Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E61 530Xi,r05-odlučovač oleje
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
kdybys dodal vin tak ti řeknu víc
ale nejspíš máš tento
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... separator/
ještě je pak jeden ty a tam se mění celé ventilvíko
ale nejspíš máš tento
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... separator/
ještě je pak jeden ty a tam se mění celé ventilvíko
Nevi nekdo zkusenejsi/informovany jestli je u F10 520d taky odlucovac oleje evt. kde?? (nekde jsem myslim cetl v diskusi ze se na nem u F10ky "usetrilo" ale to je jedna pani povidala)
Pokud neni, pasoval by tam nejaky z jineho vozu pro dodatecnou montaz ?
diky
p.S. duvod je predpokladam jasny, chtel bych min zasirat sani....
Pokud neni, pasoval by tam nejaky z jineho vozu pro dodatecnou montaz ?
diky
p.S. duvod je predpokladam jasny, chtel bych min zasirat sani....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
jak chcete něco najít když nedáte vin?
těch verzí motorů je víc třeba i ve stejny rok,
ale u te F10 je to asi tady
http://bmwfans.info/parts-catalog/F10/E ... ead_cover/
celej díl 1, tzn ventivíko se má měnit v připadně špatného separatoru, dá se zkusit měřakem nebo amatersky víčkem oleje,
těch verzí motorů je víc třeba i ve stejny rok,
ale u te F10 je to asi tady
http://bmwfans.info/parts-catalog/F10/E ... ead_cover/
celej díl 1, tzn ventivíko se má měnit v připadně špatného separatoru, dá se zkusit měřakem nebo amatersky víčkem oleje,
2-10/2010 ze se delaly verze motoru N47 se separatorem a bez separatoru??JaraX píše:jak chcete něco najít když nedáte vin?
těch verzí motorů je víc třeba i ve stejny rok,
ale u te F10 je to asi tady http://bmwfans.info/parts-catalog/F10/E ... ead_cover/
celej díl 1, tzn ventivíko se má měnit v připadně špatného separatoru, dá se zkusit měřakem nebo amatersky víčkem oleje,

V kazdem pripade diky moc.... jeste kdybych tak tusil co to znamena "amatersky vickem oleje"

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
díl č.1
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... separator/
je to pod sáním, hadice nutno vyčistit, hlavně tu kterou se vrací olej do vany,
amaterska zkouška separatoru
- nafta - nastartovany motor nesmí mít snahu zvedat víčko oleje
- benzín - nastartovaný motor nesmí moc nasávat víčko oleje, otevření víčka oleje nesmí motor moc rozhodit,
když se do hadice z ventilvíka do separatoru naleje olej, např 2dcl, musí tento olej odtéct do olejové vany, spousta lidi vymění separator, ale už nevyčistí vracečku oleje takže jim stejně pak separator nefunguje
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... separator/
je to pod sáním, hadice nutno vyčistit, hlavně tu kterou se vrací olej do vany,
amaterska zkouška separatoru
- nafta - nastartovany motor nesmí mít snahu zvedat víčko oleje
- benzín - nastartovaný motor nesmí moc nasávat víčko oleje, otevření víčka oleje nesmí motor moc rozhodit,
když se do hadice z ventilvíka do separatoru naleje olej, např 2dcl, musí tento olej odtéct do olejové vany, spousta lidi vymění separator, ale už nevyčistí vracečku oleje takže jim stejně pak separator nefunguje
Nechci tady zasirat vlakno nekoho jineho ale ten odlucovac-trychtirek jsem chtel menit jen preventivne. Jsem myslel ze je to spotrebakJaraX píše:to není "separator" ale jen takový trychtýřek, kterýmu absolutně nemá co být, jen se v něm točí vzduch s olejem a tím se odlučuje většina oleje, u M60 odlučuje většinu oleje membrána a ta stárne.

Auto olej nebere. Vymena memrany je jasna

Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Moc diky za cennou radu za usetrenou praciJaraX píše:my smysl to vyměnit když to člověk z nějakeho duvodu vymontuje, ale měnit to jen tak je nesmysl.

Pretesnuji vika atd tak jsem to chtel sfouknout stim.
Jeste jedna otazka: kupovat novy tesneni pod sani?
Ty puvodni oranzovy se mne zdaj v pohode a novy neorigo nestoji zrovna
malo.
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
pokud je těsnění krásně měkoučke tak se měnit nemusí, vždy ale doporučuju natmelit tmelem k tomu určeným, Reinz, Elring apod, např Reinzosil, tmelu dát opravdu jen tenučkou vrstu, těsnění musí přes tmel pořád prosvítat, tak se vyrázně zlepší těsnost spoje,
ovšem pokud to těsnění leta nikdo neměnil, tak bude tvrdé jako prase, takže dát těsnění nové a idealně ještě přetmelit.
na ventilvíka je nutné dát nejen nové těsnění ale i nové gumičky pod šroubky, ty zajuštují přítlak víka na motor a pak bez toho může týct i nově natěsnění víko
ovšem pokud to těsnění leta nikdo neměnil, tak bude tvrdé jako prase, takže dát těsnění nové a idealně ještě přetmelit.
na ventilvíka je nutné dát nejen nové těsnění ale i nové gumičky pod šroubky, ty zajuštují přítlak víka na motor a pak bez toho může týct i nově natěsnění víko