Stránka 1 z 1

Napsal: ned 02.03.2014 13:48
od lukepostulka
Chtěl bych se zeptat jak se skalní zastánci originálu staví ke změně barvy auta, když na VINku, štítku stojí něco jiného, než je skutečná barva. Vadí to potom při prodeji?

Napsal: ned 02.03.2014 13:52
od martas11
Měl by jsi mít v techničáku poznamenanou změnu barvy vozu,jestli tam není,tak je to při prodeji trošku problem :wink:

Napsal: ned 02.03.2014 14:22
od Fx
Mně osobně vadí trochu i když je to lakovaný původní barvou (samozřejmě jsou věci, které skousnu). Zrovna teď jsem byl se známýma vybírat fabii a radši jsme vzali jednu, která měla máčklý lem a dveře, ale nebyla nikdy nikde lakovaná. Když si to opravíš sám, máš přece jen jistotu a víš, jak je to udělaný.

Napsal: ned 02.03.2014 14:40
od Toci
Souhlas s Martinem, protože pod celolak nevidíš a nevíš co pod tím je. Osobně radši auto se starším, třeba trochu zašlým, ale PŮVODNÍM lakem. Pokud je to zapsaný v TP, ničemu to nevadí, ale já osobně bych si takové auto pravděpodobně nekoupil....

Napsal: ned 02.03.2014 18:06
od vita11
Když má auto jinou barvu, než jaká je v databázi, tak to potom vyvolává otázky, na které se blbě odpovídá.
Stříknutý blatník bych při koupi ještě skousl, ale jiná barva by mě vadila ... do toho bych nešel

Napsal: pon 03.03.2014 12:45
od fabledwarrior
No E36tka s uplně komplet originálním lakem se shání špatně bych řekl, proto bych to zrovna u E36tky moc neřešil:D

Napsal: úte 04.03.2014 00:04
od lukepostulka
Ty tak zrovna E36 mají spoustu původních laků, ale taky na to vypadají, že :lol: jedná se mi o tenhle problém - jak řešit škrábance od klíčů. Mám diamantschwartz, a i když ta barva je moc pěkná, raději bych chtěl klasickou černou, klidně i bez metly a teď řeším dilema, jestli to vybrousit a stříknout...

Napsal: úte 04.03.2014 01:57
od Totic
Tak určitě šikovnej rozstřik vyjde mnohem levněji. Pěkně rozleštěnej Diamant musí vypadat perleťově, přece jen metla je metla.
Pak se dá jít do populární 303/9 Cosmosschwarz.
Nebo jen akryl Schwarz II, kterej vyjde fin. nejlevněji ale i tak.. to je skoro 20k,-

Hlavně při odstrojení člověk zjistí, že potřebuje řadu nových gum a těsnění (které jsou jen origo) a proto je to spíš rozmar. :)
Předpokládám - nevím nechávalo se to někdy renovovat excentr. rozlešťovačkou a kvalitními vosky? :) Investice max. desetinová a auto omládne hned o 5 let!

Napsal: úte 04.03.2014 09:10
od Fx
Záleží hodně na tom, jak hluboký ten škrábanec je. Ale může pomoct i ten korekční lak se štětečkem, pak srovnat a zabrousit, rozleštit.

Jinak pokud jde o to rozleštění, můžu upřímně doporučit Nowice tady z klubu. Výsledky na mém autě mluví za vše. Taky na tom teda nechal ruce...

http://www.msdetailing.cz/galerie.html? ... sse%20High!

Napsal: úte 04.03.2014 12:57
od TeggyM3
lukepostulka píše:Ty tak zrovna E36 mají spoustu původních laků, ale taky na to vypadají, že :lol: jedná se mi o tenhle problém - jak řešit škrábance od klíčů. Mám diamantschwartz, a i když ta barva je moc pěkná, raději bych chtěl klasickou černou, klidně i bez metly a teď řeším dilema, jestli to vybrousit a stříknout...
taky mám diamantschwarz, a lámal si hlavu jestli nechat nebo ne, ale nakonec sem se rozhodl, že budu v červenci lakovat do čistě černé lesklé, a to z důvodu, že metla se přecejen hůře opravuje, když mi to někdo obtáhne klíčem (s tím už je v dnešní době třeba trochu počítat) mě už se to bohužel stalo a metlu bych po klíči cely levy bok a kufr znovu nechtěl dávat, ikdyž mám lakýrníka který zvládá správně namíchat odstínky metalíz i v zástřiku, ale s lesklou černou to nebude problém a bude to bez obav :) ale je fakt že mě trošku štve že tam nebude ta původní

Napsal: úte 04.03.2014 20:04
od Mateo
Pokud to je od klicu a je opravitelny rozlestenim laku viz nowic nebo rostrikem a naslednym rozlestenim od sikovneho lakyra asi bych to udelal tak. Na druhou stranu ja bydlim v Praze a ackoli vetsinu casu auto parkuje v garazi tak to stejne nekdo klicem objel nebo do toho nekdo nekde na parkovisti tukne takze na to mam trosku skeptickej pohled a navic auto mam na jezdeni a ne jako lestenku pak je to urcite jinej pripad. Dalsi moznost folie. Navic jak jsi psal vyse chces jinou barvu tak pak bych to neresil a jak se rika kazdy auto ma kupce takze kdyz to pri prodeji budes mit v peknem stavu tak bych se nebal ze bys to musel prodavat s nejakou vyraznou slevou kvuli prelakovani. Jinak ja osobne bych taky nebral prelakovany auto z duvodu popsanych vyse a hlavne z tohoto duvodu http://www.novinky.cz/finance/325355-au ... jetin.html

Napsal: stř 05.03.2014 09:38
od lukepostulka
Je blbý že auto je kompletně bez koroze a dokonce s původním lakem, bohužel jeden škrábanec přes půlku boku je opravdu hluboký a to už nerozleští ani chuck norris.. S fólií si myslím bych už to neprodal vůbec, to je jak pěst na oko, každý si bude myslet kdoví co pod ní není.. Když nad tím tak uvažuju jak jediný kus kastle bez újmy je střecha, jinde se všude najde nějaký škrábanec, oděrka, ergo asi půjdu do té černé lesklé jak už tady padlo

Napsal: stř 05.03.2014 09:48
od Mateo
Novej lak nebo folie je podle me jedno u folie mas vyhodu ze ji pred prodejem muzes strhnout (ziju v domeni ze dnes kvalitni folie z toho auta pujdou sundat bez ujmy laku) zatimco pod lak se asi moc nepodivas. Ja osobne byl sel do rozstriku od sikovneho lakyry a pak kompletniho rozlesteni laku co tady nekteri lidi dokazou je fakt paradni a hlavne mas auto s original lakem.

Napsal: stř 05.03.2014 21:37
od odapoz
pockej az das celolak a nekdo ti to na parkovišti odře, od auta před tebou bude lítat štěrk, spadne ti na to kus stromu, přeženou se kroupy...atd. jestli máš auto jako leštěnku a najezdiš s tím jen 2tis. km za rok a to pouze v létě za pěkného počasí tak budiž, ale jestli s autem jezdíš každej den a většinu času parkuješ na místě na které nevidíš tak bych se na to vybodl, budeš se kvuli tomu akorat zbytecne nervovat a následně to moc prožívat a hrotit až se něco stane:D osobně bych za ty prachy koupil něco užitečnýho a "funkčního", toť můj skromnej názor