Stránka 1 z 2
Napsal: sob 22.02.2014 23:06
od 400250
Zdravim vsechny a MOC VAS prosim o RADU – se znackou bmw sem se spratelil teprve pred necelym rokem, takze o nich zatim vim prd, takze se kdyztak omlouvam za muj amaterskej popis
Koupil sem vyhodne od znameho e36ku 2.5tds 1996 v AUTOMATU,pojizdnou,ale stim ze je nefunkcni starter(starter sem ihned pri koupi vymenil)a ze je PRASKLE LANKO na ovladani radici paky automatu,a je tam stale cvaknute D a nejde snim couvat-jedine kdyz lehnu pod auto a rucne na prevodovce precvaknu na jinej kvalt.Ale i presto ze tam neni lanko,se pri startovani vzdy musela RADICKA v aute dat do polohy P protoze jinak auto nechtelo tocit starterem,a pri jizde se musela RADICKA zase dat zpatky na D aby radilo-kdyz sem to nechal behem jizdy na P tak prevodovka neradila jela jen na 1cku, ALE RUCNE JE PO CELOU DOBU ZARAZENO Dčko . Tak sem takhle jezdil s autem 3 mesice bez problemu(az na to couvani),a ted kdyz sem se rozhodl ze to lanko tedy hold koupim v inveltu za 1990kc(nikde sem ho nemohl sehnat-ani bmw vrakoviste) tak se vyskytl PROBLEM :
Jak uz sem psal- pri startovani auta musi bejt radicka dana na Pčko aby tocil starter.Ale od vcera auto nechce tocit starterem ani kdyz je to na Pčku.Tak sem skusil lehnout pod auto a rucne preradit na to Pčko a auto stejne netoci..pak sem myslel ze je to zase starter (ikdyz sem ho pri koupi menil),tak mi napadlo ze vemu kabel ,a do STARTERU pustim naprimo 12 jestli bude tocit,a on toci.Takze starter je dobrej.Tak zapnu klicek a nastartuju pres ten kabel , a auto normalne chytne , ALE SVITI NA BUDIKACH KONTROLKA AUTOMATICKY PREVODKY a kdyz se chci rozjet tak auto se nechce rozjet- neco jako kdyz u auta v automatu date VLOČKU a snazi se to rozjet co nejcitlivejs nejpomalejs… Doufam ze je to alespon trosicku srozumitelny.. DEKUJU MOC za kazdou radu..

Napsal: pon 24.02.2014 11:23
od 400250
poradte nekdo prosim vcem muze byt problem

Napsal: pon 24.02.2014 16:08
od kizby
možná budu kecat, ale u řadičky budou nejspíš nějaké spínače, aby elektronika věděla co tam je za kvalt. tak možná zkontrolovat to.
Napsal: pon 24.02.2014 19:26
od beny-maser
asi tak,pokud není páka v poloze P tak to nenastartuje, a pokud o tom to auto z nějakého důvodu neví tak taky
Napsal: pon 24.02.2014 21:09
od 400250
no to tam je,je tam tuta zluta krabicka,a vni je to soupatko co jezdi po plosnaku a to je nasazeny na radicce,krabicku sem rozebral,celej plosnak vycistil lihem a promeril , nic tam prerusenyho neni a 12 tam de.Takze musi byt problem nekde dal v elektrice ??? nejake cidlo ??? v ridici jednotce ???

Napsal: úte 25.02.2014 11:30
od Lucifer
Jestli tomu dobře rozumím tak si 3 měsíce startoval auto v režimu D kdy si autu nakecal jen navolenou řadící pákou do polohy P a auto ti nastartovalo v D pak si jen přeřadil na D a odjel ?
Tímhle si mohl i poslat převodovku do kytek

Napsal: úte 25.02.2014 15:07
od 400250
jojo presne tak sem jezdil... a ten predchozi majitel stim takhle dojizdel pul roku kazdy den do prace cca 250km Aha.. ja tedy doufam (doufal) ze to je jen nejake cidlo na prevodovce nebo nejaky problem v ridici jednotce nebo tak neco??
Napsal: čtv 27.02.2014 00:07
od oldaf
Taky bych řekl že jsi tímhle tý převodovce pomohl, když si převodovka elektricky myslela že je tam P a on tam byl vlastně kvalt. Vůbec se divím že to jezdilo, ale asi dojezdilo. Zajeď s tím na diagnostiku, ta převodovka má svojí řídící jednotku.
Napsal: čtv 27.02.2014 00:18
od oldaf
napsal 400250: Jak uz sem psal- pri startovani auta musi bejt radicka dana na Pčko aby tocil starter.Ale od vcera auto nechce tocit starterem ani kdyz je to na Pčku.Tak sem skusil lehnout pod auto a rucne preradit na to Pčko a auto stejne netoci..pak sem myslel ze je to zase starter (ikdyz sem ho pri koupi menil),tak mi napadlo ze vemu kabel ,a do STARTERU pustim naprimo 12 jestli bude tocit,a on toci.Takze starter je dobrej.Tak zapnu klicek a nastartuju pres ten kabel , a auto normalne chytne , ALE SVITI NA BUDIKACH KONTROLKA AUTOMATICKY PREVODKY a kdyz se chci rozjet tak auto se nechce rozjet- neco jako kdyz u auta v automatu date VLOČKU a snazi se to rozjet co nejcitlivejs nejpomalejs… Doufam ze je to alespon trosicku srozumitelny.. DEKUJU MOC za kazdou radu..
Aha, tobě teď už svítí ozubený kolečko na budíkách, proto to už nejde nastartovat ani když tam dáš P. Když to nastartuješ kabelem a chceš se rozjet tak se to rozjíždí jakoby pomalu a neřadí? Jestli jo tak je převodovka v nouzáku a to tam zůstane myslím zařazená trojka, nic jinýho tam nevleze. Je to jen na nouzové dojetí néé na to aby se s tím jezdilo. Udělej diagnostiku a nechci tě strašit ale šetři na opravu.
Napsal: čtv 27.02.2014 06:22
od fabledwarrior
No uz bych procital temata o prestvbe automatu na manual a nakupoval veci:/
Napsal: čtv 27.02.2014 12:01
od Lucifer
Nojo kvůli lanku za 2k si odporoučet převodovku

sháněj díly na přestavbu do manuálu nebo šetři na repas
Napsal: čtv 27.02.2014 16:36
od beny-maser
než to předělat z automatu namanuál tak to snad raději poslat ze skály
Napsal: čtv 27.02.2014 16:56
od Strosek
Já myslím, že si tu převodovku nemusel popravit. I když ten sled pochybení je teda ukázkovej. Startovat auto tak, že napojíš přímo starter.

Horší už je snad jen zařadit R ve vyšší rychlosti. Automat zřejmě může být rád, žes neměl lanko, jinak bys mu to asi taky udělal. Protože ty děláš skoro cokoli, co tě napadne.
Některý auta ( audi ) to maj udělaný tak, že bez sešlápnutí brzdy nejde cokoli zařadit. Prostě to tam nejde narvat. To je kvůli tomu, aby nějakej zemědělec zvyklej na silové řazení v traktoru Zetor Krystal, nepřeřazoval při pohybu auta z D na R a naopak. Auto musí stát. Stejně tak se nesmí startovat, když je zařazeno cokoli kromě P, nebo N.
Převodovku máš v nouzovým režimu. Musíš na diagnostiku a dát auto opravit někomu, kdo nedělá takový prasárny jako ty a majitel před tebou.
Podle mě bude stačit vše správně zapojit, nastavit polohu voliče,...
Ještě, že se automat spasil pádem do nouzáku = jede jen na nějakej vyšší rychl. stupeň, neřadí.
Napsal: čtv 06.03.2014 18:48
od 400250
tak konečně pokrok

povedl se mi stahnout manual na e36ku..
Rucne sem zaradil polohu 4 ,autu sem nakecal navolenou řadící pákou polohu P (auto stale nechce po klicku tocit) a nastartoval sem naprimo pres starter a hura auto nastartovalo a na budíkách ozubený kolečko NESVITI

auto sem hned projel,prevodovka radi krasne jako predtim akorat tam nechce skocit 5tka.A nahodne sem vcera narazil na inzerat Lanka na ovladani prevodovky taky z e36 za 500kc

tak v utery bych mel mit lanko na poste,tak lanko vymenim a uvidime...ale stejne to furt nechce po klicku startovat ,to se asi bez ty diagnostiky neobejde , co ?

[/b]
Napsal: čtv 06.03.2014 20:11
od beny-maser
to je divný že to nechce řadit 5ku když tam má navoleno aby šel max na 4ku
Napsal: čtv 06.03.2014 21:48
od oldaf
komu není rady tomu není pomoci
Napsal: pát 07.03.2014 12:43
od fabledwarrior
Napsal: pát 07.03.2014 16:19
od 400250
to je mi ukradeny,ja resim proc to nestartuje
Napsal: pát 07.03.2014 18:30
od kozic
Čtyřistatisícdvěstěpadesátko, jsi nezdolný kutil a já ti fandím. Leč někdy je potřeba mít i nějaké love. Tím spíš, když chceš provozovat vůz. Určitě už znáš tu otřepanou frázi o vlastnictví primáta a banánech. Opravdu ti přeju abys vše zdárně vyřešil, ale takhle zřejmě vyjde veškerý tvůj zápal vniveč.
Beny- maser:

Napsal: ned 09.03.2014 23:42
od Strosek
Jestli ještě nemáš to lanko, tak něco jsem doma našel. Mám komplet volič s lankem = nemusel bys nic nastavovat - jen namontovat a pak by se vidělo.