Stránka 1 z 1
Napsal: ned 16.08.2015 20:55
od 530ddd
zdravím 530d e39 1999 135kw , za studena chytá jak se ohřeje tak točí cca 2-3sekundy než chytne , čidlo vačky jsme zkoušeli , mám se připravit na vstřikovací čerpadlo ?
Napsal: ned 16.08.2015 21:11
od Jindriseek1
No mě tohle přesně dělal vstřik. Postupně se to zhoršovalo až jsem jednou nenastartoval. Trvalo to dva roky, než se to posralo úplně. Pak jsem zjistil přepadovým testem, kterej to je a po výměně chytal hned. Toho se neboj.
Čidlo vačky by ti to za tepla nechytlo vůbec, ne, že by to dýl točilo.
Napsal: ned 16.08.2015 21:29
od 530ddd
a do přepadu jde pak víc nebo mín ? máš nějaké hodnoty kolik by mělo za kolik minut přetéct ?
Napsal: ned 16.08.2015 21:51
od 530ddd
předpokládám že do přepadu by mělo jít asi méně , a dále předpokládám že tam na jednom vstřiku bude asi markantní rozdíl
Napsal: ned 16.08.2015 23:21
od Jindriseek1
Jo přesně tak. U jednoho vstřiku to bude o dost víc, to poznáš. Já jsem ani nemusel startovat, stačilo zapnout klíček a už to z jednoho chcalo. Ale to už byl po smrti úplně.
Napsal: pon 17.08.2015 14:04
od bibikuba
mám stejný motor a to samo,studené na drc,po ohřátí malinko delší starty..Funguje mi to takhle cca 3 roky

Ted jsem měl čas a dělal jsem onen přepadový test-podle testu bych měl bud vyměnit nejhorší vstřik ale ani ostatní nejsou podle testu OK.Nějak se mi to nezdá,měření jsem opakoval a výsledek pořád stejný.Kdybych to měl popsat,test v délce dvou minut-jeden válec plná lahvička,tři válce půlka lahviček a dva válce čtvrtka lahviček-soudím teda,že podle nejnižší hladiny,která vytekla ze dvou válců,budou 4 ostatní válce KO-což je myslím blbost

Dle mého názoru by motor při tak velkém průtoku do přepadů,jako je u mě vůbec nenastartoval a ne že se za tepla start prodlouží cca o 2 sekundy..U mě jsou korekce OK a test přepadů mi toho moc nepověděl.Už mám ale jasno,všechny vstřiky ven a na stolici-na výsledej jsem fakt zvědavej..