Stránka 1 z 2
Napsal: ned 25.10.2015 15:38
od JirkaJ
Zdravím vás,uvažuju o koupi 530i e39.byl jste se někdo dívat na tuhle?
Díky
http://www.autoesa.cz/bmw/rada-5/sedan/ ... 00811.html
Napsal: ned 25.10.2015 17:58
od JirkaJ
Nikoho nenapadlo jet do autoesa??:-D
Duveřovat??
Napsal: ned 25.10.2015 19:25
od Pavel 528
no ja nevim,je to automat a jeste v hadru....
Napsal: ned 25.10.2015 20:05
od JirkaJ
mně osobně automat nevadí,kůže by se mi líbila,to jako jo,ale není moc z čeho vybírat tady u nás.Zajímalo by mně,jestli to viděl někdo bmw znalý,to já nejsem.Na co si dát pozor a tak.
Napsal: ned 25.10.2015 23:26
od Jirke
Jirko, jesi se nepletu, auto stoji v PCE. Tam dela kamarad sefa mistni pobocky ESA. Muzu mu zitra zavolat...
Ale jinak to auto se tvari az moc dobre !!!
Napsal: ned 25.10.2015 23:31
od JirkaJ
Je v Praze,myslíme to stejné??:-)
Napsal: ned 25.10.2015 23:33
od JirkaJ
Je v Praze,myslíme to stejné??:-)
Napsal: ned 25.10.2015 23:53
od Meda
Napsal: pon 26.10.2015 00:02
od JirkaJ
A jeste k tomu manual vid:-)na toho jsem taky koukal,ale zas bez navi,nez.topení,oťukanej jak píše,a cena o 20 tis.víš:-)
Napsal: pon 26.10.2015 00:17
od e155
Ad oťukanej - koukni se na pravé zadní dveře u toho z ESA

Auto od Médi bych bral mnohem raději, než něco z bazaru. Ale je to každého boj

Já první E39 bral taky z bazaru a vcelku OK. Asi jsem měl štěstí, ale znovu bych do toho už nešel. A jakákoliv výbava se dá dodělat.
Napsal: pon 26.10.2015 00:41
od JirkaJ
Jo jo,ty dvere jsem videl,ja byl na nej dneska kouknout.Az na ty dvere,a par oderek vepredu na ty liste jak jsou cidla,vypadalo hezky,ale co ne udivilo,chybela rucicka ukazatele stavu paliva??:-)
Napsal: pon 26.10.2015 02:22
od airbone
podla fotiek ta e39 vyzera pozoruhodne zachovalo.... Tym rozpravkovym kilometrom je vsak tazko verit, bola by to rarita. Na fotke motoroveho priestoru vidim ze ABS jednotka je polepena tmelom - niekto ju uz opravoval a to by bolo divne zeby odisla uz tak skoro.
Rucka ukazatelu paliva urcite nemoze chybat, ak ano alebo chod ruciek nie je plynuly, tak je evidentne ze niekto sa v tych budikoch hrabal a ak ano, tak na 100% kvoli stacaniu km. Tieto budiky u E39 FL sa totizto nedaju spravit po obd zasuvke a je nutne pripojit sa priamo na chip alebo ho vypajkovat... To znamena rozoberat ich....
Kazdopadne za taku smiesnu cenu 94.000czk nemas co riesit a ani stratit. Snad by si nechcel takmer 15-rocne auto v stave noveho a navyse ak by malo tolko km ako sa uvadza, bol by to naozaj raritny kus. No napriek tymto paranoidnym myslienkam to auto na fotkach vyzera naozaj zachovalo, obzvlast interier, volant, sedacky, opierky ruk atd... Vobec by som sa ho nebal - treba sa na nom jednoducho uz len povozit par km a mal by si vidiet ci z toho nieco bude...
Napsal: pon 26.10.2015 02:37
od JirkaJ
Stoceny to urcite bude,asi jako vetsina aut v bazarech,nechapu ale jak k tomu muzou jeste davat servisni knizku:-Dnevim no,vypada fakt pekne,iterier zachovaly,svezl jsem se taky,jelo hezky,nic neboucha,neklepe,prevodovka radila hladce i na manual.Prave proto se pzam jestli ji nekdo zna nebo se byl podivat
Napsal: pon 26.10.2015 09:07
od Hanz
Mam stejny nazor jako airbone... pokud se ti to auto tak jak je libi, kup ho... ale pokud ho budes predelavat (Mpaket, LPG a pod), najdi rovnou jiny a jeste usetris... pocitej s "50tis Kc plus" pokud budes muset resit normalni zavady e39 tohoto rv/najezdu (ramena, brzdy, tlumice, cely vodni system, lambdy, klapka plynu, DSC jednotka, DISA, ...)
Jako bonus jista spotreba oleje a pokud s tim jezdil retard tak i treba automat...
e39 530iA je imo good auto, ale musis ho trochu vychytat, jinak je to normalni 15 let starej s_áč

Napsal: pon 26.10.2015 09:53
od e155
Zkontroluj si taky korozi - U E39 klasicky spodní hrany dveří, plechy za zadníma blatníkama, zadní čelo, prahy - prostě to celé přelez. Když se Ti líbí, tak ji sice stejně koupíš, ale ať víš, do čeho jdeš. Pak si projeď jak manuál, tak i automat, charakterem jsou to dost rozdílná auta. No a jak říkali kolegové, 50k je i do poměrně zachovalé E39 poměrně běžná vstupní investice - brzdy, tlumiče, oleje a už se tam blížíś.
Napsal: pon 26.10.2015 10:56
od Perunwit
ten předFL volant na tom bazarovým je tam kvůli tomu, že jde o auto z nějakýho přelomu výroby, nebo proč?
jinak vypadá zachovale až se tomu nechce věřit.... a já osobně bych tomu právě proto nevěřil

Napsal: pon 26.10.2015 11:32
od e155
Myslím, že je to OK. Tyhle kormidla se nezměnila faceliftem, ty jinak tvarované čtyřramínka se dávaly až později.
Napsal: pon 26.10.2015 12:43
od Luke39
Vidím že stojíš nad podobným problémem jako já v květnu, tak napíšu svoji zkušenost.
V květnu jsem koupil víceméně stejný auto - fl, 530iA, 2001, najeto 260tis. Po první jízdě a ohledání až moc pěkná
Za ten půlrok jsem dělal věci, který už tady taky zazněly. Po koupi klasika - olej, filtry. Pak za studena na volnoběh vynechával jeden válec, to vyřešily svíčky. Odešla jednotka ABS - repas. Auto se na volnoběh hrozně chvělo - problém byl v rozsypané DISA klapce v sání, vyřešeno repasní sadou z GB. Teď se chystám na repas předních světel, protože svítí hůř než můj Favorit. Ale brzdy a podvozkový věci třeba neřeším, není to potřeba, vše je ok.
Na každém autě něco bude. Pokud se ti líbí, svez se v něm, hlavně ať to řadí, nemlátí nic na podvozku, není to úplně zhnilý a když to bude ok, neboj se toho. Promáčklý dveře koupíš nastrojený za 1500 a budeš spokojenej. Jinak od koupě mám spotřebu asi 9.7 a to jezdím spíš město.

Napsal: pon 26.10.2015 14:05
od Hanz
9,7 ve meste je nesmysl i podle stare metodiky, realne min 12, spis 14...
Napsal: pon 26.10.2015 14:56
od Perunwit
9,7 není úplně nereálnejch, pokud vyjedeš občas z města.... já mam na manuálu 10,1 a klesá to... loni jsem se pohyboval kolem 12. Buď jezdim víc jako klobouk, nebo se člověk musí naučit to auto využívat optimálně.