Toto jsou ty kody
1 8D 84 000
2 BE 88 000
3 C7 81 000
4 D7 81 000
5 11 84 000
Děkuji za vysvětlení. Nikdy jsem nic nenašel kde bych to podle nějaké tabulky mohl rozluštit.


 
							
Díky za pomoc.starML píše:Tyhle kódy v budících byl po roce 1990 pokus o jednoduchou ON-BOARD diagnostiku. Jenže to neukáže všechny závady, které jsou v autě přítomny a ukáže pouze, že v některém z vybraných systémů se nachází chyba nebo že v menu 14. Pamět závad (Fehlerspeicher) = 14.0 – 14.4 Paměti poruch => 000000 znamená není uložena žádná chyba. Ale už to nic neřekne, jestli drát vede, signál existuje, nebo nevede, je tam zkrat nebo hodnoty signálu jsou mimo rozumný rozsah. Z tohoto důvodu je to velmi neefektivní. Ale pokud nemáš vlastní diagnostiku a musíš někam jezdit a platit, tak to je regulérní pokus, ale nikdo se s tím nechce zabývat - nediv se.
Pokud se pokusím rozkódovat, co ten výpis obsahuje, nacházím:
- 8D poruchu signálu pro automatickou převodovku EGS,
- BE vnitřní chybu v Lichtmodulu,
- C7+D7 chyby v senzorech paliva 1 a 2,
- 11 opět porušeny signály pro EGS.
Ale jde o to, jak moc jsou tyto chyby relevantní a jak souvisí s problémem ABS, který v tom vlákně rešíš. Například odkud systém ABS získává signál o rychlosti vozidla. Vlákno, kde je nějaký výpis těchto kódů pro 1998 528iSE-E39 najdeš zde http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15 ... es-t38563/ , více teorie najdeš zde http://www.e38.org/OBDproc.pdf . Více pomoci nemohu.
 Jen jsem nevěděl co to znamená. Jinak diag mám ale ta mi prakticky nic nehlásí kromě toho ABS.
  Jen jsem nevěděl co to znamená. Jinak diag mám ale ta mi prakticky nic nehlásí kromě toho ABS. 
							 
 
 
							
