Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Změna barvy celolak - váš názor?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Mně osobně vadí trochu i když je to lakovaný původní barvou (samozřejmě jsou věci, které skousnu). Zrovna teď jsem byl se známýma vybírat fabii a radši jsme vzali jednu, která měla máčklý lem a dveře, ale nebyla nikdy nikde lakovaná. Když si to opravíš sám, máš přece jen jistotu a víš, jak je to udělaný.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Tak určitě šikovnej rozstřik vyjde mnohem levněji. Pěkně rozleštěnej Diamant musí vypadat perleťově, přece jen metla je metla.
Pak se dá jít do populární 303/9 Cosmosschwarz.
Nebo jen akryl Schwarz II, kterej vyjde fin. nejlevněji ale i tak.. to je skoro 20k,-
Hlavně při odstrojení člověk zjistí, že potřebuje řadu nových gum a těsnění (které jsou jen origo) a proto je to spíš rozmar.
Předpokládám - nevím nechávalo se to někdy renovovat excentr. rozlešťovačkou a kvalitními vosky?
Investice max. desetinová a auto omládne hned o 5 let!
Pak se dá jít do populární 303/9 Cosmosschwarz.
Nebo jen akryl Schwarz II, kterej vyjde fin. nejlevněji ale i tak.. to je skoro 20k,-
Hlavně při odstrojení člověk zjistí, že potřebuje řadu nových gum a těsnění (které jsou jen origo) a proto je to spíš rozmar.

Předpokládám - nevím nechávalo se to někdy renovovat excentr. rozlešťovačkou a kvalitními vosky?

-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Záleží hodně na tom, jak hluboký ten škrábanec je. Ale může pomoct i ten korekční lak se štětečkem, pak srovnat a zabrousit, rozleštit.
Jinak pokud jde o to rozleštění, můžu upřímně doporučit Nowice tady z klubu. Výsledky na mém autě mluví za vše. Taky na tom teda nechal ruce...
http://www.msdetailing.cz/galerie.html? ... sse%20High!
Jinak pokud jde o to rozleštění, můžu upřímně doporučit Nowice tady z klubu. Výsledky na mém autě mluví za vše. Taky na tom teda nechal ruce...
http://www.msdetailing.cz/galerie.html? ... sse%20High!
taky mám diamantschwarz, a lámal si hlavu jestli nechat nebo ne, ale nakonec sem se rozhodl, že budu v červenci lakovat do čistě černé lesklé, a to z důvodu, že metla se přecejen hůře opravuje, když mi to někdo obtáhne klíčem (s tím už je v dnešní době třeba trochu počítat) mě už se to bohužel stalo a metlu bych po klíči cely levy bok a kufr znovu nechtěl dávat, ikdyž mám lakýrníka který zvládá správně namíchat odstínky metalíz i v zástřiku, ale s lesklou černou to nebude problém a bude to bez obavlukepostulka píše:Ty tak zrovna E36 mají spoustu původních laků, ale taky na to vypadají, žejedná se mi o tenhle problém - jak řešit škrábance od klíčů. Mám diamantschwartz, a i když ta barva je moc pěkná, raději bych chtěl klasickou černou, klidně i bez metly a teď řeším dilema, jestli to vybrousit a stříknout...

Pokud to je od klicu a je opravitelny rozlestenim laku viz nowic nebo rostrikem a naslednym rozlestenim od sikovneho lakyra asi bych to udelal tak. Na druhou stranu ja bydlim v Praze a ackoli vetsinu casu auto parkuje v garazi tak to stejne nekdo klicem objel nebo do toho nekdo nekde na parkovisti tukne takze na to mam trosku skeptickej pohled a navic auto mam na jezdeni a ne jako lestenku pak je to urcite jinej pripad. Dalsi moznost folie. Navic jak jsi psal vyse chces jinou barvu tak pak bych to neresil a jak se rika kazdy auto ma kupce takze kdyz to pri prodeji budes mit v peknem stavu tak bych se nebal ze bys to musel prodavat s nejakou vyraznou slevou kvuli prelakovani. Jinak ja osobne bych taky nebral prelakovany auto z duvodu popsanych vyse a hlavne z tohoto duvodu http://www.novinky.cz/finance/325355-au ... jetin.html
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Je blbý že auto je kompletně bez koroze a dokonce s původním lakem, bohužel jeden škrábanec přes půlku boku je opravdu hluboký a to už nerozleští ani chuck norris.. S fólií si myslím bych už to neprodal vůbec, to je jak pěst na oko, každý si bude myslet kdoví co pod ní není.. Když nad tím tak uvažuju jak jediný kus kastle bez újmy je střecha, jinde se všude najde nějaký škrábanec, oděrka, ergo asi půjdu do té černé lesklé jak už tady padlo
Novej lak nebo folie je podle me jedno u folie mas vyhodu ze ji pred prodejem muzes strhnout (ziju v domeni ze dnes kvalitni folie z toho auta pujdou sundat bez ujmy laku) zatimco pod lak se asi moc nepodivas. Ja osobne byl sel do rozstriku od sikovneho lakyry a pak kompletniho rozlesteni laku co tady nekteri lidi dokazou je fakt paradni a hlavne mas auto s original lakem.
pockej az das celolak a nekdo ti to na parkovišti odře, od auta před tebou bude lítat štěrk, spadne ti na to kus stromu, přeženou se kroupy...atd. jestli máš auto jako leštěnku a najezdiš s tím jen 2tis. km za rok a to pouze v létě za pěkného počasí tak budiž, ale jestli s autem jezdíš každej den a většinu času parkuješ na místě na které nevidíš tak bych se na to vybodl, budeš se kvuli tomu akorat zbytecne nervovat a následně to moc prožívat a hrotit až se něco stane:D osobně bych za ty prachy koupil něco užitečnýho a "funkčního", toť můj skromnej názor