Stránka 1 z 2

Napsal: pon 08.08.2016 21:06
od L-Y-K-A-N
Nevíte někdo, kde je chyba a jak jí opravit?

Napsal: pon 08.08.2016 21:10
od L-Y-K-A-N
Má nastavené valvetroniky, ale načtu třeba za týden a jsou nastavené na 0,800 a musím je nastavit znovu. Kde je chyba zas tady?

Napsal: pon 08.08.2016 21:12
od JaraX
evidentně máš špatně nastavené rozvody,

Napsal: pon 08.08.2016 21:28
od L-Y-K-A-N
Tohle začalo psát až cca 2.000km po kompletním přetěsnění. Do té doby vš v pohodě. Proč nezůstane VVT nastavený?

Napsal: pon 08.08.2016 21:29
od L-Y-K-A-N
Výpis chyb

Napsal: pon 08.08.2016 21:41
od JaraX
dyt to tam přímo hlasí čidlo vačky, tak proč tím nezačnete?
nemůžeš řešit nic s VVT dokud nemáš ok vačky,
a pak je tam špatně Disa a chudá směs, to taky není dobrý.

Napsal: pon 08.08.2016 21:54
od L-Y-K-A-N
A to cidlo je vstupni nebo vystupni? DISA elektromotor jssm objednal a vymenime. Je mozne, ze ta chuda smes je tou vackou? 2000km vse v poho a pak tohle.

Napsal: úte 09.08.2016 06:34
od JaraX
máš to tam napsaný,
bank 2 - řidičova strana,
auslass - výfuk

tak prohod čidla mezi sebou a uvidíš co to udělá, jestli se chyba přesune,

chudou směs řeš až budou rozvody (adaptace vačky) ok, pokud si motor nemuže nastavit vačky tak je jasné že to rozhodí směs,

kdo dělal ten motor? Snejk nebo někdo jinej?

disa motorku nemá co být, tydle pierburgy sou nesmrtelny, spíš otázka jeslti se ti nerozpadlo sání, na pětkách už jsem to pákrát řešil.

Napsal: úte 09.08.2016 09:38
od L-Y-K-A-N
Sání měl mechanik rozebrané a bylo v pořádku. Jsem čuměl, co to je za mechanismus. Ale vše fungovalo prý jak má. Takovy plastový paskvil. Spíše mě napdlo, zda to nemůže dělat i klapka. Motor mi konplet vyndal a vše přetěsnil včetně vzduchu a poctivě podmazal reinzosolem. Ale stejně kolísají otáčky cca 550-800 a takhle pořád dokola a někdy to přestane.

Napsal: úte 09.08.2016 09:43
od JaraX
i gufera na ventilech dělal?

Napsal: stř 10.08.2016 21:24
od L-Y-K-A-N
Anno, i gufera a ventilech. Tak jsem to vyměnil a ukazuje to tohle. Adaptace a tom čidle byly v maximální hranici a posléze najednou se snížily do zelené hranice, ale nepohybují se jako na bank 1. Prostě hodnota stojí

Napsal: čtv 11.08.2016 05:37
od JaraX
takže nejspíš špatně nastaveny rozvody,

Napsal: čtv 11.08.2016 07:14
od L-Y-K-A-N
JaraX píše:takže nejspíš špatně nastaveny rozvody,
Jedine co nechapu, tak to je to, ze cca 2000km zadna chyba a auto jelo normalne. To se objevilo az ted. Kdyz se podivam na realne hodnoty cidla vacky vyfuku, jak jsem menil, tak jsou v pohode, ale vypis chyb ukazuje na spatne cidlo vacky vyfuku, coz mi nejde do hlavy. Ale dnes zkusim je prohodit, zda se chyba prenese. Jen mala technicka? V sekci VVT nastaveni neni smazat adaptace. Dále jsem koupil novou baterii a nemohu najit, kde ji sparovat. Protoze 5 min sviceni a uz nenastartuju

Napsal: čtv 11.08.2016 07:33
od JaraX
aha, tys ty čidla ještě neprohodil, tak tím začni, možná to bude jen čidlo.

Napsal: čtv 11.08.2016 07:46
od L-Y-K-A-N
JaraX píše:aha, tys ty čidla ještě neprohodil, tak tím začni, možná to bude jen čidlo.
Neprohodil, protoze je tam pristup, jak cikanovi na plat. Ja s jistotou sel koupit nove cidlo a hned vymenil na vyfuku na strane ridice. Nevis prosimte, jak sparovat baterii?

Napsal: čtv 11.08.2016 08:04
od JaraX
u pětky z hlavy nevím, musel bych to vidět, takovy auta nedělám,
u sedmy je to v powermodulu, u pětky se to dělá tuším přes tool32 v DME

Napsal: čtv 11.08.2016 17:47
od L-Y-K-A-N
Tak jsem zaměnil čidla a vše stejné. Jen jsem se všiml jedne veci a to je, ze kdyz dam status, tak vse co ukazuje na output Bank2, tak hodnoty stoji trvale na jednom miste a nepohybuji se jako na input bank2, input bank1 a output bank1.

Napsal: čtv 11.08.2016 19:06
od TANN3R
L-Y-K-A-N píše:
JaraX píše:aha, tys ty čidla ještě neprohodil, tak tím začni, možná to bude jen čidlo.
Neprohodil, protoze je tam pristup, jak cikanovi na plat. Ja s jistotou sel koupit nove cidlo a hned vymenil na vyfuku na strane ridice. Nevis prosimte, jak sparovat baterii?
Možná se zeptám blbě, ale určitě si měnil čidlo na výfuku, a ne na sací vačce? Výfukový snímač je hodně utopený.

Vypadá to, jako by si neměl čidlo vůbec zapojené, nebo přerušený kabel. Měl sem to samé, zapsaná chyba čidla a hodnoty z něj naprosto konstantní..

Napsal: čtv 11.08.2016 22:02
od L-Y-K-A-N
TANN3R píše:
L-Y-K-A-N píše:
JaraX píše:aha, tys ty čidla ještě neprohodil, tak tím začni, možná to bude jen čidlo.
Neprohodil, protoze je tam pristup, jak cikanovi na plat. Ja s jistotou sel koupit nove cidlo a hned vymenil na vyfuku na strane ridice. Nevis prosimte, jak sparovat baterii?
Možná se zeptám blbě, ale určitě si měnil čidlo na výfuku, a ne na sací vačce? Výfukový snímač je hodně utopený.

Vypadá to, jako by si neměl čidlo vůbec zapojené, nebo přerušený kabel. Měl sem to samé, zapsaná chyba čidla a hodnoty z něj naprosto konstantní..
Zamenit cidla nejdou. Vyfukove ma pripojeni na konektor a saci ma kabel s konektorem.

Napsal: čtv 11.08.2016 23:21
od TANN3R
Pravda, teď sem se na to díval, N62B44 má různá čidla pro sací a výfukovou vačku, až B48 má čtyři stejná..