Mozna kdyz si projdes forum a najdes temate k automatickym prevodovkam, vzdy se to tam zvrhne v miniflame automat vs manual
Obecne tezko rict, co je lepsi ci horsi. Ono ma kazde svoje pro a proti. Predpokladejme ale, ze to auto chces jenom pro sebe, nepotrebujes kombik a nebudes v tom vozit deti, pak je asi lepsi manual. Co se cen za udrzbu tyce, tak to vyjde asi tak nastejno. Automat vyjde na vic, ale zase vydrzi dele,pak je tu X dohadu, jestli v automatu olej menit, nebo ne, pripadne kolik a kde, jaky olej a podobne, original to delaji snad jenom v risi, takze kdyz se chces tomuto vyhnout, budto das na to, ze se olej nemeni, nebo radeji zvol manual

Tam je to tak nejak vse jasne

Automat si obvykle vezme taky o neco malo vic, nez manual. Jestli mas rad sviznejsi jizdu, to mavani klackem k tomu proste tak nejak patri

Potahnes si to kam chces, radis kdy chces, automat nevidi pred sebe, nevi co chces ci budes delat za 5 vterin, takze leckdy radi jinak, nez bys chtel. Pokud nemas tempomat s automatickym brzdenim, dost slozite se s tim treba brzdi motorem z kopce (osobne pouzivam sport rezim

) a proste takove ty drobnustky, ktere jizda s automatem provazi. Ale manzelka si jej zase nemuze vynachvalit, kdyz mas v zadu dve deti a porad je po oko kontrolujes, na tu absenci starosti o razeni si rychle zvyknes, navic mas volnou ruku, coz se taky leckdy hodi.
Suma sumarum, jako chlap bych si pro sebe volil manual, do rodinneho kombiku bych se ale automatu vubec nebal. Osobne mi to u nakupu E61cky bylo jedno, spise jsem narazil na to, ze lepsi vybava auta se temer vzdy rovnala automaticke prevodovce. Auta s manualem jsem nasel zejmena vybavene hure, mozna je to obecne pravidlo, mozna nahoda, to at potvrdi nebo vyvrati nekdo zkusenejsi
