Stránka 1 z 1
Napsal: sob 01.03.2014 13:21
od j3ykobim
Je řízení na e36 na všechny modely a rok stejný? je dobré něco důležitého vědět před výměnou? díky
Napsal: sob 01.03.2014 13:47
od Totic
Projeď ETK kam se všude dávalo. Vím, že M3 3.0 má jiné - proměnlivý převod.
Pokud to měníš za jetý, tak si nech radši stávající servohřeben repasovat a bude řízení jako z linky.
Napsal: sob 01.03.2014 14:16
od j3ykobim
repas je celkem drahej, i když je to půlka o proti novému, staré řízení vyjde kolem 1000kč
děkuji za odpověd, přidávám jí sem do tématu, kdyby jí někdo někdy také hledal
by MattyX
liší se jenom převodama řízení Wink
do roku 96 měly všechny 3.5 otáčky, od 96 všechny 3.25 ot. i včetně M3 3.2
Jenom 3.0 m3 měla 3.0ot Wink
Napsal: pát 07.03.2014 20:42
od kizby
koupíš starej a bude taky špatnej a pak zjistíš že repas je nejrozumější řešení. Mě repas na E46 vyšel na 4000 Kč. Za 6000 mi ho poslali a 2000 vratili když jsem poslal můj zpátky
Napsal: sob 08.03.2014 11:12
od Ondra23
Dá se řízení repasovat doma? nebo je na to potřeba nějaký speciállní nářadí který nejde nahradit popřípadě vyrobit. Existuje nějaká repas sada na e36 řízení?
Napsal: sob 08.03.2014 11:45
od beny-maser
na repas řízení musíš mít certifikát, žádné ND neseženeš,
čili odpověď zní nelze,leda by jsi si všechno dokázal vyrobit doma,
dá se to doma pouze přetěsnit.
Napsal: sob 08.03.2014 11:57
od paveld
Zrepasují to komplet, tzn. tak aby i převodka byla bez vůle?
Napsal: sob 08.03.2014 12:53
od Ondra23
beny-maser píše:na repas řízení musíš mít certifikát, žádné ND neseženeš,
čili odpověď zní nelze,leda by jsi si všechno dokázal vyrobit doma,
dá se to doma pouze přetěsnit.
No přetěsnit by možná stačilo. Vůle bych řek že velký nejsou ale teče to snad kudy může. Sada na přetěsnění se dá pořídit v BMW nebo to vyrábí někdo jinej.
Napsal: pon 10.03.2014 20:15
od kizby
paveld píše:Zrepasují to komplet, tzn. tak aby i převodka byla bez vůle?
Ano komplet, naženou na starou převodku kov kterej už tam není. Prostě je to pak jako nové.
Napsal: pon 10.03.2014 21:03
od paveld
Paráda, taky bych to potřeboval

. Jen se trochu bojim kolik to vydrží.
Napsal: pon 10.03.2014 22:41
od Mesa
Cau, date nejake tipy, kam jste davali rizeni na repas?diky.
Napsal: pon 10.03.2014 22:58
od Foldas
ja jsem bral na e39 komplet střeva z allegra za nějakých 1900 kč drží to tam už od léta
Napsal: pon 10.03.2014 23:46
od Totic
Pro mnohé je to asi z ruky, ale ve Zlíně to dělá Klimacar.cz repase a opravy servořízení a hydraulik i na náklaďáky Mercedes atd. Osobáky samozřejmě taky, díly těsnění bere od výrobního programu Mitsubishi (gufera fakt bytelný) a dalších. Teflonový těsnění sežene jakýkoliv, nebo nechává vyrobit u odborníků. Doživitní záruka.. ty díly jsou mnohem lepší či srovnatelné jako origo.
Těsnící sada např. od Meyle to je typická sračka co se prodává na takový to domácí šudlení. Měli to pod mikroskopem, kroužky úplně křivý a povrchově nepravidelný vydrží tak na tu 2roky záruku mno..
Komplet repas pokud je třeba znamená vyčištění a přetěsnění serva, srovnání a broušení hřebene, vymezení vůlí pastorku (zejm. kolem středu), galvanický tvrdochrom, leštění hydr. tyče atd. + dolej volej ATF.
Napsal: úte 11.03.2014 01:00
od Speedy
Totic píše:Pro mnohé je to asi z ruky, ale ve Zlíně to dělá Klimacar.cz repase a opravy servořízení a hydraulik i na náklaďáky Mercedes atd. Osobáky samozřejmě taky, díly těsnění bere od výrobního programu Mitsubishi (gufera fakt bytelný) a dalších. Teflonový těsnění sežene jakýkoliv, nebo nechává vyrobit u odborníků. Doživitní záruka.. ty díly jsou mnohem lepší či srovnatelné jako origo.
Těsnící sada např. od Meyle to je typická sračka co se prodává na takový to domácí šudlení. Měli to pod mikroskopem, kroužky úplně křivý a povrchově nepravidelný vydrží tak na tu 2roky záruku mno..
Komplet repas pokud je třeba znamená vyčištění a přetěsnění serva, srovnání a broušení hřebene, vymezení vůlí pastorku (zejm. kolem středu), galvanický tvrdochrom, leštění hydr. tyče atd. + dolej volej ATF.
A kolik to tak stojí, nevíš prosím?
Napsal: úte 11.03.2014 07:42
od j3ykobim
dal řízení z 328 která měla údajně 160tis najeto, zatím nic neteče, vypadá že je bez vůle, dnes jdu na geošku, tak uvidíme..., třeba něco odhalí... je mě sere, že je opačně volnat snad ho srovnají na geošce (zatím to stálo 1000kč za řízení a 300kč za olej do serva + musím koupit v bmw 2x těsnění Okroužek typuju to na 15kč za jeden.
Napsal: úte 11.03.2014 12:05
od Totic
Tak 160k km je ještě jako dobrý při nájezdy 250k+ bych tomu už věnoval investici. Každopádně vůli kolem středu už jinak neodstraníte. Cena komplet (bohužel) 7.000,-
Mě se to stalo sice při nájezdu 180k, že ty boční gufera pod manžetama tekly a i když to vyměnili tak servo teklo furt, celej olej pod auto ještě v servise. Tak mi to mechoš vzal na tu repasi. Cena mě samozřejmě šokovala, ale už je to pár let tak jsem na to zapomněl.
Až nedávno se mi stala další příhoda se servočerpadlem to už se brousilo (15 let budiž pochváleno

tak mi dal nové (original náhrada) ZF - splašili ho záhadně jen za 2.700,-. Myslel jsem původně, že je zas nějak špatnej ten hřeben čili jel jsem přímo tam. Ale když to rozdělal tak byl úplně čistej a těsnej. Na první pohled po 4letech poznal, že je to jejich práce.