Napsal: stř 08.06.2016 10:39
Zdarec,
potreboval bych s nekym zkusenejsim prodisktuovat kodovani sve E61cky. Mam kabel, kterym dokazu diagnostikovat, co je potreba. Normalne pracuje s ToolSet32, ale jak se dotknu NCSExpert, tak nactu profil (NCS DUmmy - ty starsi Revtors/Expertmode mi na 4.0.1 nefunguji), F1, F3, Chasis, VInko nacte, ale FA zahlasi error vybavy $624. Podle ruznych podobnych problemu muze jit o neznamou vybavu, nez umi SPDaten, takze jsem zkousel asi 3 novejsi verze 50.2. 53.3 (tusimze) a 54 a zadna zmena.
V jsem se zatim nesnazil nic kodovat, takze pokud je tam vlozena nejaka nesmyslna polozka, je tam uz od predchoziho majitele.
Protoze jsem se v tom jeste nehrabal, tak netusim, jak to ma vypadat a jestli i pres tohle, ma jit auto normalne vycist a tuhle vybavu umazat a preulozit, nebo co s tim je potreba udelat.
Nebo jestli to je spatnym softem,driverem ke kabelu, nebo buhvicim...
uz mi dochazeji moznosti
Zkousel jsem:
- WinXP 32bit stary notebook (velmi pomaly, proto jsem presel na Win7 novejsi)
- Win 7 64bit
- Win XP ve VMWARE na Win 7 64bit
- INPA 5.02 / 5.06
- NCSXepert 3.0.1 / 4.0.1
Kabel je z bmwshop.sk, modry, ukazuje ignition on ikdyz je odpojeny od auta, zrejme upraveny VAGCOM ?
Piny 7 + 8 propojene.
Vsude se to chova stjene. Jineho pokusneho kralika na hrani nemam, takze to nemam s kym porovnat.
Cas mam v zasade jenom o vikendu (nebo v zamestnani). Dokaze nekdo helpnout touto cestou, nebo pres SZ / mobil, ci mel by nekdo v Praze cas o vikendu na check, pripadne help s rozchozenim diag na mem NTB ?
Jsem si takhle dost nejisti tim, jestli to co mi ta diag vraci, je vsechno spravne, kdyz vim, ze je neco, co mi nejde, jak by asi jit melo....
potreboval bych s nekym zkusenejsim prodisktuovat kodovani sve E61cky. Mam kabel, kterym dokazu diagnostikovat, co je potreba. Normalne pracuje s ToolSet32, ale jak se dotknu NCSExpert, tak nactu profil (NCS DUmmy - ty starsi Revtors/Expertmode mi na 4.0.1 nefunguji), F1, F3, Chasis, VInko nacte, ale FA zahlasi error vybavy $624. Podle ruznych podobnych problemu muze jit o neznamou vybavu, nez umi SPDaten, takze jsem zkousel asi 3 novejsi verze 50.2. 53.3 (tusimze) a 54 a zadna zmena.
V jsem se zatim nesnazil nic kodovat, takze pokud je tam vlozena nejaka nesmyslna polozka, je tam uz od predchoziho majitele.
Protoze jsem se v tom jeste nehrabal, tak netusim, jak to ma vypadat a jestli i pres tohle, ma jit auto normalne vycist a tuhle vybavu umazat a preulozit, nebo co s tim je potreba udelat.
Nebo jestli to je spatnym softem,driverem ke kabelu, nebo buhvicim...
uz mi dochazeji moznosti

- WinXP 32bit stary notebook (velmi pomaly, proto jsem presel na Win7 novejsi)
- Win 7 64bit
- Win XP ve VMWARE na Win 7 64bit
- INPA 5.02 / 5.06
- NCSXepert 3.0.1 / 4.0.1
Kabel je z bmwshop.sk, modry, ukazuje ignition on ikdyz je odpojeny od auta, zrejme upraveny VAGCOM ?
Piny 7 + 8 propojene.
Vsude se to chova stjene. Jineho pokusneho kralika na hrani nemam, takze to nemam s kym porovnat.
Cas mam v zasade jenom o vikendu (nebo v zamestnani). Dokaze nekdo helpnout touto cestou, nebo pres SZ / mobil, ci mel by nekdo v Praze cas o vikendu na check, pripadne help s rozchozenim diag na mem NTB ?
Jsem si takhle dost nejisti tim, jestli to co mi ta diag vraci, je vsechno spravne, kdyz vim, ze je neco, co mi nejde, jak by asi jit melo....