Stránka 1 z 1
Napsal: ned 11.05.2014 19:53
od Ondra23
Chci se zeptat těch co mají zkušenost s vyměnou klima chladiče co se všechno musí z auta sundat abych ho dostal ven konkrétně je to e36 kupé 6ti válec. A ještě jedna věc musim před rozpojenim klima okruhu něco udělat než ho rozpojím. Mam nechat zbytek chladiva vytéct normálně do misky nebo ho mam nejdřív nechat někde odsát.
Napsal: ned 11.05.2014 21:39
od icecold
tak buď ho vytáhneš spodem, anebo rozebereš předek, tj, nárazník, maska, světla, tlumiče nárazu, příčka před chladičem a plasty okolo ven.
Napsal: ned 11.05.2014 21:56
od Ondra23
Tak to bude asi lepší rozebrat předek. Jak jsem na to dneska koukal tak sem si řikal že bude muset ven chladič to by znamenalo vypustit ho tak už sem si představoal že zase budu mít celou garáž zblitou fridexem. Ale pokad to de ven jakoby z venku po odstrojení předku tak by to bylo dobrý. Jinak čet jsem že po rozpojení okruhu by se měl vyměnit vysoušeč taková ta bandaska je to pravda nebo sem zase čet špatně.
Napsal: ned 11.05.2014 21:56
od beny-maser
do misky plyn nechytíš,navíc pokud je v chaldiči díra tak tam již žádný není.
Na demontáž je asi nejlepší sundat přední nárazník a jít na to zepředu.
Napsal: ned 11.05.2014 22:09
od Ondra23
beny-maser píše:do misky plyn nechytíš,navíc pokud je v chaldiči díra tak tam již žádný není.
Na demontáž je asi nejlepší sundat přední nárazník a jít na to zepředu.
Mě od tech hadic co vedou ke chladiči a z chladiče teče taková zelená mastná kapalina.
Napsal: ned 11.05.2014 22:47
od Foldas
ta kapaline je kvůli tomu aby si viděl kde máš netěsnost
Napsal: ned 11.05.2014 22:53
od icecold
v žádném případě nemusíš vyndávat chladič kapaliny, klimachladič jde vyndat spodem, když ho povolíš na čelu a spustíš dolu. Ale musíš vyndat i klimavrtulí myslím. Je to větší oser ale jde to.
S tím vysoušečem mě to taky zajima, celkově já jsem koupil auto před 3 rokama s rozbitým chladičem který jsem vyměnil + jsem přestavoval manual klimu za digi, tak by mě zajimalo jestli budu mit celkově po těch letech funkční klimu když ji naplním.. hlavně co na to kompresor..
Napsal: ned 11.05.2014 22:54
od Ondra23
Foldas píše:ta kapaline je kvůli tomu aby si viděl kde máš netěsnost
No tak chladič mam v háji ten je od tý kapaliny hlavně ve spodní části a pak tam kde se do něj připojujou ty hadice tak pod tim je v tom krycím plastu uplný jezírko. Má cenu schánět nějaký nový Ó kroužky na ty hadice nebo se stim nepárat a dát i nový hadice i když mechanicky vypadaj dobře.
Napsal: ned 11.05.2014 23:33
od Foldas
hadice mužou být zblité jestli je v chladiči velká díra vyměň chladič okroužky a zajeď na plničku tam ti udělají test na podtlak. Mě začala klima foukat za dva dny po naplnění vyměnil se okroužek a je klid už dva roky
Napsal: pon 12.05.2014 08:02
od Ondra23
Ty Ó koružky si měl z origo z bmw nebo si použil nějaký univerzální. Třeba valeo sem koukal že vyrábí takovu sadu klima Ó koružků o ruznějch průmerech.
Napsal: pon 12.05.2014 09:24
od Tompo
Já jsem na 325TDS měnil chladič před domem na zahradě, spodem, byla to fousová záležitost, ale šlo to celkem dobře. Vysoušeč jsem dával (chtěl jsem mu dopřát), ale pak mi to tam fičelo:-(.
Napsal: pon 12.05.2014 09:37
od Francis
Nárazník je na čtyřech velkých šroubech + něco samořezek dole u podběhů, je k tomu pak daleko lepší přístup. Šroubení bývá zkorodované a jde těžko povolit.
Napsal: pon 12.05.2014 22:37
od Foldas
kroužky mi prodal přímo borec u kterého jsem plnil klimu