Stránka 1 z 1
Napsal: stř 15.10.2014 07:41
od gondar595
Ahoj, budu muset sundat kotouč jelikož je zvlněný a chci se zeptat jako moc je to náročné nemyslím tim na zkušenosti s autama ale spíš jak je tam uložen, U Bmw se mi to ještě nepoštěstilo sundavat ( protože bmw sou držáci a ne jak ty feliny co maj kámoši) takže potřebuju přípravek? nebo prostě sundám kolo sundám paknu a povolím 2 šroubky a je dole?
Napsal: stř 15.10.2014 07:46
od Foldas
povolíš šroubek který drží kotouč na náboji shodíš třmen potom držák a kotouč je dole
Napsal: stř 15.10.2014 08:27
od gondar595
Takže žádnej vyrážeč a podobný hovadiny se používat nemusí? (jako u některých "konkurenčních" značek ...
Jo a ještě jedna věc v pravo mám kotouč který je chlazený a to tak že má uprostřed díru a v levo je normální je to nějáký problém?
Napsal: stř 15.10.2014 09:39
od surfis
316i nemá chlazené kotouče...
Napsal: stř 15.10.2014 10:05
od gondar595
Právě proto... jestli když tam někdo narval chlazené tak jestli to nevadí

buhví z čeho ho tam dal

jestli ho nemám něják přeměřit nbo tak
Napsal: stř 15.10.2014 14:33
od Foldas
bože to je zase bastl

Napsal: stř 15.10.2014 14:59
od surfis
To by tam musel bý i jiný třmen. Nebo to nějakej blbec dal na sjetý desky. Každopádně bych se s tím bál popojet jenom po dvoře. Brzdy jsou základ...
Napsal: stř 15.10.2014 15:01
od Francis
Proč bastl? Performance upgrade

Napsal: stř 15.10.2014 15:21
od surfis
Performance upgrade jen na jednom kole

Napsal: stř 15.10.2014 15:42
od Francis
Nepozornost při čtení, nevšiml jsem si že jen na jednom kole. Asi to bude bastl.
Napsal: stř 15.10.2014 19:12
od gondar595
To auto mi teda fakt dělá radost

Napsal: čtv 16.10.2014 15:00
od odapoz
možná nějakej závodník nascar, že má na každý straně jiný brzdy:D jinak na sundání nic není, jen to může bejt slušně zarezlý, když jsem sundával držák třeme tak byl tak zarezlej, že mi prasknul ořech u goly
Napsal: pát 17.10.2014 09:23
od gondar595
A hrozí něco .. já nevím např budu brzdit z 180Km/h a ten chlazený kotouč bude určitě o dost méně vadnout

tak aby se pak nestal nějáký fail

co by ste dělali vy? koupit nové kotouče aby byli oba stejné a nebo to nechal a doject je?
Napsal: pát 17.10.2014 09:49
od surfis
Rozhodně koupit nové... Nehledě na to, že při rozdílnosti kotoučů bude každý brzdit jinak. Na jedné nápravě je to o hubu a při 180??? Radši si udělej životku. Z brzdama se nehraje...