Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.06.2014 13:18
od Cage89
Zdravím, mám problém s automatickou převodovkou. Rozsvítila se mi vedle D kontrolka - vykřičník v ozubeným kolečku. Takže mi auto jede na nouzovej režim. Zkoušel jsem odpojit baterku ale nepomohlo. Mechanik mi zkontroloval jesi není málo oleje v převodovce, když to otevřel tak ho to nahodilo takže je ho tam prej dost. Jen je přejetej (černej jako prase)

Poradí mi někdo co s tím? Má někdo podobnou zkušenost.
Děkuju za rady

Napsal: pon 09.06.2014 18:43
od andree182
Z toho ze je cernej jak prase vyplyva jedine - vymenou oleja za par tisic sa to uz neopravi. Pokial viem, najcastejsi dovod su zodrate "spojkove" lamely (aktualne efektne zamiesane v oleji). V lepsom pripade si si nestihol znicit mechatroniku (hydraulika ktora hybe brzdami v tej prevodovke) a bude to znamenat "len" komplet rozborku, cistenie, vymenu oleja, tych spojkovych kruhov a olejoveho filtra. Kolko to stoji netusim, ale 20-30 byva tak bezna cena...

Napsal: úte 10.06.2014 15:22
od Cage89
Nenašel by se tu někdo ochotný s diagnostikou v okolí Borohrádek, Holice, Týniště nad orlicí? Připadně Chrudim, Pardubice.

Díky

Napsal: úte 10.06.2014 17:29
od raging
Nech vyměnit olej a uvidíš.Je možné,že po vyměně oleje a filtrační vložky pojede automat jako po másle.To,že je olej černej jako bota ještě neznamená,že je převodovka po smrti. :!:

Napsal: stř 11.06.2014 16:10
od Cage89
Nechce se mi věřit že po výměně oleje s filtrem a smáznutí kontrolky to bude vcajku. Každopádně to zkusím. Je tu někde přesnej postup jak vyměnit olej v převodovce a jakej olej použít?

Napsal: stř 11.06.2014 20:53
od Blackie
Čermná nad Orlicí p. Zeman 608 402 065

Byl sem u něj několikrát a spokojenost :wink:

Napsal: čtv 03.07.2014 10:10
od Cage89
Díky za tip na pana Zemana. Byl jsem u něj ale ani on si nevěděl rady. Tak mi dal tip na pana Eliáše - vesnice Horky u Litomyšle. Nechal jsem mu auto na 2 dny a pak jsem se dozvěděl že v převodovce chybí 2l oleje. Takže dolil a přehrál software a chyba nikde. Ted mi dokonce přijde že to řadí i jede lépe než předtím.

(v obyčejným servise mi kontrolovali stav oleje a zjistili že ho tam mám hodně)

Napsal: čtv 03.07.2014 19:06
od Blackie
Tak to kontrovali asi při chcíplým motoru... :roll:
JJ Pan Eliáš je taky borec,byl sem u něj a spokojenost,ví co dělá a navíc ty auta co tam má vždy na servis o jeho kvalitách svědčí :P

Napsal: pát 01.08.2014 09:03
od Cage89
Tak zase tak vysmátej už nejsem. Asi po týdnu ježdění se mi kontrolka zase rozsvítila takže 3K v hajzlu. Ihned sem zavolal panu Eliašovi a ten mi řekl že mi může ještě udělat kompletní výměnu oleje v převodovce za 6200 ale že mi nezaručuje že to bude fungovat. Źe to spíše vidí na repasi.

Štve mě to, navíc mám brouka v hlavě. Protože večer předtím než se mi kontrolka zase rozsvítila tak jsem na to dost šlapal a pak když jsem zastavil tak se mi dost kouřilo od motoru. Tak si říkám jesi ten olej z převodovky zase někde neunikl a bum hned druhej den ráno se mi kontrolka po 10min jízdy znovu rozsvící.

Napsal: pát 01.08.2014 09:44
od paca
co to překopat na manuál? repase vyjde určo vyjde na cca 40tis

Napsal: sob 02.08.2014 10:48
od Blackie
Většinou pokud se ten olej mění až když je nějakej problém,je černej jako prase,hodně najeto atd,tak se už převodovka nezachrání a je potřeba repas :oops:

Napsal: pon 04.08.2014 10:33
od fandik
před nějakým časem jsem koupil z D e46 320i v automatu(V6, 125kW) údajně najeto 127 tis.km. Zhruba po 20 tis.km se mi objevil stejný problém jako tobě(kontrolka a nouzový režim).Když to udělalo asi 3x v týdnu, dal jsem to do servisu, vyměnili olej a filtr v převodovce a byl pokoj. Dnes má to auto najeto něco kolem 200 tis. a údajně převodovka šlape bez problémů.