Napsal: ned 16.08.2015 20:55
				
				zdravím 530d e39 1999 135kw , za studena chytá jak se ohřeje tak točí cca 2-3sekundy než chytne , čidlo vačky jsme zkoušeli , mám se připravit na vstřikovací čerpadlo ?
			Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
 Ted jsem měl čas a dělal jsem onen přepadový test-podle testu bych měl bud vyměnit nejhorší vstřik ale ani ostatní nejsou podle testu OK.Nějak se mi to nezdá,měření jsem opakoval a výsledek pořád stejný.Kdybych to měl popsat,test v délce dvou minut-jeden válec plná lahvička,tři válce půlka lahviček a dva válce čtvrtka lahviček-soudím teda,že podle nejnižší hladiny,která vytekla ze dvou válců,budou 4 ostatní válce KO-což je myslím blbost
  Ted jsem měl čas a dělal jsem onen přepadový test-podle testu bych měl bud vyměnit nejhorší vstřik ale ani ostatní nejsou podle testu OK.Nějak se mi to nezdá,měření jsem opakoval a výsledek pořád stejný.Kdybych to měl popsat,test v délce dvou minut-jeden válec plná lahvička,tři válce půlka lahviček a dva válce čtvrtka lahviček-soudím teda,že podle nejnižší hladiny,která vytekla ze dvou válců,budou 4 ostatní válce KO-což je myslím blbost  Dle mého názoru by motor při tak velkém průtoku do přepadů,jako je u mě vůbec nenastartoval a ne že se za tepla start prodlouží cca o 2 sekundy..U mě jsou korekce OK a test přepadů mi toho moc nepověděl.Už mám ale jasno,všechny vstřiky ven a na stolici-na výsledej jsem fakt zvědavej..
 Dle mého názoru by motor při tak velkém průtoku do přepadů,jako je u mě vůbec nenastartoval a ne že se za tepla start prodlouží cca o 2 sekundy..U mě jsou korekce OK a test přepadů mi toho moc nepověděl.Už mám ale jasno,všechny vstřiky ven a na stolici-na výsledej jsem fakt zvědavej..