Stránka 1 z 2
Napsal: ned 23.08.2015 13:40
od cabatomas
Už taky někomu bouchlo sání? Přetlakuje a bouchne, čidlo regulace tlaku nové + jiné sání a znova bouchlo.

Napsal: ned 23.08.2015 18:08
od JaraX
to bude asi nafta

Napsal: ned 23.08.2015 18:20
od horan
Promin, ale uz nejsi ani vtipnej.
Napsal: ned 23.08.2015 18:23
od cabatomas
JaraX píše:to bude asi nafta

530d 142kw
Napsal: ned 23.08.2015 18:32
od JaraX
tak sorry, ale když nenapíše motorizaci tak se to blbě zjištuje.
ale dá se předpokládat že to je nafta, tam se dějí problémy o kterých člověk nemá ani tucha a měl jsem pravdu.
takže k věci
- kolik tlačí turbo?
- nějaké chyby na diag?
- to sání se dalo nový nebo starší?
čidlo regulace muže být ok, ale když se ti zasekne regulace tak to nepomuže
Napsal: ned 23.08.2015 19:55
od Zdenda530d
Tak to mě teda podrž... jak jsi na tom s EGRem? zaslepenej nebo v provozu? máš to vyfocené - zajímalo by mě kolik to nadělá paseky...
Napsal: ned 23.08.2015 20:37
od cabatomas
JaraX píše:tak sorry, ale když nenapíše motorizaci tak se to blbě zjištuje.
ale dá se předpokládat že to je nafta, tam se dějí problémy o kterých člověk nemá ani tucha a měl jsem pravdu.
takže k věci
- kolik tlačí turbo?
- nějaké chyby na diag?
- to sání se dalo nový nebo starší?
čidlo regulace muže být ok, ale když se ti zasekne regulace tak to nepomuže
Jak to myslíš, že se zasekne regulace? Proč se zasekne? Jinak sání bylo už 2x měněno a dáno použité. Kolik tlačí turbo ještě nevím, zítra zjistím, mam to u známého. Říkal, že může být zanesené nebo vadne turbo či tam někdo přede mnou dal čip a tlačí moc, ale mám auto 5let a problémy s vypadáváním výkonu a kouřením pozoruji pár měsíců. Paseku to nic moc neudělá, prostě ze strany to saní praskne, pokaždé na stejném místě.
Napsal: ned 23.08.2015 21:26
od JaraX
tak pokud vypadá výkon tak to právě vypadá na chybu "overpressure" na turbu je regulace lopatek obtokem, pokud by nefungovala tak to většinou tlačí málo, ale mužeš to mít zaseklý v druhé poloze a tlačí to moc
Napsal: ned 23.08.2015 21:34
od cabatomas
JaraX píše:tak pokud vypadá výkon tak to právě vypadá na chybu "overpressure" na turbu je regulace lopatek obtokem, pokud by nefungovala tak to většinou tlačí málo, ale mužeš to mít zaseklý v druhé poloze a tlačí to moc
Jak se řeší "overpressure"?
Napsal: ned 23.08.2015 21:53
od DaweTDS
Já taky už řešil prasklé sání a bylo mi řečeno,že první (bez klapek) praskaly ta tak jsem namontoval už s klapkama a ty zaslepil. Po čipu na turbu tlačím přes 1,8baru a sání už 2 roky drží.
Napsal: pon 21.09.2015 20:25
od cabatomas
Vyměněno sání, nové čidlo na sání, nové čidlo na regulaci turba, demontáž turba a kontrola, na turbu prý vše maká jak má a dnes zatím pouze diagnostika na místě (ne za jízdy) - turbo tlačí jak má, dle požadovaných hodnot. Ještě ale než ho pořádně zkusím projet a dát mu, tak raději kontrola na diagnostice za jízdy. Nerad bych zase sháněl další sání
Máte s tím někdo také zkušenosti?
Napsal: pon 21.09.2015 22:31
od DaweTDS
Já nasadil sání, smazal chyby a frrrrrrrr do ulic. Nic víc.
Napsal: úte 22.09.2015 10:33
od cabatomas
DaweTDS píše:Já nasadil sání, smazal chyby a frrrrrrrr do ulic. Nic víc.
A proc ti bouchlo? Kvuli cipu? Ventil na sani by to mel pri vetsim tlaku hodit do nouzaku ne?
Napsal: úte 22.09.2015 16:03
od TANN3R
Tohle sání občas praská, i když turbo tlačí jak má - problém je přímo v sání, ne v autě. Klidně si mohl koupit prostě jen sání těsně před smrtí. Taky ti to mohlo hulit proto, že už unikal tlak..
Napsal: úte 22.09.2015 16:17
od cabatomas
TANN3R píše:Tohle sání občas praská, i když turbo tlačí jak má - problém je přímo v sání, ne v autě. Klidně si mohl koupit prostě jen sání těsně před smrtí. Taky ti to mohlo hulit proto, že už unikal tlak..
Už mi prdly 3 sání

V zátahu to hulilo a ztrácel se chvilkami výkon.
Unikal tlak? Jako z načatého sání?
Napsal: úte 22.09.2015 22:14
od DaweTDS
cabatomas píše:DaweTDS píše:Já nasadil sání, smazal chyby a frrrrrrrr do ulic. Nic víc.
A proc ti bouchlo? Kvuli cipu? Ventil na sani by to mel pri vetsim tlaku hodit do nouzaku ne?
Určitě kvůli čipu...ale,jak už jsem psal..měl jsem ten první typ (praskající) a taky místo 1,1 tam je 1,8 už jsem to v zadní části měl lehce od oleje a tak bylo určitě načaté.
Do nouzáku to neskočilo protože mám nouzák až při 2 barech.
Napsal: úte 22.09.2015 23:49
od Michal-E39
Nemohu si pomoct, ale právě se bavím velmi živou představou topenářského 2,5bar bezpečnostního ventilu nabastleného na sání. Možná by to i fungovalo

Napsal: stř 23.09.2015 10:28
od Teddy
Proč topenářského na vodu? Jsou zbytečně velký a tupý.
Přece jsou origo stavitelný pojišťováky na tlakovej vzduch ne?
Napsal: stř 23.09.2015 10:35
od cabatomas
DaweTDS píše:cabatomas píše:DaweTDS píše:Já nasadil sání, smazal chyby a frrrrrrrr do ulic. Nic víc.
A proc ti bouchlo? Kvuli cipu? Ventil na sani by to mel pri vetsim tlaku hodit do nouzaku ne?
Určitě kvůli čipu...ale,jak už jsem psal..měl jsem ten první typ (praskající) a taky místo 1,1 tam je 1,8 už jsem to v zadní části měl lehce od oleje a tak bylo určitě načaté.
Do nouzáku to neskočilo protože mám nouzák až při 2 barech.
Prvni typ sani-praskajici? To jsou vsechny bez klapek?

Napsal: stř 23.09.2015 11:24
od DaweTDS
jj ty první bez klapek byly prý dělané trochu jinak (spojení těch plastů) a ty praskaly. Novější s klapkama už byly OK. osobně vím o 2 lidech co jim sání na čiplé 135kw taky prasklo. Dali z 142kw a jezdí doteď.