Stránka 1 z 2

Napsal: úte 21.01.2014 13:05
od MachineCore
Ahoj,
mám dotázek, vlastním E36 325TD s totálně zrezlou karosérií, teď jsem koupil krásnou 316 a chci přehodit motor a spol do tý zdravý kastle. Máte s tím někdo zkušenosti, popř. na co si dát pozor? Co všechno je třeba přehodit? Uvítám jakoukoli pomoc/informaci. Díky moc.

Napsal: úte 21.01.2014 18:40
od icecold
no jelikož chceš z benzína udělat naftu, tak asi by bylo nejlepší rozebrat auto na holou kastli a celý to přehodit z 325td, víc toho napoví ETK :wink:

Napsal: stř 22.01.2014 08:31
od MachineCore
No, tomu jsem se chtěl vyhnout :D Nebo takhle, pro mě je nejhorší interiér,do toho se chci vrtat minimálně.Samozřejmě, když to nepůjde jinak, tak to udělám,ale......
Moje představa byla přehodit motor(převodovku,diff.,podvozek......), motorovou elektriku a palubku, jestli by bylo reálný tohle ?

Napsal: stř 22.01.2014 08:32
od MachineCore
Pardon - ne palubku ale budíky, samo....

Napsal: stř 22.01.2014 12:13
od icecold
no ono už tak jde o to že nafta bude mit žhavení, podávačka funguje úplně jinak než u benzina, atd, minimálně bys musel přehodit tohle, pak motor, převodovku, diff, kardan, zadní nápravu, přední brzdy a stabilizátory, výfuk, a na spoustu věci si ještě nevzpomínám 8) jako na rozebrání interieru nic není, měl jsem ho rozebranej a je to otázka pár hodin :wink: není tam nikde žádnej oser nebo tak :wink: určitě bych volil postup přehozením celých el. svazků :wink:

Napsal: pát 24.01.2014 08:55
od MachineCore
Hmm, no jo,asi to tak skončí, i lidi co se v tom pohybujou mi řekli to samý, takže přehodim svazky, omg :( Co se týše podvozku atd., tak s tim počítám, že budu přehazovat všechno.. Akorát ještě jedna věc : jak je řešená elektrika co se týká zaměnitelnosti? Myslim třeba že mám dveře z tý nový kastle a jsou tam okna v elektrice - bude na tom svazku konektor, nebo to budu muset natahat celý? Plus stejnej problém u ostatních věcí? (mlhovky,teploměr na středovym panelu)

Napsal: pát 24.01.2014 10:25
od Foldas
přehoď komplet celou elektriku e36 je lego všechno pasuje všude

Napsal: pát 24.01.2014 11:47
od icecold
no pokud třeba v té 316i máš navíc výbavu tak by se to dalo dodělat, když budou ty svazky dole tak by bylo fajn to cely napojít na spojovače kabelů, tak jak je to origo. ale abych pravdu řek nevím jak moc je to obsáhlý, vždycky, když jsem dodělávál výbavu tak jsem tahal svou elektriku. Nicméně jsou tu obsáhla el. schéma, všechno jde dodělat :wink: :wink:

Napsal: pát 24.01.2014 12:17
od MachineCore
No, ono je to od každýho něco,v 316 jsou el okna, v TD zase mlhovky. kde tady najdu ty schémata? Já do elektriky moc nefušuju, mám z toho trochu hrůzu :-) Každopádně děkuju mockrát za pomoc kluci,líbí se mi jak to tady funguje...

Napsal: pát 24.01.2014 12:44
od icecold
no tak schéma najdeš tady: http://ulozto.cz/x1qmJat/e36-el-schema-r98-pdf
Od toho přece ten klub a forum jsou, aby jsme si vzájemně pomáhali :wink:

Když přehodíš celou elektriku z TD, tak akorát v podstatě doděláš z výbavy to co je v 316i navíc no :)

Napsal: pát 24.01.2014 13:34
od Mateo
Musis na tom neco pozitivniho napr. kdyz ses nucenej prehodit temer komplet veci z jednoho auta do druheho kvuli elektrice rozebrat i interier tak mas sanci si s tim pohrat a bude te hrat svedomi ze mas auto pekny nejenom zvenci ale kvalitne udelany i zevnitr :D

Napsal: sob 25.01.2014 09:30
od milo
neni lepsi ten TD poslat do sveta a jezdit s tou 316? udelas z toho jen neprodejny bastl, problemy s papirama atd...

Napsal: sob 25.01.2014 16:04
od Cuky
Proč problémy s papírama karoserie je prěci náhradní díl a dá se vyměnit. A pokud se nic nezměnilo tak ti stačí pak jen nahlásit na dopravce výměnu karoserie (potřebuješ oba TP) A pak STK , Pokud kecám opravte mne.

Napsal: sob 25.01.2014 18:18
od Tompo
K tý výměně karoserie - minulý rok jsem to dělal, potřeboval jsem potvrzení pro dopravku (od p. Stehlíka). To vyšlo tuším 1500,-

Napsal: ned 26.01.2014 12:24
od beny-maser
přesně a pak nechat přerazit vin cca 500-800kč podle toho kde to budou razit,doma to vyrazit nelze potřebuješ k tomu paír kdo to razil

Napsal: pon 27.01.2014 12:11
od MachineCore
Hmm, výborně, ani jsem nečekal že dostanu takhle obsáhlou odpověď i co se týká papírů a spol. - pánové, děkuju znova :-)
Mateo : Jako jo, přesně takhle si to představuju :)
milo : není, tenhle motor zbožňuju a chci si s tim pohrát
beny-maser,Cuky,Tompo : ee, myslel jsem že do těch origo papírů jen napíšu výměnu kastle a zanese se tam ten novej VIN, proč se to musí přerážet?

Napsal: pon 27.01.2014 15:59
od beny-maser
protože vin je nedílnou součástí těch papírů co máš. Dřív to šlo jak sis myslel, ale dnes už to nejde.

Napsal: pon 03.02.2014 20:34
od MachineCore
Mimochodem, nevíte někdo kde se dá sehnat dílenská příručka na 325TD?
btw ten interiér neni zase tak hroznej, měl jsi pravdu... i když jetě nejsem u palubky :-)

Napsal: pon 03.02.2014 21:40
od icecold
zaveď nějakou fotodokumentaci, myslím že nebudu jedinej kdo by se na to rad podival ;)

Napsal: úte 04.02.2014 00:40
od MachineCore
Jasný neni problém, ale kam se to tady dává? Btw co ten manuál?