Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Srbik
Registrovaný
Příspěvky: 124 Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Prague a okolí
#1
Příspěvek
od Srbik » pon 08.12.2014 22:22
Zdarec, možná hloupí dotaz ale zajímalo by mě jak je to s výměnami olejů u diferenciálu, rozvodovky, manuální převodovky...?
Dělá se to vůbec? Po jaké době atd..?
Zatím jsem o tom moc neslyšel
Díky za rady!
330xd 170kw manuál
vita11
Moderátor
Příspěvky: 2232 Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376
#3
Příspěvek
od vita11 » pon 08.12.2014 22:40
Podle BMW jsou ty náplně doživotní, takže výměna dle uvážení. Dělal jsem v létě a zlepšil se tím chod řazení
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3912 Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
#4
Příspěvek
od pavproch » pon 08.12.2014 22:42
já dělal poprvé ve 101tis km a budu už fčíl dělat každých 50tis
Srbik
Registrovaný
Příspěvky: 124 Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Prague a okolí
#5
Příspěvek
od Srbik » pon 08.12.2014 22:43
Možná to časem také naplánuji
Jen přeci by se o to měl člověk starat a nenechávat to být jako většina...
Co tam lejete? Po případně kdo vám to dělal?
vita11
Moderátor
Příspěvky: 2232 Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376
#6
Příspěvek
od vita11 » pon 08.12.2014 23:26
Vzhledem k tomu, kolik do toho padne, jsem dával origo BMW. Reálně je to přebalený Castrol (od příštího roku to asi bude Shell
)
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3912 Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
#7
Příspěvek
od pavproch » úte 09.12.2014 07:58
ve 101 tis tam šly OEM BMW Castroly
fčíl mám nechystáno komplet Millers (vyjma Xdrive, kam pude zase OEM)
Srbik
Registrovaný
Příspěvky: 124 Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Prague a okolí
#8
Příspěvek
od Srbik » úte 09.12.2014 12:11
Tak ve značkách už mám jasno
Kolik toho tam padne @vita11, @pavproch ? Rozepiš kam a kolik
vita11
Moderátor
Příspěvky: 2232 Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376
#9
Příspěvek
od vita11 » úte 09.12.2014 13:21
U mě (manuál, zadohrab) bylo 1,5L do převodovky a 1L do difecu
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3912 Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
#10
Příspěvek
od pavproch » úte 09.12.2014 13:40
motor 6,5 lt Millers nano EE 5w40
převodovka 1,6 lt Millers TRX
diffy 1,0+0,6lt Millers nano ee 75w90
xDrive 0,52 lt BMW X-getriebe oel
Srbik
Registrovaný
Příspěvky: 124 Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Prague a okolí
#11
Příspěvek
od Srbik » úte 09.12.2014 17:05
Díky moc kluci
aspoň vím přesně kolik toho mám nakoupit
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3912 Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
#12
Příspěvek
od pavproch » pát 19.12.2014 22:13
pavproch neska na AF.cz píše: pavproch fčera na AF.cz píše: tak brambor je odfčíl už taky kompletně na Millersu (teda s vyjímkou xDrive)
motor nano EE 5w-40
převodovka TRX 75w-80
oba diffy EE Transmission 75w-90
nevím, esli si to sugeruju nebo ne, ale nešní první studený start (plně na Millersu) = jde to fšecko tak nějak hladčeji, lehčeji a ochotněji...