Stránka 1 z 1

Napsal: úte 10.06.2014 18:08
od titanek8
Zdravím všechny :)
Mám takovou prosbu , před 2 týdny jsme si koupim zrenovovanou 3cu s motorem 325i a od začátku sem zaznamenával ,že když stojí na křižovtce nebo někde na volnoběh ,tak se to rychle ohřívá ( až do červeného) ,zajízdy se to ochladí ..
-> Mám podezření na viskozní spojku , MÁTE s tím prosím někdo zkušennost ? Děkuji předem :))

Napsal: úte 10.06.2014 18:20
od odapoz
určitě jsi to zkontroloval ale stejně se zeptám: máš správně odvzdušněno?

Napsal: úte 10.06.2014 18:43
od titanek8
ano odvzdušněno mám dobře ...
když stojím na místě a držím to v nejakých otáčkách ,tak teplota klesá ..a ikdyž zapnu topení (to ale v tomdle vedru nejde vydržet)

Napsal: úte 10.06.2014 19:27
od SvitaE36
Pokud jde viskoza zastavit když vystoupá teplota tak je špatná.

Kouknul bych i na vodní pumpu,jestli jsou lopatky OK,pokud má plastové.

Já řešil naprosto stejný problém ale na M50 motoru+se mi ztrácela voda,netěsnilo gumové těsnění mezi expanzkou a chladičem,systém se vždy zavzdušnil a chovalo se to naprosto stejně jako u Tebe :)

Napsal: úte 10.06.2014 23:17
od MattyX
vadná visco spojka...

Napsal: stř 11.06.2014 17:28
od titanek8
Tak jsem dnes tu spojku vyměnil ,nalil vodu a odvzdušnil ....při jízdě teplota postupně krásně stoupla na 90° a držela se středu ..když jsem na volnoběh zastavil a nechal vrkat cca 3 min a občas sem šlapl malinko na plyn ...tak podle reagování plynu se vždy ručička teploměru posunula kupředu -> k červené ...Takže se chci ještě zeptat...
Nemůže bejt v hájí teplotní čidlo nebo ukazatel teploty nebo tak podobně ?
Děkuji za odpo.:)

Napsal: stř 11.06.2014 18:00
od beny-maser
a co takhle začít termostatem, je chladič teplý nebo studený

Napsal: stř 11.06.2014 23:41
od titanek8
termostat je nový ..i po úplném vyndání se to chová stejně ...chladič je teplý

Napsal: sob 21.06.2014 21:54
od Brody
Mám stejný problém. Za jízdy jsem v pohodě, rafička je na střed. Ale jakmile zastavim, tak teplota stoupá. Po rozjezdu zase klesne.
Jen je to motor M43 316ka v e36. Ovzdušníno je určitě dobře, topí to..
Apropo dnešním dnem se opět vracím na bmwklub :-D

Napsal: ned 22.06.2014 13:17
od Brody
??? Nejde mi ani hledat podobný témata.. 8O

Napsal: ned 22.06.2014 14:26
od Alexru
Tak asi zarostlej chladič...Taky jsem kdysi resil stejný příznaky na m50 2.0
Akorad ze mě to varilo už na ceste z Brna,po koupi:)
u mě to byla jak viskóza,tak chladič,motor fakt hořel.

Napsal: ned 22.06.2014 15:49
od Brody
jj tu visco si myslím taky. Dál se uvidí. Za jízdy fakt v klidu, ale jak jsem stál 2minuty tak po nasednutí do auta teplota byla na předposlední čárce. Nicméně pomocí topení a jízdy během 100-300metrů opět padla. :-)

Napsal: ned 22.06.2014 17:35
od titanek8
Chladič je tam nový ,visku jsem měnil také ... za jízdy se to ohřeje dobře ...ale prostě někdy ,když si to umane ,tak to skočí hned do červenejch a auto začne škitat...po chvili když zapnu klíček ,tak už je rafička opět na půlce o.O ...podle mého je špatná kostra

Napsal: pon 23.06.2014 13:44
od TM
Nemám žádnou vlastní zkušenost, nicméně kamarádovi se přehřívala při stání E32 a vyřešilo se to výměnou expanzky - prej tam někdo kdysi dával nějaký sračky na utěsnění chladiče a nádobka byla přicpaná.
Prodávám, jak jsem koupil :-)