Stránka 1 z 1
Napsal: pon 01.09.2014 18:58
od bosch
Ahoj , nemáte někdo informace ohledně svolávací akce na BMW E91 rv 2009 , jedná se ohledně rozvodového řetězu .......
Napsal: úte 02.09.2014 13:40
od Miguel
Jestli na daný vůz byla vůbec nějaká svolávačka se dozvíš u dealera podle svého VINka.
Napsal: pon 22.09.2014 18:08
od Davyd
Na tohle svolávací akce nebyla...podle BMW to je "sporadická závada" - pokud myslíš praskání rozvodového řetězu vlivem jeho rozbrušování ozubeným kolem na klikovce případně vlivem špatné funkce napínáku, klouzáků a pod. Kdyby to měli opravdu udělat u všech 120/320/520 d tak se z toho fabrika nevzpamatuje...
Napsal: čtv 25.09.2014 23:05
od mike-ee
kdyby to byly jen 20d, ale jsou to prakticky všechny N47 motory od 2007 - 2011. tzn i 318d 123d a modifikace těchto motorů v různých zemích.... tisíce aut, nákladná oprava, fabrika na to kašle. Udělali si na to nějaký přípravek kterým dokážou diagnostikovat jak moc je na tom auto špatně případně udělat opravu jen v menších rozsahu za nějakých cca 50tyček?
Ale je to kus od kusu spousta aut nahrkala přes 250tisíc a nic, ale jsou kousky co nenahrkaly ani 100 tisíc a už tam byly že...
Pochybuji že by si na tohle BMW rozhodlo udělat svolávačku po 7mi letech od vzniku problému, kdy dneska těch aut je spoustu po bazarech daleko za 200tisícemi a oni by do toho investovali takový love všem....
Napsal: čtv 22.01.2015 17:50
od mawis
Nazdar pánové.
Pokusím se to tady trošku oživit. Na SK fóru jsem našel pár zajímavých zpráv o možné svolávačce N47!!!
Projděte si odkaz a napište co si o tom myslíte. Pokud máte někoho známého u BMW tak to zkuste prověřit.
Zejména se podívejte na příspěvek od ''kisnecek'' na druhé straně s přílohou..
http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 98686.html
Napsal: stř 17.06.2015 10:47
od coltik
mawis píše:Nazdar pánové.
Pokusím se to tady trošku oživit. Na SK fóru jsem našel pár zajímavých zpráv o možné svolávačce N47!!!
Projděte si odkaz a napište co si o tom myslíte. Pokud máte někoho známého u BMW tak to zkuste prověřit.
Zejména se podívejte na příspěvek od ''kisnecek'' na druhé straně s přílohou..
http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 98686.html
Taky jsem o tom slyšel, tak jsem zkusil napsat do BMW a dle vin moje auto spadalo do této akce. Řetěz už začal na 170tis. ševelit.
Auto jsem jim přistavil a byla mě zdarma provedena kompletní výměna rozvodového řetězu a všeho s tím spojeného. Trvalo to cca 3 týdny, než jim dorazil veškerý potřebný materiál, ale stálo to za to

Napsal: pát 19.06.2015 09:37
od maxxiq
Taky se podělím o osobní zkušenost. Náhodou jsem si zjišťoval cenu materiálu rozvodů v origo BMW a jen tak při řeči mi technik řekl, že na rozvody u N47 má teď BMW svolávačku.Říkal sám , že po těch kilometrech co mám najeto se určitě budou dělat oba řetězy jinak že dělají jen jeden. Domluvili jsme termin , já auto ráno přistavil a odpoledne bylo hotovo.Řekli mi že diagnostikou řetězů zjistili , že nejsou vytahané a že rozvody už někdo musel dělat.V rámci svolávačky vyměnili jen napínáky řetězů a tím jsem byl vyřešený. V práci na zvedáku jsem se díval a neměli sundaný ani spodní kryt pod motorem tak by mě zajímalo jak diagnostikovali ty řetězy a měnili napínáky. S origo BMW končím !!!

Napsal: pát 19.06.2015 09:57
od Marek-WAR
Já mám zase celkem pozitivní zkušenost. Měnili mě věci asi za 15t a 11t práce. Mužů nafotit co všechno dělali. Auto bylo tam asi 2,5 dne vrátili mě auto povysavane umyte a rozdíl ve zvuku motoru je 100 a 1.
Napsal: pát 19.06.2015 10:07
od KEAN
jedná se tedy pouze o svolávačku na 2.0d 130kw?
Napsal: pát 19.06.2015 10:34
od maxxiq
Marek-WAR: A můžeš mi napsat ve kterém servise to bylo. Klidně i SZ Díky
Napsal: pát 19.06.2015 10:54
od starML
Budeš si muset přečíst těch 9 stránek slovenského fóra - odkaz je výše. Tam se dočteš, že :
Potvrdené motory:
N47D20O0
N47D20A
N47D20O1
Motory, ktoré nespadajú do zvolávačky:
N47D20C
N47D20U0
Pokud máš v autě jeden z těch 3 výše uvedených motorů, je velmi pravděpodobné, že i motor Tvého auta bude obsahovat díly s nekvalitními součástkami, ale není to pravidlem. Podle zásad "zpětné dohledatelnosti" dílů použitých při výrobě BMW už dnes ví, do kterých motorů byly tyto díly namontovány a které motory byly namontovány do kterých aut. Autorizovaný servis to pozná podle VIN a proto doporučuji zastoupení BMW navštívit. Tam se dozvíš, jestli tam nekvalitní díly máš nebo ne a malou kamerou se mohou podívat, jak ten rozvod a napínák vypadá. Prevence je v tomto případě lacinější než řešit havárii motoru kvůli roztrženému řetězu.
Obrázky:
http://www.bmwklub.sk/download/file.php?id=244797&t=1
http://www.bmwklub.sk/download/file.php?id=245962&t=1
http://www.bmwklub.sk/download/file.php?id=245961&t=1
Napsal: pát 19.06.2015 10:58
od KEAN
Dle VIN mám M47D20O2, nikoli N, takže se mě to netýká...
Napsal: pát 19.06.2015 22:18
od hopiondra
Svolávačka je a týka se pouze vybraných vin (ověřit lze v BMW). Následují tři druhy oprav a to dle vyhodnocení diagnostiky speciálním ,,měřícím napinákem na kontrolu horního řetězu,, poté přípravkem který snímá vibrace a hluky přiložením na držak motoru (proto netřeba sundavat kryt pod motorem) výsledky těchto diagnostik vyhodnotí diagnostika na tyto druhy oprav
-vyměna napínaku ( myslím že vždy)
-výměna horního řetezu a napínaku
-výměna komplet všeho ( toto je podmíněno kladným vyhodnocením ,,stetoskopického,, přípravku) a nutno dodat, že aby oprava proběhla perfektně sem tam nějaké těsnění a drobnosti si musí člověk zaplatit nebot technická akce nemá seznam dílu úplně doladěný , ale v porovnaní co se na autě z roku 2007 udělá zdarma je to sranda.