Napsal: čtv 18.06.2015 02:12
Zdravím, nepodařilo se mi najít úplně konkrétní odpověď na můj problém, byť jsem hledal poměrně dlouho a nerad zakládam nový témata, ale co naplat... nuže k věci.
5er e39 '98 523i, nalítáno má, nejni to žádná voňavka, ale ani popelnice, jezdí prakticky denně, ale málokdy delší trasy, většinou město, nákup, "počta" a podobný blbosti a cca 2x tejdně kolem 100km, většinou všechno odsejpá, takže možná problém přetrvává delší dobu a jen zatim nedošlo k jeho projevům jako teď.
Jel jsem do Prahy, 100km dálnice, jízda na pohodu kolem 120km/h lehká noha, teplota se celou cestu ani nehne (což se nehne ani když mam nohu podstatně těžší, nebo vyloženě těžkou:D). Když jsem se ovšem přiblížil centru, začali popojížděčky, cca 6x popojedu na semaforu a teplota začne růst, rafička se začne docela rychle blížit k červenému, tak jsem nahulil topení, abych chlazení ulehčil práci a za inkriminovanou křižovatkou jsem už na světlech musel vypínat motor, abych nevařil.
Teď je otázka v čem je problém, v hadicích byl poměrně tlak, ale zase žádnej extrém (ono taky když je teplota vyšší než má, tak aby nebyl), vody je v chladiči dost, ta nemizí, a termostat i čerpadlo evidentně fungujou, jinak by to zase nezvládalo to obyčejný ježdění. V praxi s tim jezdim třeba 20km do vedlejšího města a pak po městě dál, pravda, že tu nevznikaj takový zácpy a i špička tady znamená čekat na semaforu třeba 3x a ne 6x než se pohnu dál.
Napadá mě, že by mohla blbě fungovat sahara, ale nevim, vypadá to, že vrtule u chladiče se točí asi pořád, ale neni na pevno kusem papíru jí zastavim.
Ještě dodám, že po vychladnutí auta, jsem dojel bez problémů, ale to už byl provoz plynulej.
Omlouvám se za sloh, jsem rozhořčen

5er e39 '98 523i, nalítáno má, nejni to žádná voňavka, ale ani popelnice, jezdí prakticky denně, ale málokdy delší trasy, většinou město, nákup, "počta" a podobný blbosti a cca 2x tejdně kolem 100km, většinou všechno odsejpá, takže možná problém přetrvává delší dobu a jen zatim nedošlo k jeho projevům jako teď.
Jel jsem do Prahy, 100km dálnice, jízda na pohodu kolem 120km/h lehká noha, teplota se celou cestu ani nehne (což se nehne ani když mam nohu podstatně těžší, nebo vyloženě těžkou:D). Když jsem se ovšem přiblížil centru, začali popojížděčky, cca 6x popojedu na semaforu a teplota začne růst, rafička se začne docela rychle blížit k červenému, tak jsem nahulil topení, abych chlazení ulehčil práci a za inkriminovanou křižovatkou jsem už na světlech musel vypínat motor, abych nevařil.
Teď je otázka v čem je problém, v hadicích byl poměrně tlak, ale zase žádnej extrém (ono taky když je teplota vyšší než má, tak aby nebyl), vody je v chladiči dost, ta nemizí, a termostat i čerpadlo evidentně fungujou, jinak by to zase nezvládalo to obyčejný ježdění. V praxi s tim jezdim třeba 20km do vedlejšího města a pak po městě dál, pravda, že tu nevznikaj takový zácpy a i špička tady znamená čekat na semaforu třeba 3x a ne 6x než se pohnu dál.
Napadá mě, že by mohla blbě fungovat sahara, ale nevim, vypadá to, že vrtule u chladiče se točí asi pořád, ale neni na pevno kusem papíru jí zastavim.
Ještě dodám, že po vychladnutí auta, jsem dojel bez problémů, ale to už byl provoz plynulej.
Omlouvám se za sloh, jsem rozhořčen

