Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW klubu ZDE a rozšiřte naše řady - info ZDE
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
GeorgeB
Registrovaný
Příspěvky: 26 Registrován: čtv 14.05.2015 00:00
Bydliště: Prague City
Klubové ID: 3624
#1
Příspěvek
od GeorgeB » čtv 11.06.2015 10:30
Přemýšlím že vykopnu kompresor a měcvhy a nahradím to klasickýma pružkama. Máte někdo zkušenosti s něčím podobným? Co všechno se musí dát jíné? Díky za rady
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115 Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad
#2
Příspěvek
od ardo » čtv 11.06.2015 11:20
Pružiny+gumové podložky,tlumiče.Práce na cca 2h.Potom odkodovat
NIVO z výbavy auta,aby nevyskakovala hláška,že je systém nefunkční
GeorgeB
Registrovaný
Příspěvky: 26 Registrován: čtv 14.05.2015 00:00
Bydliště: Prague City
Klubové ID: 3624
#3
Příspěvek
od GeorgeB » čtv 11.06.2015 12:03
Tak to jsou supr informace, řešim že budu muset dělat tlumiče a upřímně, pozkušenostech s Mercedes dám do zadu radši pružiny místo těch měchů, přeci jen to podle mě bude líp sedět a péra sou péra
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040 Registrován: čtv 18.11.2004 01:00
Klubové ID: 3310
#4
Příspěvek
od Meda » pát 12.06.2015 20:57
Kdyztak tady myslim jeste sadu pruzin s tlumicema mam
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316 Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762
#5
Příspěvek
od Tompo » pát 12.06.2015 22:07
Když už je tu toto téma. Umí někdo poradit, jak nastavit referenční výšku NIVA pomocí INPY. Nebo prostě metrem měřit a dorovnávat?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#6
Příspěvek
od Foldas » sob 13.06.2015 09:41
Doměřit metrem