Stránka 1 z 4

Napsal: stř 14.10.2015 19:55
od Giovany1971
Ahoj..ropáci...je to něj čas kdy kolegovi mizela voda..z expanzky...doleval tak půl litru až litr za půl roku...pak se stalo že jednoho rána natočil..dým z výfuku jak z komínu jaderné elektrárný....Po všelijákém pátrání a potvrzení info na netu...to byl chladič EGR..totálně k.o.

Po roce ted ..řeším problem u své 535...po koupi se malinko neznatelně ztracela voda..dolíval jsem za rok..tak půl litru...Ted auto 5 dní stálo... vlezl jsem do něj..a chci natočit..jen jsem zmáčkl knoflík...hded se motor zablokoval!!!

Myslel jsem že baterka..aniž bych kdy s ní měl problém...zkusím podruhé...auto okamžitě chytlo..a ihned na mne blikla kontrolka vody.!!...říkám si vždyt jsem dolíval fridex???.
Kontrola zjistlila asi necelý litr v prdeli..doliju..se zlým tušením startuji..po minutě kouř..že nebylo auto vidět..tedy spíše pára... vecer jsem rozhodil EGR výměník..a plné vody..dokonce už to teklo přes ovl hřídel klapek na turbu...

No další eko hnus..který dokáže zlikvidovat motor...Jak jsem psal...DPF je off...ne mojí zásluhou...to už soudruzi v Itálii...ale po zkušenostech s Chladičem EGR jsem se rozhodl ho dát do prdele..a to totálně...

Dotaz na stějně smíšlejicí... musí se to odstranit i soft z jednotky??

Pro ty nestejně smíšlejicí tedy jen dobrá rada... jakmile bude chybet voda... první co udělejte ..kontrola EGR...

Napsal: stř 14.10.2015 22:32
od Snejk
bezne, resil jsem asi 10x jak 530 tak 535d. a u Fek je tenhle problém mnohem castejsi..

Napsal: čtv 15.10.2015 06:23
od Giovany1971
Snejk píše:bezne, resil jsem asi 10x jak 530 tak 535d. a u Fek je tenhle problém mnohem castejsi..
Tak to mi řekni...že neumí..nebo nemají technologii ten chladič vyrobit tak aby to fungovalo třeba jako u e39....Včera jsem odřízl kraj...a zjistil jsem že ty voštiny jsou na konci letované cínem...ale při konečné fázi kdy se navařujou oba konce toho chladíče..tak asi dojde k přehřátí..a někde se ten cín utaví...Já našel 4 místa kde to protíkalo..ihned zjevně bez jakehokoli bádaní.

Dle mne mnoho tech chladičů egr musí pouštět něj množství vody od nova..postupem času to nemrzka..respektive jeji složení..vyžírá až do dojde do té fáze že to nateče natvrdo do motoru

Soudruhům z Behru neni divné že je asi někde chyba?? Spíš cílená politika jak všeho co nejvíc prodat...vždyt to stojí jenom 10300...

Napsal: čtv 15.10.2015 06:24
od Giovany1971
Snejk píše:bezne, resil jsem asi 10x jak 530 tak 535d. a u Fek je tenhle problém mnohem castejsi..
Tak to mi řekni...že neumí..nebo nemají technologii ten chladič vyrobit tak aby to fungovalo třeba jako u e39....Včera jsem odřízl kraj...a zjistil jsem že ty voštiny jsou na konci letované cínem...ale při konečné fázi kdy se navařujou oba konce toho chladíče..tak asi dojde k přehřátí..a někde se ten cín utaví...Já našel 4 místa kde to protíkalo..ihned zjevně bez jakehokoli bádaní.

Dle mne mnoho tech chladičů egr musí pouštět něj množství vody od nova..postupem času to nemrzka..respektive jeji složení..vyžírá až do dojde do té fáze že to nateče natvrdo do motoru

Soudruhům z Behru neni divné že je asi někde chyba?? Spíš cílená politika jak všeho co nejvíc prodat...vždyt to stojí jenom 10300...

Napsal: čtv 15.10.2015 07:38
od tommy_romeo
Taky se mi trochu trati voda. Dolivam tak 2dcl co cca 2mesice. Jak zjistim takhle predbezne ze bych mohl mit stejny problem o jakem zde pises prosimte? Mam DPF off ale pristi tyden montuji novy DPF vzhledem k tomu ze jezdim Rakousko a strach z tisicove pokuty v EURech me donutil jej vratit zpet.

Napsal: čtv 15.10.2015 12:59
od Joshuax
A jak teda na prevenci ? Mas nejake fotky kam na to kouknout, co hledat ? Chladic egr vim kde je, mel jsem shozenou tu trubku k egru, kdyz jswem ho cistil, vypadalo to OK, ale nevedel jsem po cem koukat ;-)

Napsal: pát 16.10.2015 07:53
od Giovany1971
[quote="Joshuax"]A jak teda na prevenci ? Mas nejake fotky kam na to kouknout, co hledat ? Chladic egr vim kde je, mel jsem shozenou tu trubku k egru, kdyz jswem ho cistil, vypadalo to OK, ale nevedel jsem po cem koukat ;-)[/quote

Pokud se ti tratí voda..a víš určitě že to nikde neteče..tak sundej chladic egr za studena..nejlíp hned rano...vždy bys tu vodu tam měl najít pokud teče malo...pokud je hotový jako u mne...tak teklo i za tepla..byly plne svody vody.

EGR jsem vyhodil..čekal jsem že ohlásí řízení motoru...a ono nic..auto jede jak z praku...nic se neděje..

Takže asi Italové když odstranili dpf tak i egr..ušetřili mi..

Jinak po A2 jezdím X let pravidelně..Rakousko Italie ..tam mám za ty léta naj nej km se všemi auty.. x krát jsem byl kontrolován na dálnicích...před Klagenfurtem...jsem na odstavce byl mnohokrát...vždy po mě chtěli jen techničák..prohlídli známku..gumy..a pak Gute fahrt...!! Jooo ...Jooo..
Možná mě někdy chytnou..nevím...ale za 15 let co jezdím pro auta..jsem podstoupil mnoho kaskadérských kousků..pro smrtelníka nepřestavitelných... kdo se bojí nesmí do lesa..a navíc já se těšil až vypadnu vždy z Itálie...tam jsou poldové mnohen horší než v Rakousku

Seru na celý DPF a EGR...stačilo málo a měl jsem po motoru!!!...mi stačí že se musím třepat strachy jestli mi nepraskne řetěz rozvodů...díky celé jejich posrané obchodní politice.

Ale tím nikoho nenabádám at kuchne DPF...je to jistě blbost..ale já ho ve svém autě nevyndal..bylo to už vyndané...já to ale věděl..tot celé asi k tomuto tématu

Napsal: pát 16.10.2015 09:06
od Joshuax
No ted jsem zadny unik nesledoval, ale zamerim se na to a uvidime. Spis me zajimalo a mozna ne jen me, kde to prave hledat. Videl jsem do toho chladice jenom nahore, kontroloval jsem jenom pohledem, jestli to neni treba ucpane atd, ale vodu jsem tam nehledal :)

Napsal: pát 16.10.2015 09:19
od tommy_romeo
Ja ho taky koupil bez DPF ale kdyz tomu slapnu a vidim ten kour za sebou tak mam strach :-/. S rozvody jsem na tom uplne stejne jako ty ale prozatim se mi nic neozyva takze spoleham na to ze neprasknou z niceho nic mam totiz 170kW u ktere pisou ze jsou uz ty slabsi.

Napsal: pát 16.10.2015 12:35
od Teddy
jestli za sebou po sešlápnutí plynu vidíš kouř, tak DPF ani nedávej. Hned ho zničíš.
Když je auto v pořádku, tak nekouří.

Napsal: pát 16.10.2015 12:47
od tommy_romeo
Jakto???? Zhavice mam vymenene i s jednotkou klapky sani zaslepene a diagnostika nic nehlasi spatne. Olej mi to taky nezere. Ale kdyz slapnu plny tak je to za mnou cerne a mel jsem za to ze kdyz vratim DPF tak bude klid.

Napsal: pát 16.10.2015 13:53
od Joshuax
Jedno vadne cidlo a diagnostika ti nerekne nic... (v mem pripade praskla hadicka k takovemu cidlu) A vysledek ucpane DPF. Samozrejme jina chyba, ale spis bych nebral absenci chyb v diagnostice za jediny smerodatny ukazatel.

Napsal: pát 16.10.2015 18:38
od Teddy
U mě taky byla diagnostika naprosto čistá. A dělal mi jí snejk!
Nakonec to po zaslepení EGR úplně zmizelo. Každopádně díky tomu kouření jsem přišel o DPF.

Kdy jsi naposledy dával odlučovač oleje? Jakou značku? To taky umí potrápit.
Co vstřikovače?

Dokud to bude kouřit, tak tam filtr nedávej. Zanese se a nebude se stíhat regenerovat.

Napsal: pát 16.10.2015 20:33
od tommy_romeo
Vstriky dobry. A odlucovac jsem kupoval origo pred cca 30tis km je menen. EGR zjistim jak jestli je spatny? Necoudi mi to porad jen kdyz dam fakt plny ani naraznik nemam ocouzeny tak jako skodarny.

Napsal: pát 16.10.2015 22:41
od tommy_romeo
Tobe to ted taky cmoudi Giovany?

Napsal: sob 17.10.2015 06:47
od Giovany1971
tommy_romeo píše:Tobe to ted taky cmoudi Giovany?
No právě že vůbec..mlady co za mnou ted jel tak mi říkal že jen při podřazení...pri predjíždění z výfuku šel opravdu téměž neznatelně kouř...prý ale prakticky vůbec..\byli jsme čipovat obě auta....mlady má e46 330 150kw...a jemu už to pokuřuje..pred čipem také..nic se nezměnilo..jede to podstatně líp..a kouří stějně..

Napsal: sob 17.10.2015 06:57
od Giovany1971
[quote="Joshuax"]A jak teda na prevenci ? Mas nejake fotky kam na to kouknout, co hledat ? Chladic egr vim kde je, mel jsem shozenou tu trubku k egru, kdyz jswem ho cistil, vypadalo to OK, ale nevedel jsem po cem koukat ;-)[/quote

Prakticky prevence jen jedna..pokud se začně ztracet voda...a je jasné že to nikde neteče...a dolíváš třeba litr litr a půl do roka..tak je jasné...že to začíná brát vodu do výfuku...a měl by se vyměnit.

Za studena když jej sundaš..tak na výstupu ze svodů budou nějaké známky po chladící kapalině pokud už propouští...

Fakt to neni sranda..protože mi do týdne přes ten chladič vyteklo skoro litr vody...vím to přesně ..protože jsem doplnoval vodu do obou baworáků.

Mě to nateklo do válce!!!! Ještě štestí že byl v horní úrovní a neměl prostor k nárazu do nestlačitelné kapaliny..seklo se to okamžitě a nestačil se ani otočit.

Je to bez egr chladiče elegantní..je tam víc místa..teplotu mi drží pořád na 89 st..at jedu do kopce nebo s kopce...a havně vím že mi tam nikdy nemůže už voda natéct....a hlavně dobrý pocit že už na svém autě nemám žádné známky ekoterorizmu :D

Napsal: sob 17.10.2015 14:48
od tommy_romeo
Da se nejak poznat poznat jestli EGR mrtvy? Kdyby by spatny tak by mi to mohlo cmoudit ze? Jinak totiz zaden problem auto jede skvele.

Napsal: sob 17.10.2015 14:56
od Joshuax
No pokud tam je kat a dpf, tak kourit nebude, navic netusim, proc by kourit melo, to ti posila do sani spaliny, kdyz je to tam neposle, neni duvod, proc by to melo vic kourit. Ale auto by to melo poznat a vyplaznout error. Jako test bych zkusil odpojit podtlak z egru a uvidis, jestli ti to vyhodi error, nebo ne :)
Teda pokud to rovnou nerozdelas a rovnou nevycistis.

Napsal: sob 17.10.2015 15:45
od Teddy
Tak třeba u mě auto, ani diagnostika nic nehlásily. Odpojením podtlaku se nic nezjistí. Většinou je zaseklý apod. EGR je prostě potřeba zaslepit.

Spaliny neobsahují kyslík. Když to přidává moc spalin do sání, tak chybí kyslík ke shoření paliva.

Chce to podívat se na live data. Kolik tlačí turbo, korekce vstřiků atd.