Stránka 1 z 1

Napsal: pát 04.12.2015 14:36
od sametak
Ví někdo,kde se nachází odlučovač oleje a popř. jak ho vyměnit?Děkuji.

Napsal: pát 04.12.2015 20:10
od JaraX
kdybys dodal vin tak ti řeknu víc
ale nejspíš máš tento
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... separator/

ještě je pak jeden ty a tam se mění celé ventilvíko

Napsal: pát 04.12.2015 21:09
od sametak
A kde to je?Zezadu na víku?

Napsal: sob 05.12.2015 13:57
od Dyx
Nevi nekdo zkusenejsi/informovany jestli je u F10 520d taky odlucovac oleje evt. kde?? (nekde jsem myslim cetl v diskusi ze se na nem u F10ky "usetrilo" ale to je jedna pani povidala)

Pokud neni, pasoval by tam nejaky z jineho vozu pro dodatecnou montaz ?

diky

p.S. duvod je predpokladam jasny, chtel bych min zasirat sani....

Napsal: sob 05.12.2015 21:42
od JaraX
jak chcete něco najít když nedáte vin?
těch verzí motorů je víc třeba i ve stejny rok,
ale u te F10 je to asi tady

http://bmwfans.info/parts-catalog/F10/E ... ead_cover/

celej díl 1, tzn ventivíko se má měnit v připadně špatného separatoru, dá se zkusit měřakem nebo amatersky víčkem oleje,

Napsal: ned 06.12.2015 13:03
od Dyx
JaraX píše:jak chcete něco najít když nedáte vin?
těch verzí motorů je víc třeba i ve stejny rok,
ale u te F10 je to asi tady http://bmwfans.info/parts-catalog/F10/E ... ead_cover/
celej díl 1, tzn ventivíko se má měnit v připadně špatného separatoru, dá se zkusit měřakem nebo amatersky víčkem oleje,
2-10/2010 ze se delaly verze motoru N47 se separatorem a bez separatoru?? :-))

V kazdem pripade diky moc.... jeste kdybych tak tusil co to znamena "amatersky vickem oleje" :-)

Napsal: ned 06.12.2015 23:07
od sametak
No a když mám variantu kdy se nemění víko tak odlučovač je kde???????Díky!!!!!

Napsal: úte 08.12.2015 17:05
od sametak
B499060,tady je VIN,tak kde to je?

Napsal: úte 08.12.2015 17:34
od JaraX
díl č.1
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... separator/

je to pod sáním, hadice nutno vyčistit, hlavně tu kterou se vrací olej do vany,

amaterska zkouška separatoru
- nafta - nastartovany motor nesmí mít snahu zvedat víčko oleje
- benzín - nastartovaný motor nesmí moc nasávat víčko oleje, otevření víčka oleje nesmí motor moc rozhodit,

když se do hadice z ventilvíka do separatoru naleje olej, např 2dcl, musí tento olej odtéct do olejové vany, spousta lidi vymění separator, ale už nevyčistí vracečku oleje takže jim stejně pak separator nefunguje

Napsal: úte 08.12.2015 18:00
od sametak
Takže sání dolu?

Napsal: úte 08.12.2015 18:52
od JaraX
je to lepší,

Napsal: úte 08.12.2015 19:01
od sametak
ouu,tak to bude něco,jinak díky za radu

Napsal: úte 08.12.2015 19:27
od LUBEC
sametak píše:Takže sání dolu?
To mas jeste dobry ja prave menim separator na m60b40 a ten je
pod rozvodovym retezem :roll:

Napsal: stř 09.12.2015 07:53
od JaraX
to není "separator" ale jen takový trychtýřek, kterýmu absolutně nemá co být, jen se v něm točí vzduch s olejem a tím se odlučuje většina oleje, u M60 odlučuje většinu oleje membrána a ta stárne.

Napsal: stř 09.12.2015 10:06
od LUBEC
JaraX píše:to není "separator" ale jen takový trychtýřek, kterýmu absolutně nemá co být, jen se v něm točí vzduch s olejem a tím se odlučuje většina oleje, u M60 odlučuje většinu oleje membrána a ta stárne.
Nechci tady zasirat vlakno nekoho jineho ale ten odlucovac-trychtirek jsem chtel menit jen preventivne. Jsem myslel ze je to spotrebak :D
Auto olej nebere. Vymena memrany je jasna :wink:

Napsal: stř 09.12.2015 10:32
od JaraX
my smysl to vyměnit když to člověk z nějakeho duvodu vymontuje, ale měnit to jen tak je nesmysl.

Napsal: stř 09.12.2015 11:44
od LUBEC
JaraX píše:my smysl to vyměnit když to člověk z nějakeho duvodu vymontuje, ale měnit to jen tak je nesmysl.
Moc diky za cennou radu za usetrenou praci :wink:
Pretesnuji vika atd tak jsem to chtel sfouknout stim.
Jeste jedna otazka: kupovat novy tesneni pod sani?
Ty puvodni oranzovy se mne zdaj v pohode a novy neorigo nestoji zrovna
malo.

Napsal: stř 09.12.2015 11:50
od JaraX
pokud je těsnění krásně měkoučke tak se měnit nemusí, vždy ale doporučuju natmelit tmelem k tomu určeným, Reinz, Elring apod, např Reinzosil, tmelu dát opravdu jen tenučkou vrstu, těsnění musí přes tmel pořád prosvítat, tak se vyrázně zlepší těsnost spoje,
ovšem pokud to těsnění leta nikdo neměnil, tak bude tvrdé jako prase, takže dát těsnění nové a idealně ještě přetmelit.
na ventilvíka je nutné dát nejen nové těsnění ale i nové gumičky pod šroubky, ty zajuštují přítlak víka na motor a pak bez toho může týct i nově natěsnění víko

Napsal: stř 09.12.2015 13:35
od LUBEC
Prave ze to tesneni meky je
Tmel uz jsem objednal :wink:
A s krouzkama pod srouby pocitam