce najel k 80tis km a to už sem měl pocit, že v tom autě i bydlím....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

on dělá pro firmu co má pobočku v De a i několikrát týdně točí Olomouc-Německo
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od matiz »

No, nejspis unika, nekde, nejak, nevim. Kterakoliv mi prijede dovnitř, smrdi taky. Nevidel jsem auto které by nesmrdelo. Je mozne ze to jde udelat, otázkou je na jak dlouho.

100k za rok, to prevazi do toho reichu drogy? :lol: :lol: :lol: Jinak si neumim představit z ceho se financuji pohonne hmoty do te n52... Jakykoliv chrochtak by vysel lacineji k te n52 a dokonce by si chcrochtal blahem.

Mne to vychazi denne 400km po všechny pracovni dny. Pokud dobře pocitam tak je to 90k litru paliva při nejake realne spotrebe 9l, to jest rocne cca 350 000,-kč za pohonne hmoty, spis vic, skopcaci mají palivo drahsi.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

dělá pro firmu co staví linky na BMW, škodovku apod, ted dělá novou G11, G38 apod.
Dostal firemního superba L&K ale ted si sobě koupil tu E90 a začal s ní jezdit služebně, prý to je jiná liga jak superb, palivo mu nějak hradí firma nebo příspívá nebo nevím. a ropu nechtěl a já se mu nedivím, nedávno jsem byl se zakazníkem 745i E65 kupovat 740xD F01, a zklamání jak prase když člověk vysedne z V8, sedne do ropné F01, chytne volant a trrrrrrrrr. nehledě na to jak to proti té 745i nejede. člověk když pak sedne zpět do E65 tak má hned hubu od ucha k uchu.

nedávno u mě byl doktor co si koupil za 1,3 míče GT5 530d, hned sem ho zjebal z naftu a on se divil že mu to rozmlouvám, tak jsem ho svezl v E65 a doporučil mu V8 s LPG, ted mi přál k vánocům a docela mě potěšil

Dobrý den,

Dovolte,abych Vám touto cestou moc poděkoval za pomoc s mým problémovým BMW .
Vůz od nás naštěstí odkoupili za původní cenu ,mám na Vaší radu osmiválec na LPG a
jsem velmi spokojen.Není to BMW ,nakonec jsem se přiklonil k MB S-klasse 500 v longu,
sedm let starý,velmi zachovalý kousek.
Ještě jednou moc děkuji a přeji Vám i Vaší rodině do nadcházejícího roku vše nejlepší,
hodně štěstí a pevné zdraví.
Jan B.
,
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od matiz »

Pan doktor ale asi nenatoci 100k km rocne, ze ano -)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

to ne no. ale furt to v LPG Sku vyjde na levněji jak na pořízení tak na provoz.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od matiz »

Ja si před chvili delal kalkulaci a na 30k km rocne to nevyslo nejlíp. O mych 10k se nemá ani cenu bavit. Nehlede za fakt, ze je to zmrzacene a skarede poznamenane auto s prostrihanou kabelazi... Je to jen jiny uhel pohledu...

Kdybych mel velky najezd, volim budto ropu nebo starsi motory a starsi auto kde to zmrzaceni uz tolik neboli a nebude tak tratit na cene.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

jak říkám, E65 si o LPG přímo říká, 103l nádrž mistro rezervy, velká silná V8 kterou LPG nějak neomezuje, na zadní nápravě nivo, které i s LPG udržuje výšku auta jak má být, u motoru jde vše schovat pod kryty, proště E65 je super na LPG. u E90 už člověk muže přemýšlet. ja bych si ji taky zplynoval, jelikož i u 316i mě sralo když jsem musel jet na benzín :D
a furt lepší LPG jak ropa.
auto na LPG moc na ceně netratí, většina zakazníku už hledá benzíny s LPG a ještě mi nikdo neřekl "tamto auto nechcu, v tom je LPG"
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Každá liška chválí svůj ocas, říkavala moje babička :-)
Neznám diesel, co by nesmrděl jak friťák od doby, co je povinně přidávaná bio složka do nafty.
S prostříhanou a znehodnocenou kabeláží s LPG přestavbou to nemusí být vždy, dají se vypíchnout konektory a vložit odbočkové mezikusy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

většina plynařů pohodí řj do motorového prostoru, pak přestíhá kabely ke vstřikovačům, motorový prostor se pak stává víc elektrárnou než motorovým prosotorem.
já třeba dávám řj LPG přímo do krabice k ECU motoru, má se tam dobře (sucho, chlad), navíc většinu kabelu napojím přimo tam, tím se ušetří spousta kabeláže.
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín

#20 Příspěvek od scooter_x »

Tak a teď k tomu LPG - má s tím někdo v N52 dlouhodobou zkušenost? :D
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
Odpovědět