Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 13.08.2015 10:16
od Marek05
Ahoj všem, BMW E 60 2005 160KW 3,0 Diesel..
Chtěl bych se zeptat na kolik by v dneštní době vyšel repas automatické převodovky, abych věděl s kolika penězma mám počítat.. Moc děkuji za odpovědi..

Napsal: čtv 13.08.2015 12:14
od matrose
dobry tak 50tis aby byko udelany vsechno

Napsal: pon 17.08.2015 14:57
od airbone
Asi si zabudol na mechatronik - ked je prevodovka na sracky, mechatronik bude duplom. Takze este aspon + 35tis.

Napsal: pon 17.08.2015 22:22
od Filozof
nestrašte ho....polovinu ceny auta dát za repas se mi zdá nesmysl.

Většinou je to hydroměnič co odchází navíc by bylo lepší se podívat co ti řekne firma třeba to nebude tak strašné.... no uvidíš.

Napsal: stř 19.08.2015 08:23
od bartpt
OT___Nevíte kde sehnat kvalitní hydroměnič za rozumné peníze?

Kaps, tam je mají, ale neslyšel jsem dobré recenze.
Pak třeba zp-automatic nebo opravaprevodovky.cz
Našel jsem i na bazoši kde nabízí za jednotnou cenu a se zárukou 24měs.
Ostatní nabízí za repasovaný 12měsíců...

Napsal: čtv 20.08.2015 06:54
od Filozof
no ono že to odchází nejčastěji neznamená že je to tvuj případ. Rozhodně to chce zjistit co máš za problém a pak shánět.

Mrkni v inzercích rozprodávající e60ky na díly. i e65. Často ty automaty jsou stejné v určitých modelech. Takže se dají zaměňovat jednotlivé díly.

Napsal: čtv 20.08.2015 12:33
od Lucifer
Filozofe, nikdo ho nestraší ale je potřeba být nohama na zemi.

Pokud převodovka kope při řazení nějakého kvaltu tak to většinou bývá mechatronik a ten je lepší koupit nový a stojí min 35tis.

Pak hydroměnič kolem 11tis u ZF

Sada těsnění je kolem 5tis

Oleje s filtrem taky cca 5tis

Lamely kolem 5tis

Takže reálná cena převyšuje 50tis jen to hvízdne aby to bylo udělané pořádně a ne jen zfušovaná oprava :wink:

Napsal: čtv 20.08.2015 18:28
od Filozof
nebo kopí převodovku co bude OK. Je to levnější chápu že musí mít stopro jistotu že je ok ale jsme pak na polovině těch peněz.

Nebo zjistit přesně problém a ten řešit. Nechce se mi věřit že by bylo obojí špatné plus ty další výdaje. Pokud si chce auto nechat dalších 5let proč ne.

Kamarád sehnal jinej automat vyhodil starej dal novej z jeté 5er a jezdí už 2roky v pohodě. Za směšné peníze to sehnal.

Takže cest je více a ne vždy je potřeba do těch našich starejch střepu dělat novej REPAS.


třeba tady něco je ...je potřeba co konkrétně to je a zjistit zda ta kupovaná je OK. to je základ. Takže s odborníkem na automaty ideálně.

http://auto.bazos.cz/inzerat/50884919/A ... 3-2007.php

Napsal: čtv 20.08.2015 20:45
od airbone
Filozof píše:nestrašte ho....polovinu ceny auta dát za repas se mi zdá nesmysl.

Většinou je to hydroměnič co odchází navíc by bylo lepší se podívat co ti řekne firma třeba to nebude tak strašné.... no uvidíš.
to zavisi od toho co ta prevodovka robi. Podla toho mozes povedat co je tam asi naprd.....

Napsal: sob 22.08.2015 16:34
od tommy_romeo
Jste schopny nekdo poradit kdyz mezi 2 a 3 mi to vzdy pri pozvolnem zryhlovani 1300-1700 otacek (hlavne do kopcu) prokluzuje (dela to jen tady) a pak asi hydromenic vzhledem k tomuco jsem se tu docetl ze pri konstatni rychlosti kolem 100km/h otacky 1500 mi kolisaji ( zatim jen tak +-100). Diky

Napsal: ned 23.08.2015 08:45
od Filozof
kamarádovi takto prokluzoval a taky kolísali otáčky lítali při konstantní rychlosti o cca 300 +- nahoru dolu nakonec i po výměně oleje to stále dělalo a řekli mu v servisu kde dělají jen automaty že je třeba novej hydroměnič

Takže třeba to bude to samé. Ale jistě si to nech zjistit odborníky v servisu kde automaty dělají od rána do večera. Tam budou vědět hned.

Napsal: ned 23.08.2015 09:18
od Denny09
Já taky doufal jen v hydroměnič, ten se vyměnil, převodovka se nahodila, auto projelo a dělalo mi to pořád, tak přišla na řadu mechatronika za dalších cca 30tis. :(, výhoda je, že už převodovka nemusela z auta dolů, jen se vypustil olej.
Nic méně ted už mám převodovku v cajku.

Napsal: ned 23.08.2015 09:24
od Filozof
Denny09: a kdo ti to diagnostikoval ? Kdo at víme že prostě neumí zjistit závadu.

mechatronik je taky dost častá závadnej.....

Napsal: ned 23.08.2015 12:29
od Denny09
Převodovku dělali v http://www.jptransmissions.cz, řekl bych, že týpek co to tam kuchá atd. se celkem vyznal, ale co se týče diag tak v tom dost plavou, diag mi dělal známý tehdy ještě v DISu a mechatroniku mu to neřeklo, že je v čudu. Nicméně jak vše nahodil a auto bylo totálně mrtvé a v nouzáků, tak mi volali, že si neví rady, že auto celé bliká hučí větrák atd., musel jsem přijed s kámošem a ten zjistil, že mechatronika je bez softwaru a nejnovější software měli v Cartecu a po nahrání bylo vše OK.
Celkem jsem si užil s automatem, stalo se to dva roky zpátky, tak třeba se už poučili a už umí BMW diagnostikovat. :)

Napsal: pon 24.08.2015 01:57
od airbone
dobre hovorite, praveze ked prevodovka zacne robit hluposti, tak vo velkej miere zato moze mechatronik. Tyka sa to obzvlast 6hp26 a 6hp19. Samostatne prevodovky toho vydrzia celkom dost....
Sekanie, trhanie, cukanie, nezmyslene radenie, rana pri dobrzdeni, cuknutie pri rozjazde alebo pri prehodeni do 2ky, oneskoreny zaber spiatocky, pravidelne trhanie pri konstantnej rychlosti - tot vsjo mechatronik :) Jednoducho sa vybeha a nedrzi tlaky tam kde ma a ako ma.... Tak ako kazda mechanicka zalezitost.
Ja som tiez repasoval prevodoku a po investicii 1800eur a repase menica sa problemy kvoli ktorym som to robil, neodstranili. Az vymena EDS ventilov na mechatroniku ciastocne pomohla, nakoniec isiel iny mechatronik zo zanovneho auta. Programovanie a kodovanie vo vlastnej rezii.... Teraz uz vsetko konecne ok.
Inac daju sa kupit sady aj pre repas samostatnej mechatroniky, ale to uz len pre dobrodruhov.....

Denny09 - je to tak novy mechatronik pride vacsinou prazdny a treba ho programovat. Niekedy si to pyta pripojit stary pre vycitanie sw, ale ide to aj bez neho.

Napsal: pon 24.08.2015 14:43
od tommy_romeo
Umite tu potesit cloveka. Pristi tyden jedu na vymenu hydromenice tak doufam ze mechatron nebude potreba.

Napsal: pon 24.08.2015 16:11
od Dohny
Zdravím klubáci,
mám možnost koupit 520dA E60 z roku 2008 za dobrou cenu, ale zlobí tam převodovka.
Občas při prudším sešlápnutí plynu vypadne rychlost, auto se musí chcípnout, znovu nastartovat a jede to dál.
Nemáte někdo představu co s tím může být a nakolik by vyšla oprava?
Díky

Napsal: pon 24.08.2015 20:12
od Lucifer
Jak psal airbone, pokud se problémy odehrávají během řazení a celkově okolo řazení tak je to vždy mechatronik.

Pokud v kopci houpou otáčky na stejný kvalt, tak pak to teprve bude hydroměnič případně sjeté/spálené lamely :wink:

Napsal: pon 24.08.2015 21:02
od Dohny
Díky za radu. Právěže auto řadí moc pěkně, ať na to šlápnu nebo jedu pozvolna, akorát občas to prostě vyskočí

Napsal: čtv 27.08.2015 02:13
od madmarty
Koukal jsem že se hledá potencionální servis automatek. Tohle jsem řešil na Jeepu, ono to je v principu stejný... Pár šmejdů mě obralo a udělali hov...Potom jsem na netu našel doporučení na servis u Strakonický v Praze. Ob dva baraky co jsou ty bazeny za RobinOilem. Jméno už nevím. Dělají jen automatky, nic jinýho a dělají to hodně dlouho... Řekli si za komplet repas asi 44tis Kč, 45RFE. Což mi přišlo dost, ale předchozí (mimochodem pěknej sráč, působil v Hammer Centru jako majitel servisu, než je vyhodili pro neschopnost a ostudu) 36tis, dostal na zalohách 36tis a za 6 měsíců neudělal ani hov... Než ho stihnul dát právník k soudu tak firmu převedl na bezdomovce... Několik dalších v Praze nabízelo že to někam pošlou a bez papíru za super cenu... To už nikdy. U těch u Strakonický byl takovej jeden morous, prej až po dovolenej atd. Ale nesliboval žádný nesmyslný termíny a neměl žádný problém s dokladem i s předávacím protoklem že tam nechám auto a co objednávám. Většinou všude chtějí auto za dobrou víru.

Udělali to v ceně co řekli, udělali to i v termínu. Převodovku trápím občas v terénu, má už něco najeto (je to asi 2-3 roky) a šlape skvěle. Špatnou referenci jsem na ně nikde neslyšel, ani na netu nenašel. Jestli má reference někomu pomůže budu rád. Až mi padne na 525d pojedu k nim ;-)