Zdravim,
prosím o radu zdali se s tím někdo nesetkal. Nejprve co se startování týče, po zmáčknutí tlačítka start mi někdy nastartuje, někdy začne startovat a ještě než chytne, odpojí startér a točí chvíli naprázdno, někdy se stane že točí jen naprázdno. Vyměnil jsem magnetický spínač na startéru (cívka) asi 2 dny byl pokoj a teď to začalo znovu. Je to jen blbá náhoda a odešla i nová cívka (Bosch) nebo by to mohlo dělat něco jiného??
Druhým problémem je únik chladící kapaliny. Byl jsem v originál servise BMW, kde konstatovali, že systém těsní a nikde nic neuniká. Mě auto každou chvíli hlásí nízkou hladinu chl. chapaliny, nejprve jsem myslel že zlobí jen čidlo, ale vody je skutečně méně, motor jsem umyl, nikde není vidět že by kapala, v oleji naštěstí také není. Doleju cca půl litr, po několika km mi hlásí málo vody. Nevim jestli dolejvám ve správnou dobu, ale dolil jsem už mnoho litrů a pořád dolejvám. Auto normálně topí (dost rychle) když otvírám víčko, systém je natlakovanej.
moc díky za pomoc...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
320d E90 - problém startování + únik vody
Včera jsem byl v origo servisu BMW, údajně proměřili řídící jednotku která vysílá signál o startování a kabeláž, vše je naprosto v pořádku. Prý jsou dvě varianty pokud mám již novou cívku... mechanicky poškozený startér nebo mechanicky poškozený dvouhmotý setrvák. Jelikož jsem spojku i setrvák nechal dělat novou před 20 tis km, navíc po výměně cívky auto chvíli startovalo v pořádku, tuto možnost jsem vyloučil. Startér jsem nechal při výměně cívky také zkontrolovat, prý je na svůj věk v dobré kondici zcela funkční. Takže nechávám znovu vyměnit cívku (magnetický spínač) a budu věřit, že ta nová je vadná a půjde reklamovat. Pokud to nebude cívkou, zkusim až potom startér a zbyde mi tedy jedna nová cívka pokud by někdo potřeboval 
