Stránka 1 z 1
Napsal: pát 09.01.2015 20:31
od Risa525
ahoj klubáci, chci mít před cestou do rumunska (místní klubová akce) klid a proto měním preventivně termostat a vodní pumpu.....
termostat beru origo bmw ale co vodní pumpa? prý je nějaký lepší tip který má hliníkový vnitřek? origo je jen plastová ne?
díky R.
Napsal: pát 09.01.2015 20:37
od Foldas
jde koupit jak plastová tak kovová
Napsal: pát 09.01.2015 22:18
od krejcia1
Ted jsem kupoval SKF, mela kovove lopatky, doporucuju nekde koupit take nove sroubky jsou to tusim m6x20 pevnost 8.8, ja jsem ty stare pri dotahovani utrhl, je to pak voser s vyndavanim
Napsal: pát 09.01.2015 22:41
od Risa525
Foldas píše:jde koupit jak plastová tak kovová
dík to nevím

Napsal: pát 09.01.2015 22:43
od Risa525
krejcia1 píše:Ted jsem kupoval SKF, mela kovove lopatky, doporucuju nekde koupit take nove sroubky jsou to tusim m6x20 pevnost 8.8, ja jsem ty stare pri dotahovani utrhl, je to pak voser s vyndavanim
díky za tip.....zítra u kamaráda v servisu objednám všechny tipy co půjdou a udělám tady info o výsledku
btw....Francis si taky objednal SKF a přišel plastový vnitřek...tak uvidíme
Napsal: sob 10.01.2015 01:43
od Kani
Otazka je kam az jit s preventivni vymenou. Vymenis pumpu, tak to abys urcite vymenil i remen co k ni jde a tak dale. Je treba pocitat s tim, ze se vysere vzdycky nejslabsi clanek retezu. Prevence je fajn, ale neprehanel bych to.
Kazdopadne verim, ze s nama pojede minimalne jedna na letosni vylet do Rumunska
Napsal: sob 10.01.2015 09:57
od Risa525
Kani píše:Otazka je kam az jit s preventivni vymenou. Vymenis pumpu, tak to abys urcite vymenil i remen co k ni jde a tak dale. Je treba pocitat s tim, ze se vysere vzdycky nejslabsi clanek retezu. Prevence je fajn, ale neprehanel bych to.
Kazdopadne verim, ze s nama pojede minimalne jedna na letosni vylet do Rumunska
řemen mám nový
dnes objednám několik pump a vyberu tu nejlepší a ostatní pošlu zpátky

Napsal: sob 10.01.2015 13:26
od MattyX
No jestli podle hmatu a oka poznáš tu nejlepší, tak by tě měli zaměstnat v Nasa

Dej tam SKF a neřeš, nic lepšího v podstatě není, ale cokoliv jiného může posloužit taky stejně. A tu starou si nechej do KPZ do kufru, protože to je vyměněný hned i na místě

Napsal: sob 10.01.2015 14:12
od Francis
Koupil jsem SKF čerpadlo, s předpokladem že je to to nejlepší co se koupit dá. Má plastové kolo, ale to je na pohled jasně z jiného materiálu než bývalo v úvodu výroby motorů M50/M51. Mě beztak dřív vždy odešla ucpávka nebo ložisko než kolo, a to několikrát.
Letos jsem měnil, protože umřela ucpávka, za tepla šla pumpa dost ztuha a pískala. Nechal jsem ji na expediční cesty jako nouzovou náhradu. I když, prý když je uložené na suchu již jednou používané čerpadlo, tak ucpávka vyschne a má pak velmi krátkou životnost v dalším provozním nasazení.
Napsal: sob 10.01.2015 20:04
od Risa525
kamarád napsal do inter carsu že chce čerpadlo s kovovými lopatkami a hotovo
MOD: Odstraněna zbytečná citace na bezprostředně předcházející příspěvek.
Napsal: ned 11.01.2015 01:13
od paveld
Taky se mi ještě nestalo, že by se mi poškodili plastový lopatky. Měnil jsem pumpu dvakrát a vždycky proto, že někudy kolem hřídele začala dost protejkat. A mám plastovou zas, značka INA, má najeto něco přes 90 tisíc a funguje... při výběru mi nějak přišli všechny dost stejný, tak jsem risknul jednu z levnější a zdá se že je to dost jedno.
Napsal: ned 11.01.2015 12:33
od Foldas
ony se ty lopatky nepolámou, ale povolí celé to plastové kolo a začne se protáčet na hřídeli. Už jsem jich měnil na autech dost
Napsal: ned 11.01.2015 12:55
od Francis
Jak může plastové kolo znepojízdnit auto a prodražit výletdo Rumunska známe z loňska.
Nedávno zakoupené SKF čerpadlo má kolo z černého, od pohledu jiného plastu.
