Stránka 1 z 2
Napsal: ned 09.11.2014 14:09
od Wario
Zdravím chtel bych časem pořídit BMW 325i coupe od roku 2006 , manualní převodovka , chtěl jsem se zeptat jake zavady tento model nebo spíše motor trápí (218ps)Pocitam ze bude mit najeto kolem 150-200tis.km. Diky za info a postřehy. MB
změna původně jsem chtěl 320i po projetí v 325i jsem rozhodnut pro šestiválec
.
Napsal: sob 15.11.2014 19:03
od Wario
http://www.auto.cz/videotest-ojetiny-bmw-3-e-90-69227
po zhlédnutí si říkám jestli nebude lepší pořídit 325i do roku 2007 .
Napsal: sob 15.11.2014 19:22
od xyron
Jestli vahas mezi 320i a 325i tak odpoved je jasna. 325i bo je to 6ti valec.... 320i nekupuj.. je to nesmysl...
Na letnich 17kach to bude tragedie pro oko, 18 je minimum, super 19 a pro silence 20
Jinak 225/45 R17 obe napravy
Napsal: sob 15.11.2014 19:48
od matiz
Kdyz casem tak to je dostatecna doba na procteni fora a spis pak vic konkretizovat dotaz -))) Kazdy motor od bmw ma nejakoiu vadu, nektere vetsi, nektere mensi. Moje n 52 ma treba vadu v tom, ze chlasta benzin neumernym tempem a vubec ji to neprijde divne, takze ani zadna kontrolka motoru nesviti, nic, jenom to porad chlemta ten beznin... A jeste to nijak zvlast nejede, po meste mne na rozjezdy udela MICRA 1,3i -)) Normalne mi ta mrdka ujede... Pokud to teda nebudu tocit do bezvedomi...
Napsal: sob 15.11.2014 21:28
od pavproch
ale ty kecko, dyk Ti ta 325i jede pěkně .... asi tak jak má 325i jet...
hele, aji s 330i mám občas problém s nějakým poštelovaným 20d či konzernovým 2.0TD
i....
zpět k themě: taky hlasuju všema dvaceti za R6.... imho prostě k mnichovanovi menší počet válců nepasuje....

Napsal: ned 16.11.2014 13:20
od matiz
Hele, to nekecam, ta micra je kolegy, ma to snad 74 koni aa 850 kilo a po meste na rozjezdy je to hrozne mrstne a hbite. Nekolikrat jsme jeli za sebou a ujel mi. Ujel mi proto ze jsem ho nedrazdil do bezvedomi a nepresahoval rychlost, ale je to tak. Jsou proste hbitejsi povozy. Jiank ja si moc nestezuju, mne to auto vyhovuje, jen to neni zadny zavodak, 0-100 ma za 7,2s kdejaka plecka, je treba se s tim smirit. Aby to jelo, musi se drazdit nad 4500rpm, coz to auto sice zvladne, ale jak jsem psal vys, umi se u toho pekne nadechnout. Ale da se s tim jezdit i za malo, ted jsem je 300km a 8,2 na sto... Samozrejme ze pianko a v pohodicce a v provozu pres par par mest, zpatky uz bez provozu. Kdybych mel ale moznost, bral bych pro sebe N53. Jede to lip a je uspornejsi. Co se n52 tyce, za celych 70k km co jsem s nim najel jsem do motoru nedal ani korunu pokud neberu v potaz to, ze helmut nevymenil svice v planovanem intervalu a nechal to na mne, Jinak ani ten desetnik, kdyz nepocitam kazdych 12k olej, filtr a je tam teda druhy vzduchovy, ale to beru jak spotrebku a provozni naklady.
Napsal: pon 17.11.2014 14:55
od Wario
Mě by se těch šest válců líbilo taky víc , o ježdění po městě mi moc nejde na to si nechávám malé auto , E92 bych chtěl spíš jako auto pro radost plus v létě na ježdění do práce(25km). Spíš mi jde o to aby jsem nezrujnoval domací rozpočet ,takže něco co vydrží a je spolehlivý.Roční nájezd km mám malej takže spotřebu až tak neřeším.
Napsal: pon 17.11.2014 15:30
od Francis
Něco co vydrží a je vyrobeno po roce 2008 je oxymoron.
Napsal: pon 17.11.2014 16:08
od matiz

I presto ja bych volil kdybych mel moznost asi N53 a hodil nejakou tu kacku do kasicky v kostele...
Napsal: pát 21.11.2014 18:26
od Wario
E90 po faceliftu konkretně tato
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list by se mi taky zamlouvala

, tohle je tedy motor N53 (při. vstřik) 325i obsah ale 3.0 . Jestli to dobře chápu 325i a 330i je po roce 08 stejný obsah motoru akorád jinak eletronicky naladěn ?
Napsal: pát 21.11.2014 19:46
od pavproch
N53B30 a N53B25 jsou oba třílitry, stejný blok, jiné sání (325i má dvou a 330i třístupňové) a samozřejmě rozdílný SW.... BudVlad si DIY úspěšně přestavěl 325i na 330i..
Napsal: pát 21.11.2014 19:53
od pavproch
jo a na e90post.com jsou k tý konverzi 325i -> 330i doslova tuny informací
tady
tady
i jinde
(akorát je to většinou o US verzi R6, čili N52, nikoli N53, ale princip je stejný)
Napsal: pát 21.11.2014 21:22
od vita11
325i aj 330i s N53 mají N53B30. 325i má jednostupňové sáni, jiný software ŘJ, zpřevodování, poslední díl výfuku a slabší brzdy. Jinak je všechno stejné (pokud jsem na něco nezapomněl

)
N53B25 se dávala jenom do 523i.
A ten modrý kousek vypadá moc pěkně
Napsal: pát 21.11.2014 21:35
od pavproch
aha... kuju za korekci
Napsal: pon 24.11.2014 16:19
od Wario
díky za upřesnění .
Mají 6válce nějak poladěny diferenciál (svornost apod) nebo to má jen M3?
Ten modrý je parádní bohužel už mimo moje možnosti ...

Napsal: pon 24.11.2014 16:41
od pavproch
bohužel mají open diff
Napsal: pon 24.11.2014 16:45
od vita11
E90 je generace, kdy BMW no neMkových modelů nedávala samosvory ani nic podobnéhu ani za příplatek.
Napsal: pon 24.11.2014 19:37
od pavproch
nejenom e90.... i technicky spřízněná "sportovnější" Z4 e89 si o OEM LSD mohla nechat tek leda zdát... naštěstí existují šikovní aftermarket výrobci, takže m4Zlik už asi rok svoruje/Quaifuje...
čili abych dokončil myšlenku: LSD lze samozřejmě domontiovat i do e90... ale je to drahý Spass
Napsal: pon 24.11.2014 21:02
od vita11
jj myslel všechny BMW generačně příbuzné k E90. U Fkových modelů se už opět (po dlouhé době) dá objednat špéra i do některých neMkových modelů
Napsal: sob 29.11.2014 12:00
od Wario
Tak jsem se svezl v E90 325i 2009 s M-paketem a ten motor nemá chybu jede to nádherně je to tichý a spotřeba luxus. O motoru mám jasno ... R6 only
