nato že je to dovoz z itálie, tak má vcelku málo najeto, ale třeba je to pravda, motor klasika m54, max co tě může překvapit je u těchto motorů trošku zvýšená spotřeba oleje dle stylu jízdy (cca litr na 6tis km)
No prý to berou po prvních majitelích. Koketka byla ošoupaná, řadička, pod řidiček byl ze spoda ohnutý prah nějak odchlípnute asi na před byl trošku popraskaný lák trochu asi někdo nacouval ale nebylo to pohlé. No s tím olejem to teda nevím to je celkem dost. Servisku k tomu není.
chce to vidět na vlastní oči, projet to, zjistit co je tam špatné a pak se rozhdodnout - co by mi asi vadilo je kůže bez vyhřívání a že nejsou "sportovní", ale to už záleží na každém soudruhovi pak bych dodělal multifunkci na volantě - otázka cca 1500,-
motor je vpoho, na závodění to není, ale na předjetí na okreskách to stačí moc věcí se na motoru nekazí, ale tím že nemáš žádnou servisní historii, tak bych určo vyměnil olej, filtry, svíčky, olejový separátor a aby to "líp" jelo, tak přetěsnil vanos otázka cca 8tis za matroš
záleží kolik toho za rok najedeš - u dízlu máš větší šanci že se ti na tom motoru něco "vysype" a pak tě to bude stát i desetitisíce i když ta 330D žere okolo 7l/100km, takže moc o úspoře na palivu tohle auto není