Stránka 1 z 1
Napsal: pon 13.06.2016 20:29
od Honzek525
Zdravím všechny, je tu někdo, kdo už osobně měnil převodku řízení na e39tce? Jde mi zhruba o popis postupu. Drží jen na dvou šroubech, plus táhla řízení. Musí kvůli tomu ten hliníkový rám dolů? Co je dobré si oddělat / povolit, abych se potom někde nezasekl? Podotýkám, že to budu dělat venku, ne na dílně, zvedák k dispozici nemám, čili auto bude cca 40cm nad zemí, půjde to bez zvedáku? Díky!
Napsal: pon 13.06.2016 21:14
od horan
Ja to delal. Shodil jsem to cely i s napravnici na zvedaku. Moc si nedovedu predstavit to protahnout pod motorem. Mel jsem to dole.i s tlumicema......., ale ja delal vic veci nez rizeni.
Teoreticky by stacily povolit drzaky motoru a tu napravnici jen svesit dolu.
Napsal: úte 14.06.2016 13:11
od Honzek525
Čili budu muset podepřít motor, svěsit nápravnici, vyhodit převodku a dát druhou. Ještě mě zajímá, čistě teoreticky, by měly být všechny hřebeny stejně dlouhé že? Jde mi jen o to, jestli musím hned na geometrii, nebo to chvilku počká než vyměním ještě zadní horní ramena?
Napsal: úte 14.06.2016 13:29
od Francis
Napsal: úte 14.06.2016 15:22
od Honzek525
Nekoukal, kouknu, díky za tip!
Napsal: úte 14.06.2016 20:58
od ardo
Napsal: úte 14.06.2016 21:19
od Francis
Azbuka, to si mládež asi nepřečte

Napsal: úte 14.06.2016 21:27
od ardo
Google překladač to zvládne

,taky bych to nepřečetl
Napsal: úte 14.06.2016 21:50
od Francis
Odkaz ode mne je s těmi samými obrázky, ale s anglickými popisky.
Napsal: úte 14.06.2016 22:08
od Honzek525
Díky za ten workshop-manuals, takhle to vypadá jednoduše

Napsal: stř 15.06.2016 20:48
od ACDC
To somrování o to něco darovat-dali jste něco a je klid?
Napsal: stř 15.06.2016 21:01
od Misanek
já jsem jednou sdílel na fb a od té doby to přestalo otravovat. Nicméně teď už jsem do delší dobu nepoužil vzhledem k tomu, že mám istu, což je v podstatě to samé