Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: úte 23.08.2016 10:28
				od MedWedCZ
				Dobrý den,
mám problém s e39 528i. Studené starty jsou na první otočení, ale teple musim točit dále, řekněme 2-5 sekund, motor naskočí na nižší než volnoběžné otáčky. Dále se v tomto módu hůř vytáčí motor, jde na 5 válců pravděpodobně. Někdy na to pomáhá vypnout motor a znova nastartovat, ale to tak jednou z deseti pokusů. 
Diagnostika neukazuje žádný problém (ale pravda vycitali jsme to na studeném motoru)
Čidlo vacky a kliky se měnily v lednu letošního roku preventivně. 
Jsem trochu bezradny. 
Díky.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.08.2016 06:43
				od Filozof
				svíčky a cívky byly měněny ? 
Má auto LPG ?
Pokud má LPG je to dost častý problém špatného seřízení a díky tomu je ochuzená směs auto pak prská a nestartuje a jede na 5válců ....klidně takže i tato možnost by tam byla. Řešení je nějakej čas jezdit na benzín a pozorovat ráno jak chytá.
Co olej v motoru kdy byl měněný ?
Diagnostika něco hlásí ?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.08.2016 12:39
				od MedWedCZ
				Svíčky meneny v lednu, stejně tak olej, od té doby najeto cca 3000.
LPG není.
Diagnostika nehlásí nic.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.08.2016 14:06
				od Filozof
				Na špatne teple starty maji vliv tři věci: ŠPATNA BATERKA, VYCHOZENE ČERPADLO, STARTER co odchází....
startér možná bude chtít repas ale mužu se plést .... zkus pohledat.... případně popřemýšlej jak otestovat starter a čerpadlo ale tam mi nesedí studené starty co jsou ok.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.08.2016 14:08
				od MedWedCZ
				Ok, to mi sice příliš smysl nedává, ale můžu to zkusit...
Budu rád za každou další radu...
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.08.2016 14:26
				od Filozof
				ještě mě napadla bohatá směs a přechlastané svíčky... no to jsem měl u 525i jednou a špatně startovalo taky teplé starty byli oničem...
to bys pak viděl ale na diagnostice na lambdě problémy.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.08.2016 18:01
				od Jergus
				Jestli ti nezloběj ty nový čidla kliky a vačky??? Jestli jsou určitě OK, tak by to mohlo být čidlo teploty motoru, typicky se takhle projevuje, ŘJ má nesprávný informace o aktuální teplotě motoru, ale neví o tom, protože nepozná, že to čidlo měří jiný hodnoty, a dává špatnou směs (resp. jinou, než má být a třeba se to "uchlastává", nebo je to moc "chudý").
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.08.2016 20:05
				od MedWedCZ
				Vypadá, že má problém i s volnobehem, občas chcipne.
Je možné, že to zlobí ta vacka a klika, ale nevím... Špatně se to diagnostikuje, když to udělá jednou za čas... :-/
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.08.2016 21:02
				od pindak1
				Mrkni na váhu vzduchu. Měl sem podobný problém u M5 jedna váha kryplovala a diagnostika nic neukázala. Při studeném motoru vše ok, ale pokud sem startoval zahřáté auto tak se dusilo a motor jel na méň válců. Nechal sem ho schládnout a zase startovalo v pohodě. Občas sem auto nemohl při startu udržet pod plynem jak to haprovalo.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.08.2016 21:24
				od MedWedCZ
				To by mohlo být...
Říkáš, že diagnostika nic neukazala? 
Jinak by popis seděl...
			 
			
					
				
				Napsal: sob 27.08.2016 06:36
				od pindak1
				Jo neukázala auto bylo na dvoch diagnostikách a ani jedna nezaznamenala chybu váhy.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 27.08.2016 13:07
				od MedWedCZ
				Ted se zeptam hloupe... kdyz bude spatna vaha a odpojim ji... co se ma dit?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 02.09.2016 05:51
				od MedWedCZ
				Tak jsem potkal video, které ten můj problém dost popisuje...
https://youtu.be/4lfjDf_eO3Q
S tím, že píše, že problém byl snímač vacky.
Uvidíme.
 
			
					
				
				Napsal: pát 02.09.2016 22:53
				od Filozof
				tak mám podobnej problém či skoro stejnej ... nestatuje horkej motor ...až vychladne ...a je to čidlo klikové hřídele ...
tady popisuje ... studenej motor chytne a jede s nějakým omezeným výkonem ale pak po nějaké době uplně zdechne ...co jsem studoval a potvrdil mi to i guru jarax je to čidlo kliky....takže se jde objednávat VDO SIEMENS ....728i stejnej motor 
https://www.youtube.com/watch?v=ybDadkusf_I 
			
					
				
				Napsal: sob 03.09.2016 07:00
				od MedWedCZ
				Včera jsem byl u JaraXe, jeho diagnostika vycetla chybu snímače polohy klíčového senzoru... 
Ale doporučil mi origo BMW, že náhrady stojí za ...  Tomu bych i věřil, zvlášť, když ten můj senzor není na autě ještě ani rok...
			 
			
					
				
				Napsal: sob 03.09.2016 21:57
				od Filozof
				klíčového senzoru ??? co je to za blbost ? Bud je to čidlo vačky nebo klikové hřídele...
počítám že jsi chtěl napsat klikové hřídele....  

 
			
					
				
				Napsal: ned 04.09.2016 07:07
				od MedWedCZ
				Lol, automatické korekce a půlnoc....
Jasný, prostě čidlo kliky 

 
			
					
				
				Napsal: pát 09.09.2016 18:07
				od MedWedCZ
				Take cidlo vacky i kliky vymeneny za origa... a super! 

 
			
					
				
				Napsal: sob 10.09.2016 19:31
				od Filozof
				čidlo klikové hřídele značky VDO SIEMENS vyměněno a auto jezdí zase jako za mlada.  
 
 
taktéž M52B28