Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.06.2014 08:37
od onlybimmers
už podruhé se mi povedlo ohnout řízení z jízdy na okruhu... nevim jestli se ohnul přímo hřeben nebo "šnek" - asi spíš šnek... každopádně potřebuju radu, jak tomu předejít - krom toho jezdit normálně a ne jako prase :D

jde dát řízení z něčeho jiného nebo mám dát prostě jiný kola :?: nějak nemám chuť měnit řízení po jednom dni na okruhu

jezdim 18" se semislick 225/40... asi je to prostě moc dopředu... stačí se párkrát přetočit při "boku" a už ve volantu cejtim jak to s tim cukne...

projevuje se to samozřejmě "těžkým" volantem v určitých polohách při otáčení což je ve výsledku dost dangerous a navíc se mi nevrací volant...


[ VYŘEŠENO ]

vyčištěný a namáznutý kloub #3 na obrázku...


Obrázek

Napsal: ned 01.06.2014 09:26
od JaraX
tam bude špatně něco jinyho, todle není normalní že se to stane.

Napsal: pon 02.06.2014 19:37
od Totic
Volant se nevrací protože může být moc přitažený tou maticí. Taky vyměněný nový servočerpadlo docela zpřesnilo nebo spíš zjemnilo odezvu a dávkování.