Stránka 1 z 1

Napsal: stř 06.04.2016 06:47
od Perunwit
kolegové, měl bych dva dotazy....

1) chystám se vyměnit přední tlumiče na E39 530i tour. Říkám si, že nové by při mém nájezdu mohly auto přežit a tak bych jim to stížil kratšími pružinami :-). Nemáte někdo odkaz/tip, kde se dá případně koupit taková sada na přední nápravu? Snížení by mělo být decentní kolem 20mm.

2) jednal jsem v jedné firmě, kde mají ohýbačky na trubky a koukal, že dělají i výfuky. Tak mě napadlo nechat si udělat na přírubě prohoditelný poslední díl bez tlumiče; pouze trubku viz např. zde:
https://www.youtube.com/watch?v=8-9_nnAMrLs
Teorie: co mi vede do tlumiče, má průměr 65mm. Musím tento průměr zachovat, nebo mohu jít do menšího (např. 58mm)? Jaká je potřebná tloušťka stěny? co materiál - nerez, nebo obyč?

Díky za názory.

Napsal: stř 06.04.2016 09:49
od Totic
Hoď si tam dopředu origo snížený M-technikový pružiny a tlumiče. Je jich plno po inzercích. Za nový zbytečná darda.

Napsal: stř 06.04.2016 10:37
od Perunwit
Ook... budu na to mrkat. Kdyby měl někdo tip, sem s nim.

"Snížený M technik" to je terminus? Máme my i "nesnížený M technik"? O kolik je "snížený M technik" snížený :Klaun:

Napsal: pát 08.04.2016 17:57
od Totic
No žádná věda, M-technik je vždy snížený cca o 15-25mm dle modelu/výbavy/motorizace, prostě jak píšeš a požaduješ. ;)

Napsal: pát 08.04.2016 18:22
od Perunwit
Ok diky za info. Uvidime jestli neco sezenu. Co ta teorie s výfukem? Tlak tam moc velkej neni podle prilozeni ruky, slo by asi spis o ten přechod ne?

Napsal: sob 09.04.2016 21:32
od assassin_89
Snad nebude vadit ,ze to pisu sem. Daval jsem za snizeny pruziny seriove, ale na predku jsem si nejak nepoznacil pozici tlumice na vysku v tehlici, a zaboha nevim jak hluboko ma bejt zasunutej, je tam jen stitek co oznacuje polohu pro levou a pravou stranu a zasunout ho muzu az na doraz, ale to vim ze urcite spravne neni :-) Pomuze nekdo ??

Napsal: sob 09.04.2016 23:28
od ardo
Tlumič jde do těhlice až na doraz,je tam zesílený