Stránka 1 z 1
Napsal: ned 07.02.2016 23:08
od Maniak129
Dobrý den, chtěl bych jsem se zeptat ,když jsem odpojil ježka, tak jak je možné, že mi jde pořád topení?, nevim jestli topí, ale jde což je tedy hodně divný

Setkal se s tím někdo? Možná někde seškvařené dráty? Kudy vedou pod kobercem až k Baterce? Děkuji za každou odpověd

Napsal: ned 07.02.2016 23:14
od Maniak129
Jo je to 520i e39 r.v 2000 a pojistku na ježka není vytažená, ale i tak se mi zdá že by to šlo i když je odpojený což je tedy hodně divný
Napsal: pon 08.02.2016 07:10
od assassin_89
No co mas na mysli tim jde topeni?? Jako ze toci ventilator nebo pouze sviti ukazatel na ihka panelu?? Jezek pokud se nepletu reguluje pouze ventilator topeni.??
Napsal: pon 08.02.2016 18:15
od Maniak129
No právě, že se normálně spustí a ježek je vypojen
Napsal: pon 08.02.2016 18:43
od assassin_89
Zajimave. Jestli nikdo nehodi odpoved ,tak ja to zitra zkusim co to udela s odpojenym jezkem.

Napsal: pon 08.02.2016 19:14
od Foldas
jelikož je napájení ventilátoru přes ježka tak to znamená že jsou někde spečené dráty od ventilátoru k ježkovi nebo si neodpojil ježka, ale něco jiného
Napsal: pon 08.02.2016 20:54
od Maniak129
Tak to bude asi ono, někde spečené dráty... ježka jsem odpojil. (StarMl už mi psal no, že to budou spečené dráty..

Co myslíte kde se tak mohly pokazit (spéct)? Snad jen u konektoru.
Napsal: pon 08.02.2016 23:40
od Foldas
může to být kdekoliv po trase na boxu topení směrem k ventilátoru. Dráty vedou všechny směrem do kabiny takže by možna stačilo vytáhnout radio mid displej a panel topení pak už by jsi něco mohl vidět. Být tebou tak to řeším rychle než ti štěkne auto
Napsal: úte 09.02.2016 18:20
od Maniak129
Tak jsem se dnes podíval a je to konektor jsou tam uškvařený 2 kontakty
Napsal: stř 10.02.2016 00:57
od starML
Maniak129 píše:....fotky jsem nestihl, ale podíval jsem se pořádně na ježka a jak tam jsou ty kontakty tak ty 2 vrchní Jsou 2 a podtím 3 tak ty 2 (vrchní) tak jsou do černa a je tam videt, že se to v těch 2 kontaktech uškvařilo. Je tedy možně že by mi toto seškvaření, nebo nevím jak to nazvat

dělalo ještě ten odběr tzv 0,9?Jestli tím seškvařením tam teče proud? Před odpojením ježka to bylo 0,13 ted 0,12-0,09, ale to už jsem vám psal .) Další věc co myslíte nepoškodilo to ježka je tam na těch 2 kontaktech trochu seškvařeniny + co s tím konektorem? Dá se koupit ? Popř jestli nevíte kde ho koupit.
Všechno se dá koupit a hodně se toho dá opravit. Ale protože na vypíchnutí starých kontaktů z konektoru je třeba nástroj, který stojí okolo tisíce korun. Potom se ty primární pojistky (slouží k aretaci v konektoru) musí opatrně přihnout a znova správně zasunout do nového konektoru. Protože nepředpokládám toto vybavení ani zkušenost, doporučuji si to nechat opravit v odborné dílně.
Pro Vás je nejblíže BMW Autohaus J. B. LELL GmbH Wunsiedel, Kemnather Straße 55, 95632 Wunsiedel, Telefon: +49 9232 99650.
Další možný je Autohaus W. Hager und Sohn GmbH, Mitterteicher Strasse 33, 95643 Tirschenreuth, Tel.: +49 9631 1769.
K opravě jsou nutné náhradní díly, které jsou uvedeny jako díl č. 8 zde
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 4116923204 . Oprava se provádí ustřížením vodičů poblíž konektoru, jejich odborné napojení, nakrimplování nových kontaktů a jejich zasunutí do nového konektoru. Průběh opravy je posán zde
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... ?p=3887553 , současně jsou tady i ty izolační odpory mezi kontakty, tedy to měření, které jsem po Vás chtěl. Ale pokud je ten konektor mezi piny jasně zuhelnatělý, je nějaké měření bezpředmětné. Je dobře, že se tento stav začal řešit dříve, než nastalo nějaké zahoření auta.
Po provedení opravy bude nutno znova provést to měření klidového proudu. Jestli ten parazitní odběr byl způsoben tím zuhelnatěním se ukáže dalším měřením. Také bude třeba vyzkoušet, jak funguje regulace otáček větráku topení pomocí tlačítek na klima panelu a zkontrolovat teplotu toho ježka. Do provedení opravy kabeláže doporučuji odpojovat (-) pól baterky, aby to skutečně nezahořelo. Stačilo by po jízdě vyndavat pojistku F76, ale odpojení baterie je jednodušší.

Napsal: stř 10.02.2016 21:28
od Maniak129
A co normálně servis, kde je elektrikář myslíte, že by to zvládl?

)