Stránka 1 z 3
					
				
				Napsal: čtv 09.10.2014 19:01
				od Agro330Ci
				Ahoj s BMW jsem začátečník vlastně moje životní auto je uplně něco jineho ale to už je jen otázka financí no ale musim se přiznat 330 mě dostala opravdu super auto ikdyž už ne taky žádná mladice 

 No na co se chci zeptat v zimě chci do auta zainvestovat nemám žádnej vrak ale hezké udržované auto samozřejmě je na něm třeba něco udělat ale ted mi jde spíš o tu sportovní stránku jo a dodatek je to i v plynu jinak žádné úpravy nejsou je to seriovka takže  na zimu chci uvolnit 60-70 tisíc a tak pul na pul motor a podvozek vim že to neni žádná raketa ale musím postupně 70 měsíčně zatím opravdu nevydělám 

 ..... takže jen nějaké rady pro lepší výkon auta ale zase nechci aby se tím auto nějak trápilo nebo ničilo za každý názor a radu budu rád sám už nějakou představu mám ale rád si počtu od zkušenějších děkuji .)
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 09.10.2014 22:33
				od M3maniac
				na upravu motoru zapomeň (ps vs kč), nemá to moc smysl....ale kup kvalitní podvozek a brzdy a budeš hned rychlejší....
upravovat extrémně 330i nakonec vyjde jako origo M3 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 09.10.2014 22:52
				od Kani
				Jak pise M3maniac, na nejake vyrazne upravy se vykasli. Kup poradny podvozek, nechej to projit nekym kdo se v tom vyzna (tady na foru par takovych najdes, zalezi odkud jsi), udelej bezny servis (naplne, filtry atd.) a uzivej. Vykonu to ma dostatek, poradny podvozek to zmeni vyrazne.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 08:07
				od paca
				tak jenom do motoru dáš nějakou tisícovku pokud nevíš co předešlý majitel měnil a v kolika kilometrech:
olej, filtry = cca 1,5tis
svíčky = cca 1,2tis
olej. separátor = cca 3tis
vyměnil bych i vanos gumičky+věci okolo = cca 3tis
a to jsou věci jenom za matroš bez práce 
 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 08:07
				od paca
				..
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 08:27
				od Tompo
				Až uděláš, to co psal paca, tak budeš nšjspíš mile překvapen, jak to ožilo. Hlavně Vanos a svíce jsou znát.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 08:40
				od paca
				já právě před 14ti dny koupil m54 2.0i, věci už mám nakoupené, teď jenom najít čas to vše vyměnit  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 10:49
				od fabledwarrior
				Jinak M54B30 opravdu nemá moc cenu ladit do výkonu, údajně i některé vozy s tímto motorem nevyjely ani z Fabriky s celými 170kw.. je to tam prostě na hraně a moc nemá smysl to dál trápit.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 11:13
				od Totic
				Jo tak to co píšete se do 70ti lehce zahrne a nebo už je to teď v pucu, i když třeba ten Vanos pochybuju. Zavez to změřit na brzdu ať víš pravej stav.
Podvozek - široká škála, co nějakej stavitelák, taky silnější stabilizátory, powerflex, HD díly?
Brzdy - co brzdí líp než třílitrový serie? Něco drážkovýho / děrovanýho, desky keramika?
Výfuk - napadaj mě laděný svody, nerez výfuk a popř. odstranit katy.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 17:34
				od andree182
				do 70k Kc by sa mohol vojst i samosvor, a to by bola mozno uz ina kava, hm? 

 ak by si teda nahodou zistil, ze zbytok auta je ok...
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 19:55
				od MattyX
				Na úpravy motoru bych se v zásadě vyprdl - ten motor má konstrukční problém v tom, že má dlouhej zvih (např vůči 3.0 m3). Takže trápení ve vysokých otáčkác se mu moc nelibí ani v serii (povoluje se matička na náhonu pro olejový čerpadlo jak celej klikovej mechanismus vibruje).
jednoduchýma úprava se dá určitě posunout dál - podvozek je základ (progresivní funkčnost, jistota a pevnost). Potom upgrade brzd - ate power disk, brembo max, zimemerman sport na to se rovnou vyser a postačí standard nebo potom až jiné kotouče o level jinde. Investuj do kvalitních sportovních desek. potom se dá jít cestou jednohmoty, dále kratší stálej převod se samosvorem eventuálně rozumný výfuk a případná optimalizace motoru přes buď jiný management, nebo u někoho kdo tomu rozumí.
Na to ale 70k nestačí 
 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 20:13
				od drago944
				xx
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 20:20
				od MattyX
				Zaleží co je u Tebe raketa...to je docela dost subjektivní dle jednotlivce 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 20:39
				od drago944
				xx
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 20:47
				od MattyX
				Tak to nepochybně bude rozdíl 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 10.10.2014 21:49
				od drago944
				xx
			 
			
					
				
				Napsal: sob 11.10.2014 16:28
				od fabledwarrior
				320i a 330i nemůžeš moc porovnávat, opravdu ten 3 litr oproti tomu 2 litru tahá jak splašenej:D
Teď ti nevím z hlavy přesně, ale 320i v E36 zrychlí z 0-100 za nějakých 10 s. A 330i v těžší E46 zrychlí za 6,3s ... tak si vem, jakej rozdíl to musí bejt...
			 
			
					
				
				Napsal: sob 11.10.2014 18:51
				od paca
				fabledwarrior píše:Teď ti nevím z hlavy přesně, ale 320i v E36 zrychlí z 0-100 za nějakých 10 s. A 330i v těžší E46 zrychlí za 6,3s ... tak si vem, jakej rozdíl to musí bejt...
real je tak 7 sekund a hůř u 330i, protože najít motor v kondici je vcelku problém  

 proto e36 328i strčí na rozjed e46tku 330i do kapsi  

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 11.10.2014 19:26
				od fabledwarrior
				Jo je to tak.. prostě ty 330i o ten výkon přicházej, ale když ho maj
https://www.youtube.com/watch?v=fi_Jc8l8xeE 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 11.10.2014 19:39
				od andree182
				tu pan pomaly preraba 330i na diesel evidentne (podla toho ako mu to cvaka na konci), ale napriek tomu to vyzera byt dost zive stale - 
https://www.youtube.com/watch?v=d0Jh-T_fgqA  