Auto BMW E 91 320D M47N2 menil jsem dnes spodni hadici od cooleru co vede nahoru k EGRU pac ten bajonet dole byl v haji a hadice byla napul vyskocena z toho cooleru a tekl tam olej pac taky to turbo propoust olej. No a po vymene jsem najel cca 15km a pak stal asi 4 hodky a potom jedu asi 3km a najednou auto netahne jakoby v nouzaku a po chvilce se rosviti increased emissions. cim to?? poradte?? muze to bejt tim ze to turbo propousti olej a jde to ted az nahoru do sani?? drive to nedelalo pac ten olej co sel z turba tak prave odchazel tou spodni hadici ven ale ne nak moc auto normal jelo nekourilo.SAmo ze vim ze turbo je nacaty a pujde brzo papa ale takhle to jezdi uz rok akorat ze ten olej to propousti a vytejkal z ty hadice.dal jsem diagnostiku a pise mi to tyhle chyby: 3FF1 air flow meter
3F35 boost air hose monitoring idle running
43E2 throttle valve actuator control
3F25 boost air hose monitoring
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 