Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 17.03.2016 17:59
od scuderia
Ahoj,
mam problem kedy auto na volnobehu (len zohriate) zacina po case dymit. Ked stojim dlhsie, tak sa z vyfukov vyvali oblak dymu. Inak nez pri volnobehu auto nedymi. mozem ist na plny plyn a nic.

zrejme ide o problem: valve stem seals

Popisovany je vo videou:
https://youtu.be/YacOx2ydMbI

Poradi niekto nejaky sikovny servis Praha, Praha okolie, kde mate skusenosti s rovnakou opravou? Za rozumnu cenu.

Diky.

Napsal: čtv 17.03.2016 18:22
od PRAHAV8
Barva kouře je bílá?

Napsal: čtv 17.03.2016 19:14
od scuderia
nie uplne biela ale svetla, seda. Smrdi po spalenom oleji.
Chladiaca zmes z auta neunika.

Inak robi to skutocne len na volnobeh. Na dlhej trase spravim 2.000km bez akehokolvek ubytku oleja, ani deci (svizna jazda 180-210). V Prahe pri kratkych jazdach a kolonach hned 1l/500km.

Napsal: čtv 17.03.2016 19:36
od TANN3R
Klasika, gufera na ventilech..

Napsal: čtv 17.03.2016 19:42
od Sweden
Na 99,9% to bude opravdu na ventilech a ktere N62 dost trpi.

Jake stari a kolik mas km?Na jaky olej jezdis?

Napsal: čtv 17.03.2016 20:03
od scuderia
2007, 240tis km, 5W40 (do 220tis som dával 0W40,ale keď to postupne pri dlhších staniach na voľnobehu to začalo dymit tak som prešiel na 5W40).

Co stoji oprava tých gufer a jak dlho to potrvá? Nejaký tip na servis Praha, okolie.

Diky.

Napsal: ned 20.03.2016 18:08
od raintran
Ahoj, kolik ti papá olej? mám stejný problém na n52.

Napsal: ned 20.03.2016 19:05
od Sweden
Pise to o dva prispevky nahorejc.

Napsal: stř 23.03.2016 21:07
od Tomino550
Na me 550 to dela take, je to unavou tech gufer......mam 190k najeto 2006.....jak me reklo uz nekolik kluku co opravuji, gufera skolo lezi v oleji a to je videt i tveho videa....

Udajne to extra resit nemusim, mam spotrebu oleje neco jak ty, to popojizdeni po meste je stejne problem......olej davam 5w-40

Ten motor jsi stejne rekne o sve jak bude cas.....viz gufera na trubce chlazeni mezi valcema, napinaky na retezu, vodici listy retezu, ruzne gufera atd......takze pak stejne pujde motor ven.....

Co se tyce dilen tak na motor nemam z dilnama zkusenosti ale nacetl jsem jsi o nekterych dilnach dost a hlavne jsem jsi do dvou jel podivat a promluvit jsi tam z klukama, a podle narocnosti vybiram - cca Praha vychod. A nebo pak na morave take muzu doporucit dve

Myslim ze tady bude dost kolegu co maji zkusenosti a reknou ti

dale, uvedom jsi, a to nemyslim ve zlem, ze i v ruznych servisnich knizkach najdes poznamku - a to u ruznych aut, ze "normalni"spotreba oleje je 1l/1.000km a to automobilka bere za normal a jedna se o nove auto.

ted se jen rozhodnou jak auto jsi chces nechat dlouho a podle toho investovat.....

Tomas

ps: kdyz nechces at to kouri, treba kdyz na trajektu sjizdis z tak drz trochu vyssi otacky a je to.

Napsal: stř 23.03.2016 21:55
od scuderia
Ja som si zatiaľ nechal spraviť gufera aby som sa zbavil tej kourivosti na voľnobeh. Je to fakt otravne... Sametova V8 a pritom ten dym na voľnobehu.... Primárne som sa pred jarom, letom chcel toho zbaviť... A pri výmene gufer nemusí byť motor demontovany z auta.. Daju sa vymeniť aj bez toho...


Inak auto je už v servise, gufera vymenené, zajtra idem ponho.

Každopádne časom dám takisto motor von a nechám vymeniť všetky tesnenia pripadne ďalšie veci.

Auto si chcem nechať na dlho, 550i som hľadal dlho a nechcem ho meniť...

Napsal: čtv 24.03.2016 01:30
od airbone
ja som menil na 545i davnejsie. Po vymene super, spotreba oleja takmer nulova. Motor bol von, pomenilo sa pritom spusta inych veci.

Napsal: čtv 24.03.2016 03:53
od Tomino550
scuderia:..jestli to neni tajemstvi tak na kolik to vyslo a hlavne kde a zda jsi byl spokojen...klidne muzez i pres SZ

Dik za info
Tomas

Napsal: čtv 24.03.2016 03:56
od Tomino550
a presne vim o cem mluvis to jak jsi psal ze nebuds menit, ja mam 550i od listopadu a cekal jsem na ni dost dlouho....podle me je to posledni kvalitni atmosfera....z F10 nevim co bych jsi vybral.....tak se podle toho k tomu chovam....dofam ze me vydrzi pres 400k...

jinak mas LPG a nebo jen benzin?
Tomas

Napsal: čtv 24.03.2016 21:47
od scuderia
Tak auto je doma. Koureni je minulost. ani po 30 minutach na volnobeh, ziadny dym, nic... :wink: Skutocne to boli gufera.

Inak ano, u F10 uz neviem co by som si vybral, E60 550i je uzasna kombinacia auta a motoru. Tie atmosfericke V8 su uzasne motory, co sa tyka vykonu, prejavu a v neposlednej rady aj spotreby, ktora je vzhladom na to, co to auto ponuka uzasna. Inak jazdim len na benzin, ziadne LPG.

Este casom necham motor pretesnit, a myslim si, ze potom dokaze nabehat dalsie statisice km :thumbsup:

Servis uzasny, este raz dakujem!

Napsal: čtv 24.03.2016 21:57
od Jirke
Tomino550: je to tajemstvi ! :D

Napsal: čtv 24.03.2016 22:02
od scuderia
Poslal som SZ :-)

Napsal: pát 25.03.2016 07:25
od Sweden
Muzes se klidne podelit se zbytkem veosmickaru,snad to zase takove takove tajemstvi neni,myslim ze je jich tady dost ktere toto info zajima

Napsal: sob 26.03.2016 11:41
od M4we
Zdar. Jak napsal Airbone. Motor ven a at se udela vse co se da. Taky to mam za sebou a olej nemizi vubec a nikde netece. Ten motor si to zaslouzi.

Napsal: ned 27.03.2016 06:54
od mobilman
Zdravím. to: M4we Také bych rád nechal motor vytáhnout ven a přetěsnit vše i trubku, ale E60 mechanici neradi dělají. Dá se to udělat (hlavně motor ven) i doma v garáži s pomocí mechanika? Jezdit daleko a být bez auta delší dobu je nepříjemné a doma ve vytápěné garáži by to bylo fajn.

Napsal: ned 27.03.2016 08:51
od M4we
Ja jsem to nechal u Snejka a cela akce zabrala asi 2 az 3 tydny. Byt bez auta je vopruz ale zase to za to stoji. Udelat doma v garazi se to udelat da. Ale nedelam si iluze ze to zabere mene casu. Navic si to chce velice dobre rozumet s N62 a mit potrebne naradi. Ja bych si to sam netroufnul..nestoji mi to za to abych si na tom neco rozhasil a pak honem honem hledal nekoho kdo to spravi nemluve o tom ze to nepojede..