Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 04.09.2014 17:05
od Koldus
Čago:) Chci se zeptat kdo má zkušenost s nějakýma lepšíma kotoučema... chtěl bych něco vrtaného.

Jezdím občas brzda-plyn a po delší době vadnou brzdy.. ne moc ale mě to vadí.

Chtěl bych nějaký doporučit za rozumné peníze.

Napsal: čtv 04.09.2014 18:27
od Francis
M3 nebo větší.

Napsal: čtv 04.09.2014 18:39
od Koldus
A pasujou tam nějaký pouze výměna? nebo celá těhlice.

Napsal: čtv 04.09.2014 18:48
od MattyX
První upgrade jsou lepší desky.

Pokud potřebuješ hodně tvrdý desky, tak tvrdý kotouče.

Potom pokud je to málo, tak větší brzdy

A pokud je to pořád málo tak náporový chlazení :D


;)

Napsal: čtv 04.09.2014 19:09
od Koldus
Bylo mi porazeno dát pancirove hadice že prý je to znát. Ale nevim kde k nim přijit.

Napsal: čtv 04.09.2014 19:25
od MattyX
Panceřové hadice eliminují roztahování seriových gumovýc hadic - pocitíš jistější pedál, lepší dávkovatelnost - to platí pouze, pokud seš na teplotě, kterou ty desky snáší ještě dobře, až je spálíš, tak tě nezachrání už nic :D šlapeš na houbu :D

Napsal: čtv 04.09.2014 20:36
od Koldus
já si myslim že to vadnutí je pouze ve špičce teploty. po pár metrech jizdy je to zase dobry než zabrzdim třeba 3x - 5x a pak slapu na brzdu a brzdy nic moc. Tak nevim jestli by tomu pomohl ten vrtanej kotouč

Napsal: čtv 04.09.2014 21:19
od roman320
Me na tohle pomohly brzdy z 330 e46:)

Napsal: čtv 04.09.2014 21:39
od MattyX
Koldus píše:já si myslim že to vadnutí je pouze ve špičce teploty. po pár metrech jizdy je to zase dobry než zabrzdim třeba 3x - 5x a pak slapu na brzdu a brzdy nic moc. Tak nevim jestli by tomu pomohl ten vrtanej kotouč
Tohle je špatná směs destičky ;) co tam máš ? nějaké TRW apod. ? :)
Vrtaný kotouč pomůže maximálně k lepšímu chlazení - ale to trvá pěkně dlouho než rozpálenej kotouč ochladíš ;) a potom někdo říká, že to pomáhá odvodu plynů, který vznikají při brždění - jejich lepší účinek nikdo nepotrvdil ještě :-)
Větší brzdy to do určité míry vyřeší (bavíme se o okresce a ježdění na silnici), jak tomu ale budeš dávat pořádnou tavbu, tak se dostaneš zase tam, kde jsi byl :)

Napsal: čtv 04.09.2014 21:55
od Koldus
Desky nevim co tam jsou. Ale to už mě taky napadlo že desky... Ale myslim že to mělo být meyle

Napsal: čtv 04.09.2014 22:12
od MattyX
Co čekat od desek za 450kč, že ? :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv 04.09.2014 22:23
od Design
Chlapy auto je na ježdeni ne na brždeni :D muzu vam rict ze uz jsem nejaky to auto mel ale jeste se mi nikdy nepodarilo prehrat brzdy a to myslim že jak duchodce nejezdim.

Napsal: pát 05.09.2014 05:36
od Koldus
:D no však jasné. ale nikde jsem nenašel jaka tam je směs.... Pak je těžký si vybrat jiný když to tam taky nepíšou, vzhled je stejnej a a cena je třeba 5x takova... tak nechci zas někomu platit jen značku

Napsal: pát 05.09.2014 17:41
od MattyX
Záleží jaky mas požadavky. .. pokud ti nevadí prach na kolech, za studena pískání tak ti mužů pomoct, ale cena je jak říkáš od 2000kc. .. není problém dat za desky i 9 tis ale to je pro tvoje účely úplně zbytečný.

Napsal: sob 13.09.2014 17:59
od Thomeeno23
Nejlepší zkušenost mám s obyč vrtaným zimmermanem, má namotáno 25 + tis km ostrého provozu(328i) bez známek zvlnění nebo vadnutí. Brzdí to jak blázen, a co se týče dávkování přijde mi to hodně podobný sérii. předtim jsem vystřídal po cca 20ti tis víc lepších výrobců a už od pár tisíc km jevili známky zvlnění

Napsal: sob 13.09.2014 19:34
od MattyX
Hm, a mě zimmernamy na zadní nápravě popraskali na jedné sadě desek... :roll: - připlácet si za vrtanou variantu je úplně zbytečný - stejná směs jako nevrtané kotouče. Hlavně vrtanou variantu vyrábí pouze na levou stranu auta - holt je asi problém udělat kotouče na pravou stranu auta :D

Kotouče jako takové nemají vliv na vadnutí - tohle ovlivňuje destička a její charakter. Pak jde už jen o to, jak to železo bude dobře ventilováno a jak moc bude ubývat např. pod tvrdou deskou atd.

Napsal: sob 13.09.2014 20:01
od millan
Kaký mají efekt vrtané kotouče když ty dirky
jsou pořád něčím ucpaný? Alespon já to tak mám.
Desky Brembo.[/u]

Napsal: sob 13.09.2014 20:05
od MattyX
Dírky by neměly být ucpaný, alespoň jsem to málokdy viděl... Asi deskama, který to zalepí, místo aby ten prach odletěl ven :ja_nic:

Napsal: ned 14.09.2014 01:02
od Thomeeno23
No když jsem je pořídil koukal jsem že jsou jen levostranný. To mě popravdě trochu pohoršilo. Nicméně jsem s nimi zatím spokojen.. Problém s klepáním kotoučů při ostřejším provozu jsem řešil hodně dlouho a od zimmermanu mam klid.... Taky asi záleží kus od kusu ale za mě docela fajn. Pro informaci tam mám tuším desky ferodo. Občas si lehce písknou ale účinek to vynahradí

edit: ucpaný dírky mívám jen v zimě tím svinstvem ze silnic jinak vůbec

Napsal: ned 14.09.2014 11:47
od martas11
MattyX píše:Dírky by neměly být ucpaný, alespoň jsem to málokdy viděl... Asi deskama, který to zalepí, místo aby ten prach odletěl ven :ja_nic:
Já měl na zvedáku 4 auta a u všech byly dírky plný bordela a každě mělo jiné desky.Takže já osobně na moje auto Zimmermany ne :wink:
Je to jen názor a zkušenost :-)

Ještě podotýkám bylo to přes letní sezonu.