Ahoj. Řeším problém ztráty výkonu na 535d,210kw. Auto přestalo být živé od spodu, začne táhnout něco kolem 3,5tis otáček. Auto na dia nehlásí žádné chyby, turba tlačí dobře, rail má také správné hodnoty, dokonce i tlad dpf. Má někdo nějaký nápad, kde hledat?
Netlačí ti malý turbo. Prasklá hadička podtlaku. Řešil jsem to před necelým rokem
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Já to měl prasklý v tom ohybu přímo na podtlakové skříni turba nahoře
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Tak se zdá, že je do EGR ventilem. Po jeho zaslepení, se auto vrátilo k normálu. Jen teď nevím jestli je to přímo EGR ventilem nebo měničem tlaku, který jen ovládá. Dá se to nějak poznat?
Tak jsem vyměnil egr ventil a měnit tlaku na egr a nyní se závada projevuje, tak že auto občas táhne, občas ne. Projevuje se to jak ve vysokých otáčkách, tak i v nízkých. Nemáte někdo další nápad?
ak si nahodou neskusal, tak skus odpojit vahu vzduchu a prevez sa autom,ja som mal podobny problem,avsak mne na diagnostike vyhodilo vadny egr ventil, tak som ho vymenil spolu aj s elektromagnetickym spinacom egr a nepomohlo,preventivne som vymenil palivovy filter a nakoniec to bola ta vaha vzduchu
Odpoj podtlakovou hadicku u maleho turba a zkus jestli dobre saje musi ti uplne prisat prst .... Staci na volnobeh motoru...pokud ne nekde je dira nebo je skripla nebo neotvira el mag ventil ( odpoj primo u ovladani turba)