mám čerstvě koupenou 5tku v automatu. Občas se mi zdá, že automat při přeřazení přeřadí tvrději než obvykle. Stejně jako při pomalým zastavování tak kolem 5km/h trošku cukne než zastavím, ale neudělá to vždy.
Při pomalé i rázné akceleraci se mi zdá vše plynulé.
V zásadě můj dotaz směřuje na někoho, kdo automatům rozumí, případně dělá repas, jestli by se na to podíval... případně jen vyměnil olej s příslušenstvím.
Ideálně Praha + okolí
Motor: N52B30A
Převodovka dle VIN: GA6HP19Z
Rok: 09/2005
Cau. Je to docela casty problem. Muzes zkusit resetovat adaptacni hodnoty automatu. Jde to v INPE/DISU nebo tusim nekdo rikal ze kdyz pri zapnutych kontrolkach seslapnes plyn do podlahy.
Ale rekl bych ze to muze pomoct max na chvili protoze se ty jen tak samy nerozhazi..takze to bude zpusobovat nejaka zavada jinde.
Muze to byt i spatna mechatronika prevodovky nebo treba hardyspojka.
Dokonce mam zkusenost ze znamemu to delalo potom co nechal pretesnit motor atd. Auto mel na LPG a potom jak se zmenily tlaky tak nez nechal u plynare prekonfigurovat vstriky to delalo dost. Takze to vice mene temi adaptacnimi hodnotami bylo.
Pokud nemáš diagnostiku, tak funguje reset adaptační hodnot převodovky takto: zapnout zapalování (naskočí kontrolky) a pak zmáčnout plyn úplně na podlahu (zmáčnout i čudel na kickdown, který je pod plynem) a držet min. 30s., pak auto chcípnout. Pak udělej někokolik rozjezdu s otáčkami do 2000 až do zařazení posledního rychlostního stupně (nevím, jestli toto je potřeba, ale četl jsem to někde na zahraničním foru). A určitě bych si nechal zkontrolovat hladinu oleje v převodovce. Pokud to dělá jen u jednoho konkrétního stupně, tak to může být solenoid na mechatroniku.