Stránka 1 z 3

Napsal: čtv 03.07.2014 21:02
od drago944
Zdravím, potřeboval bych poradit, na své E46 320i M52 jsem dnes měnil olejový separátor i se všemi hadicemi + svíčky. Po úspěšném složení se motor choval velice kultivovaně, ale jakmile jsem se projel, tak se auto trochu dusilo při jedničce, tak jsem vypojil váhu vzduchu a jel bez ní. Motor okamžitě padl do nouzáku a vůbec to nejelo, pak to nejelo i se zapojenou váhou a teď to zase jede tak nějak normálně. Nevíte někdo, čím by to mohlo být?

Napsal: pát 04.07.2014 15:03
od paca
mohl to být pouze špatně zapojený konektor od váhy... :wink:

Napsal: sob 05.07.2014 07:47
od drago944
paca píše:mohl to být pouze špatně zapojený konektor od váhy... :wink:
No, já zkusil odpojit váhu kvůli tomu, že po složení toho separátoru a projetí auta, se auto jakoby dole dusilo, proto jsem odpojil váhu, abych vyloučil problém s váhou. Je možný, že některý ten štekr tam není tak, jak by měl být. Auto se pořád chová divně.

Napsal: sob 05.07.2014 16:43
od Foldas
ja bych to viděl na problém v netěsnosti v sacím traktu

Napsal: sob 05.07.2014 21:29
od drago944
Takže např.: dírka v kolenu sání? Nebo špatně zastrčený některý z těch štekrů?

Napsal: ned 06.07.2014 09:12
od Foldas
jo jestli to začalo dělat potom co jsi to měl rozebrané hledej chybu tam

Napsal: ned 06.07.2014 16:06
od hopiondra
pokud nemáš nějaké netěsnosti na sání, zkus nechat vymazat adaptace motoru , mě to po kompletní výměně cukalo, chcípalo atd. odmazal jsem adaptace motoru a byl klid.

Napsal: pon 07.07.2014 11:11
od drago944
Tak chyba už se nerozsvítila, otáčky jsou stabilní na 700ot/min, akorát mi auto jede líp za studena, než za tepla se mi tak nějak zdá. Při provozní teplotě už to není ono, nesetkal se s tím někdo?

Napsal: úte 08.07.2014 13:27
od drago944
Tak se přidal nový problém. Kolísání otáček v rozmezí 500 - 1000ot/min. Nevím, jestli to zapříčinila ta výměna separátoru nebo jestli to není váhou vzduchu. Když mám vyřazeno, tak je volnoběh stabilní, ale když přidám při tom volnoběhu plyn do 1000ot/min a pustím plyn, tak to samo kolísá mezi 500 - 1000 až to najednou padne pod 500 a auto chcípne. Prostě se musí přidat plyn a pustit, aby otáčky kolísaly, jinak to nedělá. Už nevím, co dál. :( :(

Napsal: stř 09.07.2014 14:55
od drago944
Nikoho nic nenapadá? :(

Napsal: stř 09.07.2014 19:44
od fanousek
A v jakým stavu byl starej separator a hadice?

Napsal: stř 09.07.2014 22:06
od drago944
fanousek píše:A v jakým stavu byl starej separator a hadice?
Separátor i s hadicemi se rozpadly v ruce.

Napsal: stř 09.07.2014 23:58
od drago944

Napsal: čtv 10.07.2014 11:24
od fanousek
Odšroubuj víčko oleje dej místo víčka ruku a zkus jakej to má podtlak.
Dál napíchnout na diag třeba INPA a skouknout live data a chyby.
Předpokládám, že všechny hadice separátoru jsou nasazený správně 8)

Napsal: čtv 10.07.2014 13:05
od paca
kde jsi kupoval separátor? vše origo v bmw?

Napsal: čtv 10.07.2014 15:36
od drago944
V pondělí to ponesu mechanikovi, odlučovač oleje jsem koupil v Trostu, který neprodává žádný laciný šmejd, akorát mechanik ke kterýmu to nesu, tak nemá diagnostiku na BMW a bojim se, že problém nenajde. Buď je problém v hadicích od separátoru, že je někde špatně připojená nebo ve váze, ale auto jakoby za studena jede fakt dobře, tak nevím, jestli to je váhou. :(

Napsal: úte 15.07.2014 14:14
od drago944
Tak auto už asi jezdí normálně .. bylo u mechanika, byl s tím na diagnostice, ukazovalo to vadnou váhu vzduchu a nějaký servo čerpadlo, ale prý váha vzduchu funguje a servo čerpadlo taky, smazaly se chyby a auto je prý bez závady. Mohlo by to být tím, že se to vymazalo a tím i vyřešen problém? Ale stejně to tak nějak kolísá.

Napsal: stř 16.07.2014 10:48
od fanousek
No jestli byly chyby sporadický tak to nemělo na motor vliv a jestli byly chyby stálý, tak tím že to pouze smazal to neopravil :wink:

Napsal: stř 16.07.2014 11:05
od drago944
Já vím, ale prý auto jede v naprostým pořádku, volnoběh se ani nezachvěje, když stojím na křižovatce nebo na semaforu to je jedno kde, drží to 700ot. tak je to prý v pořádku. Kolísá to fakt jen když zastavím a přidám plyn do 1000ot ale tak na 5. pokus.

Napsal: stř 16.07.2014 15:55
od fanousek
Je potřeba se podívat na live hodnoty, z těch zkušenej mechoš by měl poznat co způsobuje to kolísání.