Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M62TUB44 rachocení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Repase rozvodů, najeto cca300kkm, motor jinak OK, preventivní práce, v sacím koši už byli kousky plastu. Vyměněn řetěz, lišty vč. napínací, separátor. S Vanosem neděláno nic, normálně rachtá. Vyskakuje závada vačky sání obě strany, ale s tím si mechanik musí ještě poradit (mně to v podstatě nevadí).Auto jede jak brus, shodli jsme se, že líp než předtím. A nemá spotřebu nijak odlišnou. Ale!!!!!!!!!! Zjistil jsem teď později, že při zahřátem motoru při asi 1800 ot/min se ozve hnusný, ba hrozný zvuk. Uvnitř není slyšet a motor jsme proháněli ne až do úplného ohřátí. Kovové rachocení, jakoby řetězu, na straně napínáku. Jenom v těchto otáčkách, jakoby něco škrtalo či co. Jinak zvuk normální. Tlak oleje OK, cca 3 atm, 5W-40. Co to sakra může být? Jdu to rozhodit, ale na co se zaměřit? Díky
Udelej video jestli to jde. Napinak je novej? Pokud ne, tak bych ho dal novej, kdyz je novej zbytek. Velka investice to neni a vymenit jde snadno. Treba uz je unaveny. A novy a zahraty olej, tudiz ridky, uz nezvladne tak tlakovat. I pruzina uz bude unavena po letech. Co jsem koukal na YT, tak to casto meni a rozdil mezi starym a novym napinakem je na pohled markantni.
Olejove cerpadlo je zkontrolovany, dotazeny, retez primerene napnuty?
Olejove cerpadlo je zkontrolovany, dotazeny, retez primerene napnuty?