Je tu někdo, komu se zdárně podařilo rozchodit LCI High klimapanel v předFL E61, kde byla starší IHKA High? Udělal jsem vše, co se po celym světě píše - přivést na pin 21 plus a GND. Nakódovaný to je, ale stále to nemaká. Zanedlouho se ještě chystám za Snejkem, ať se na to ještě jednou mrkne, ale dovolená se blíží a už by se klima hodila
Kdo s tim dokáže poradit? Co je případně ještě nutno udělat nebo je nějaká záludnost při kódování? Celýmu světu se to podařilo rozchodit (někomu v pohodě, někomu taky s tahanicema) a mě pořád nic. Jistě to tady taky má řada klubáků
BTW. před výměnou panelu bylo vše plně funkční, žádný prázdný chladivo atd.
Zbytek mi funguje, Jen ta klima vůbec neběží - nespustí spojka na kompresoru. Pin 21 mám podle klasických návodů a to: PIN 21 přecvaknout a na stranu u konektoru přivést +12V a na stranu do svazku přivést GND, nejlépe z napájení IHKA. Myslím, že to je správně.
Aha, no já mám 03/2005. Ten AUC sensor je teda mojí příčinou toho, že se kompresor nespustí? Teď jak to píšeš si vzpomínám, že jsem už kdysi něco o AUC četl, ale zase na všech fórech se o tom nepíše. Pamatuju si, že jsem si psal pár mailů s nějakym Amíkem a ten dodělával CiC + LCI IHKA na 2004 545i a o AUC se nezmínil.. Měl by jsi číslo dílu k tomu AUC? Našel jsem, že jsou tam dva. Jeden někde pod palubkou a druhej nejspíš u kabiňáků.
Ne, AUC nema na klimu vliv aspon co vim. Jenom ti to bude psat chybu na diag a nebude fungovat aut. recirkulace vzduchu. AUC mas na sahare u praveho svetla nahore. Ma 3 draty plus, lin a zem. Ja jsem ho usmikl, sehnal AUC z novejsiho i s konektorem a naimplantoval misto toho stareho.
Novejsi cidlo je takove male zahle o 90 stupnu. Maji ho vsechny BMW po 2005, E90 atd. a originalni misto je u praveho kabinoveho filtru. Najdi si ho v ETK v katalogu dilu.
S klimou ti neporadim, prepojil jsem pin21 jak je treba, chvilku mi kontrolka klimy blikala a pak to jelo.
Funguje vám pak i distribuce vzduchu na hlavu, tělo a nohy ovládaná kolečkem?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Teď, než jsi odpověděl jsem chvilku googlil a okukoval ještě auto a na sahaře mám jen velkej štekr, ale ten bych řekl napájí jen el.vrtuli. Dva silný kabely (plus, kostra) a jeden tenčí kabel (nevim k čemu), ale čidlo tam žádný nevidim. Ale u kabinovýho filtru na straně spolujezdce mám malý AUC čidlo. Takovej malej zmetek, zahnutej, na konci takový to "sítko". To je asi ono, co jsi dodělával, viď?
Taky jsem zapnul DIS a v IHKA mi hlásí jenom chybu "compressor clutch" a když zapnu tlačítko klimy, tak jen svítí, ale nebliká a klima neběží. Ale v momentě, kdy jsem přes diag. zapnul spojku kompresoru ( "run in protect" čitak nějak), tak klima začla chladit jak má a kontrolka se na tlačítku rozblikala. Ve výpisu závad žádná chyba nepřibyla ani neubyla. Zůstala jen compressor clutch.
Z toho soudim, že chyba asi bude ještě někde v kódování...?
Vlasta: člověče je pravda, že jsem si všimnul, že nemůžu na kolečku naťukat všechny tři pásma najednou, tzn. můžu pustit foukání střední pásmo, dolní pásmo, pak střední dolní, dolní horní, ale horní střední dolní nejde.
Myslis tlacitkem v kolecku? Jo, funguje. Po zmacknuti prepinas kam to ma foukat a vse vidis na CIC nebo CCC. Auto rezim ma 3 kroky soft, normal, intensive, po zmacnuti si muzes nastavit rovnou idrivem teplotu vzduchu bud teplejsi nebo studenejsi a vidis jak intenzivni rezim mas zaply.
Jediny problem byl s tim AUC cidlem, s tim starym to nekomunikuje i kdyz jsem v kodovani nastavil starsi verzi.
Klíč mám ještě diamant, klasickej... Mýdlo bylo právě až po tom 09/2005.
Někde na nějakym ruskym fóru ještě někdo psal, že nestačí LCI IHKA jen "klasicky" nakódovat k autu, ale že je ještě potřeba něco umazat ve VO nebo FA, snad nějaký 0909, ale nevim kde a co přesně. To je pro mě španělská vesnice a ruština mi moc neřiká
Ja jsem to dodelaval i s CIC takze zmena roku byla pro me jasna volba. Zkus to a uvidis. V ncsexpert mas ve FA (seznamu vybavy) rok napr #0605 to zmenis na #0907 pokud mas jenom LCI IHKU a CCC a nakodujes IHKU. Na netu najdes spoustu navodu jak to udelat. Hledej treba CIC retrofit coding a postup je ten stejny akorat nekodujes CIC ale IHKU.
Já taky dělám CiC (to je zase druhej příběh - nejede emulátor, už několikátej, všech cenových kategorií ).
Já s tim NCS uplně nekamarádim, protože mám z něj respekt. Možná kdyby mě s tim někdo názorně seznámil, tak bych se do toho pustil, ale tady v okolí nikdo takovej neni
Emulátorů jsou min. 3 typy, pro X70 (všichni tvrdí, že chodí i v E6x, ale není to pravda) a pak pro E6x s a bez PDC
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Podle me je emulator na e60 a e90 a pak je emulator na e70 s nebo bez pdc. Ale to je jedno. Ja mam nejaky levny cinsky z ebaye a facha uz par let bez problemu. Kamos v e90 taky to same nejakou cinu a facha. Jenom jsem ho rozebral, odpajel kontakt zapinajici obdlok obrazu za jizdy a udelal to softwarove, aby to neoblbovalo navi.
Dualni klima jde dodelat, predela se bud jenom ten panel a klima funguje jakztakz dal jako jednozonova nebo to predelat komplet s druhym topenim, ventilem topeni, solarnimi cidly, cidlem mlzeni a regulaci teploty vzadu atd.