Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 28.01.2016 23:01
od ferri12
Zdravím všechny. Mám jen takový prozatím teoretický dotaz.
Časem bych chtěl u motoru 525TDS u e34 zvýšit výkon.
Chtěl bych dát i větší Turbo, tak se chci zeptat jaké tam mám dát??
Děkuji všem
Napsal: pát 29.01.2016 09:31
od patrikE39
to záleží na tom jak moc dokážeš motor nasypat naftou
Napsal: pát 29.01.2016 11:00
od ferri12
patrikE39 píše:to záleží na tom jak moc dokážeš motor nasypat naftou
Jak to myslíš teď?? Zasypat naftou.
Napsal: pát 29.01.2016 11:22
od mika_hakkinen
cim vice nafty a vzduchu, tim vice addidas, chapes

z TDS uz toho moc nedostanes.
Napsal: pát 29.01.2016 11:55
od ferri12
mika_hakkinen píše:cim vice nafty a vzduchu, tim vice addidas, chapes

z TDS uz toho moc nedostanes.
tak jsem to pochopil správně xD xD mno jako nechci tam cpát Holset nebo nějaký takový dělo xD xD ale jen o něco větší než tam je.
Napsal: pát 29.01.2016 18:37
od DaweTDS
Dej tam GT2052v z 525d a budeš mít parádní spodek a nebo dej GT2260V z e60 (160kw) a budeš i spokojenej.
Mám s tím vlastní zkušenost. Na TDS jsem zkoušel 3 druhy turb.
Napsal: sob 30.01.2016 13:39
od patrikE39
dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
Napsal: sob 30.01.2016 18:57
od Misanek
patrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžeš

Napsal: sob 30.01.2016 19:08
od jzxr
dawetds:a to me zaujalo toto:) muzes se lehce rozepsat o teto uprave co to obnasi? je to lepsi cesta ke zvyseni vykonu nez cip?
Napsal: sob 30.01.2016 19:49
od DaweTDS
patrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
Jenže co jsem pochopil, tak on z toho nechce ždímat stovky koní.. Já měl na TDS variabilní turbo a nemůžu říct, že by to bylo špatné. JASNĚ v případě,kdyby chtěl jezdit závody,sprinty,drifty atd, tak by asi byl lepší nějaký velký obtok a ten motor se nebude dusit protitlakem výfukových plynu a vše pojede lépe ve vyšších otáčkách,ale dole to bude na běžné ježdění (do 1500od) bída a dýmovnice.. Já si myslím, že toto nehrozí už proto,že to chce dávat do pětky. Na zvýšení výkonu v celém spektru otáček, lepší spodek než s původním turbem a čipem dosáhneš jedině větším turbem s variabilním naklápěním lopatek. Nejlepší v poměru cena/výkon je GT2260V z E60 (podtlaková regulace),která se musí SPRÁVNĚ předělat na přetlak. S tímhle turbem a čipem to zvládne 200 koní a o to možná jde. Za svoje hrabání se v TDS motoru jsem poznal jen malinkou skupinku lidí co se rozhodli do radikálních úprav..99% lidí o tom jen mluví a tak tu nebudu přeci radit, dej tam mechanické čerpadlo s jinou hlavu do čerpadla,větší cooler,EGR a KAT ven ,větší výfuk + vedení vzduchu a obrovské turbo, protože by to stejně neudělal. Chce jezdit s pěkným krouťákem a výkonem a spotřebou.
Takže asi tak

Napsal: sob 30.01.2016 20:01
od patrikE39
Misanek píše:patrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžeš

že to říkáš zrovna ty.. odborníku

Napsal: sob 30.01.2016 21:56
od Misanek
patrikE39 píše:Misanek píše:patrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžeš

že to říkáš zrovna ty.. odborníku

Tvé další z dosti ujetých tvrzení, že vgt turbo zabije motor je vypovídající samo o sobě. Ale ty jsi tady pan mekánik, který ani neví o tom, že tds má přesah pístu přes blok

Tvé fundované rady tu budou jistě velmi potřeba

Napsal: sob 30.01.2016 23:54
od patrikE39
Misanek píše:patrikE39 píše:Misanek píše:a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžeš

že to říkáš zrovna ty.. odborníku

Tvé další z dosti ujetých tvrzení, že vgt turbo zabije motor je vypovídající samo o sobě. Ale ty jsi tady pan mekánik, který ani neví o tom, že tds má přesah pístu přes blok

Tvé fundované rady tu budou jistě velmi potřeba

psal že motor odelá turbo a že turbo oddělá motor

... a ty raději pomlč s vytahováním špíny.. nevím kdo se hadál a upřeně tvrdil že u tds může komůrka vypadnout nad píst

a tady na fooru jsem od tebe četl řadu další záseků za kterýma sis tvrdě stál a nebylo to tak..

mimochodem k tomu mému tvrzení že píst nepřesahuje blok... dokud lukáš neměl sundnaou hlavu, tak jsem tdsový motor rozdělaný neměl

.. víš v práci dělám jen motory iveco a renault a tam bohužel písty blok nepřesahují
Napsal: ned 31.01.2016 03:22
od Misanek
No tvrdil jsi celou dobu úplně něco jiného a halvně jsi se oháněl blábolama, že ty jsi veliký mechanik, který všechno zná a všechno ví. Přitom princip přeplňování ti dodnes pořádně nic neřiká

Jenom jde o to, aby lidé věděli, od jakých "expertů" tu dostávají rady

Napsal: ned 31.01.2016 11:40
od patrikE39
hele už si s tím trapný jak s epořád opakuješ, já se s tebou nepotřebuju hádat

víš jak se říká že moudřejší ustoupí

... evidentně ty tu buranskou potřebu furt si něco dokazovat máš tak se v tom utop pane NEJCHYTŘEJŠÍ

Napsal: ned 31.01.2016 13:39
od Misanek
Napsal: ned 31.01.2016 14:10
od DaweTDS
Nechcete si měřit šulínky někde jinde hm?

Napsal: ned 31.01.2016 14:23
od patrikE39
dawe
